Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

 maskinstation, wrap - Nordsjælland 2970
Forfatter: 
Dato:  22-05-2015 20:07

Jeg har fået mulighed for at lave wrap på en nabos fold sået med lavfruktan græs, hvilket ville passe godt til mit lille hestehold. Der er lidt under 1 ha. Der har ikke gået heste på folden de sidste par år pånær en måned sidste sommer.

 

Vi bor mellem Holte og Hørsholm. Er der nogen, der kan anbefale en maskinstation el lign, der vil køre i det område? Hvad skal man regne med at betale? Jeg ville foretrække små baller, men minibig kan også gå an.

 

Mvh Katrine

0
0
Svar på denne tråd
 
 spørgsmålet er
Forfatter: 
Dato:  24-05-2015 16:31

om det overhovedet kan svare sig....maskinerne kører jo oftest på timeløn....og 1 ha er ikke meget.

 

Jeg fik slået 6 hektarer sidste år - miniminiwrap (ca.35 kg ) og fik omkring 400 stk.

 

Prisen er en grundpris (maksiner til og fra) + wrappris (8 lag) som man betaler pr. stk.

 

Jeg endte ud med en stk.pris på kr. 60,38.

 

:)Annette




rigtige piger rider hver dag
0
0
Svar på denne tråd
 
 Vi opgav...
Forfatter: 
Dato:  25-05-2015 13:08

Det blev alt for dyrt og vi kunne købe det billigere selvom vi har nogle af maskinerne, samtidig slap vi for besværet. Der er lidt arbejde i det, selv om man har maskinstation.

Spg er også, om du kan være sikker på, at de kan komme, når du har brug for det. Hvis de skal køre langt for 1 ha, og vejret driller, så bliver 1 ha ikke prioriteret særligt højt. De skal jo komme 4-5 gange.

Jeg ville helt sikkert ikke turde binde an med det, og mislykkedes det mht vejr fx. har du spildt dine penge.

 


 

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 mange tak
Forfatter: 
Dato:  26-05-2015 19:37

Mange tak for jeres ærlige svar. Ja, måske skal man bare holde sig til at købe det så :-)

 

Mvh Katrine

0
0
Svar på denne tråd
 
 Prøv evt.
Forfatter: 
Dato:  26-05-2015 23:14

 

http://www.egeholm.dk/

 

De laver masser af wrap ...


 

 

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider