Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

 Bedste hesteforsikring
Forfatter: 
Dato:  23-03-2015 14:11

Hvilke hesteforsikring er den bedste på markedet lige nu, har hørt at der er mange twist med sygeforsikringer samt nogle lover mere en de holder og ændrer i policerne kort tid efter påtegnelsen

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Alle dage TRYG.
Forfatter: 
Dato:  23-03-2015 15:45

Jeg har altid haft TRYG. Der har aldrig været problemer med udbetaling (men jeg er også flink til at læse policen inden indsendelse af regninger) hverken ved sygdom eller aflivning.

 

Ved aflivning har jeg endda oplevet, at sagen behandles ekstremt hurtigt og jeg har haft penge seneste dagen efter (y) Og det er nu rart med det plaster på såret i en ulykkelig situation, så man kan komme videre og finde sig en ny, sød hesteven.


Venlig hilsen Camilla

 

Herman Sprenger bid sælges

 

Tredelt 14cm/Ø16mm. med løse bidringe

Todelt 14,5cm/Ø16mm. med løse bidringe

__________________________

 

3
0
Svar på denne tråd
 
 Hmm...
Forfatter: 
Dato:  23-03-2015 21:54

Jeg vil sige Tryg.


 

 


Du må stå inde for det du får ud af livet,
for der er ingen som går ud af livet i live

 

2
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg har kun
Forfatter: 
Dato:  23-03-2015 22:48

erfaring med TRYG, som også dækker kiropraktik hos uddannet dyrlæge. Jeg har kun 1 hest, som er uanvendelighed- og sygeforsikret.

Der har aldrig været bøvl med sygeforsikringen i de 7 år jeg har haft hesten/forsikringen.

Jeg vil vælge TRYG igen.

 


 

Vårbyghalm i småballer ca. 12. kg.

10 stk. 100 kr. - 4470 Gl. Svebølle

1
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  23-03-2015 23:56

KDH - Kongeriget Danmarks Hesteforsikring Jeg har haft heste forsikret der i 15 år, og har aldrig haft problemer med at få udbetalt hverken sygeforsikring eller uanvendelighedsforsikring hos dem.

 

Engang var KDH de billigste på markedet, det er de vist ikke mere, til gengæld er deres forsikringsbetingelser relativt simple og der er ikke nogen fikumdik med, at de pludselig ændrer dem eller at priserne stiger uhæmmet.


Hvorfor være vanskelig, når man med en lille smule omhu kan blive fuldstændig umulig?

GO YOU BIG RED FIRE ENGINE

1
0
Svar på denne tråd
 
 Eksempel:
Forfatter: 
Dato:  24-03-2015 15:14

 

 

Jeg sendte en stribe dyrlægeregninger ind til TRYG i går pr. mail. Får et autosvar om at mailen er modtaget og dyrlægeregninger typisk behandles inden for to uger.

 

Tjek.

 

Jeg har så lige se på min konto - jeg har allerede fået penge retur i dag! Se, det er jo svært at klage over


Venlig hilsen Camilla

 

Herman Sprenger bid sælges

 

Tredelt 14cm/Ø16mm. med løse bidringe

Todelt 14,5cm/Ø16mm. med løse bidringe

__________________________

 

2
0
Svar på denne tråd
 
 Dansk hesteforsikring
Forfatter: 
Dato:  25-03-2015 13:43

Jeg kan varmt anbefale Dansk hesteforsikring. Har ligeledes hunden forsikret i søsterselskabet dyrekassen danmark og der har ALDRIG været problemer mht til dækning og tilbagebetaling af dyrlægeregninger.

 

TRYG har jeg tidligere været kunde i med blandende erfaringer.

Det holdt meget hårdt med en uanvendelighedsudbetaling på min tidligere hest, men de har altid dækket dyrlægeregninger uden problemer. Så blandet herfra, dog med den tilføjelse at det havde sikkert været ligeså svært at få uanvendeligheden udbetalt i et andet selskab.

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tryg..
Forfatter: 
Dato:  25-03-2015 17:45

Helt klart Tryg, billigst, bedste betingelser, ingen selvrisiko og aldig bøvl:-)

1
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  27-03-2015 13:44

Dansk Hesteforsikring, til hver en tid Der var både min gamle og min nye hoppe forsikret.

 

De har altid været super hurtige, super service, og aldrig sat spørgsmålstegn ved noget vedr. regninger. Heller ikke da jeg skulle have hele sygeforsikringen udbetalt på én gang (23.500,-)

 


Mvh Mie

-Med supermulen Surprise

0
0
Svar på denne tråd
 
 123345433
Forfatter: 
Dato:  28-03-2015 18:28

Dansk hesteforsikring har jeg også gode erfaringer med (sygeforsikring).

0
0
Svar på denne tråd
 
 Helt sikkert Tryg
Forfatter: 
Dato:  30-03-2015 12:46

Helt sikkert Tryg - hurtig tilbagemelding/penge retur ved dyrlægeregninger, og efter akut aflivning af min hest var pengene der 2 dage efter attesten blev indsendt.

Billigt og troværdigt selskab der er til at regne med!


 

 

R.I.P Topper - min engel!







1
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider