Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

 Opstalning nær København
Forfatter: 
Dato:  18-05-2015 16:13

Kender i nogen gode steder i nærheden af KBH, der er billige og ligger godt mht. offentligt transport, meget gerne S-tog i nærheden (højst 2 km)?

Der skal være ridehus på stedet eller meget tæt på, ind/udluk alle ugens dage, meget foldtid, og meget gerne fodring min. 2 gange dagligt også.

 

Har overvejet

- Birkerødgaard i Ballerup

- Tranegilde i Ishøj

- Kastaniely i Ishøj

 

Kan ikke finde priser eller hjemmesider til nogen af disse steder? så hvis nogen kender noget til dem ville det være fantastisk.

Har i andre forslag må i også meget gerne komme med dem :-)

0
0
Svar på denne tråd
 
 opstaldning i København
Forfatter: 
Dato:  18-05-2015 17:45

Hej

 

Kender ikke til nogen af de nævnte steder.

 

Men når du siger billigt, hvad mener du så?

Københavnsområdet er normalt pænt dyrt at have hest i.

Hvis du skal ned under f.eks 2000 så skal du et godt stykke ud eller på selvpas uden faciliteter.

 

Hilsen Anne


nu tilbage som "sandkasserytter"

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tak for svar
Forfatter: 
Dato:  18-05-2015 18:51

Hej

 

Jamen billigt er omkring de 2000, jeg ved godt at København er dyrt, men jeg bor omkring Flintholm, så jeg kan komme helt til Frederikssund på kun 34-37 minutter. Alt på C-H toglinjen fra flintholm til Frederikssund er egentligt okay, så længe stedet ligger tæt på stationen. Håber på at det findes lidt billigere der ude af :-)

 

Tak for svar.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Måske her
Forfatter: 
Dato:  19-05-2015 15:46

www.gammelgaardhestepension.dk

 

Billigt, ind og ud luk, lille ridehus og 15 min på cykel fra Ballerup st. Du skal dog påregne at tilkøbe ekstra grovfoder og sikkert også foder, afhængig af hvor nøjsom din hest er.

 

Ellers skal du nok ud omkring Veksø st. (Mener jeg den hedder, den efter Målev st.). Der ligger vist nogle opstaldningssteder ret tæt på stationen derude.

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tak for svar
Forfatter: 
Dato:  19-05-2015 17:23

Har redet i Ledøje-Smørum i 7 år, men jeg synes simpelthen det er for svært at komme der til med det offentlige i tilfælde af dårligt vejr.. Bussen kører kun hver 2. Time om Søndagen og så er jeg ikke så glad for at der er rideskole. Men tak for svar :-)

0
1
Svar på denne tråd
 
 Rideskole?
Forfatter: 
Dato:  21-05-2015 09:41

Du kan vel bare vælge et af de mange opstalningsteder, hvor der ikke er rideskole? Dem er der da nogle flere af end rideskoler.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Stutteri Vilard
Forfatter: 
Dato:  22-05-2015 08:39

Jeg står på Kastaniely hos stutteri Vilard http://www.vilard.dk/ og jeg er rigtig glad for det (har været der i 10 år nu)

Med i prisen er ud- og indlukning, fodring, springbane, 20x60 dressurbane, 20x40 ridehus, små flokke på foldene og få opstaldere.

Foder og strøelse er ikke med i prisen.

 

Det vi mangler for tiden er terrænet. Der er ved at blive bygget togbane til Ringsted og det har afskåret os fra at kunne ride til Tranegilde og vi kan ikke længere ride til ISR og SIV og starte stævner. Det vil stå på i 1½ år endnu.

 

Man kan cykle fra Taastrup st. på 15-20 min.


Der er ikke den ting en haflinger ikke kan!

Når det altså lykkedes dig at få dens hoved op af foderspanden

 

http://ldafoto.smugmug.com/

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tak for svar
Forfatter: 
Dato:  22-05-2015 10:36

Det vil jeg se nærmere på. Mange tak for svar :-)

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider