Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

 Hedegårdens Hestepensin 2765
Forfatter: 
Dato:  05-01-2015 13:56

Hej Alle!

 

Jeg overvejer at flytte min hest op omkring Herlev og har kigget lidt på Hedegården Hestepension.. Jeg ville høre om der er nogle herinde, som kender noget til stedet? Jeg kan kun finde gamle debatter om gården helt tilbage fra 2004, så har lige brug for at vide hvordan der er nu.. Ved godt jeg jo bare kunne tage ud og se stedet, men det er nemt at blive "snydt", så jeg vil egentlig hellere have nogle kommentare og erfaringer fra jer :-)
Hvis i kender nogle andre gode steder er i selvfølgelig også velkommene til at skrive dem :-)

Jeg ønsker helst stedet skal være med fuldpas, ridehus og til ca. 3000 kr. pr/md + - :-)

Håber jeg kan få svar eller lidt inspiration :-)

 

- Julie og Contrazt

0
0
Svar på denne tråd
 
 Så vidt vides...
Forfatter: 
Dato:  05-01-2015 14:35

... og jeg kan tage fejl! Men så vidt jeg ved, så er det en dygtig rytter, der har lejet hele stalden og har heste i ridning. Der er også pensionærer. Jeg kender en, der har stået der og med fuld ridning eller fuld undervisning, der sneg prisen sig vist op omkring 7.000kr. om måneden

 

Men det er et års tid siden, så der er formentlig nogen, der ligger inde med nyere viden end mig.

 

Jeg har stået der, men det er 6-7 år siden, så det er ikke sammenligneligt mere.


Venlig hilsen Camilla

 

Herman Sprenger bid sælges

 

Tredelt 14cm/Ø16mm. med løse bidringe

Todelt 14,5cm/Ø16mm. med løse bidringe

__________________________

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hede Enge
Forfatter: 
Dato:  05-01-2015 15:02

Hede Enge er som Camilla skriver, pt. lejet ud til berider Camilla Lunderskov. Hun flytter imidlertid snart til nybyggede faciliteter i nærheden - og så må man formode, at stedet bliver genudlejet til nogle andre.

 

Jeg tror ikke du finder noget med de faciliteter, du efterspørger i området med mindre du er parat til at hælde små 1000,- mere ind i dit månedlige budget.

 

/ Nana

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tak for svar
Forfatter: 
Dato:  05-01-2015 15:34

Okay, tak for svar :-)

så må det være nogle gamle priser der står på deres hjemmeside.

Så må vi blive her syd på lidt endnu ;-)

0
0
Svar på denne tråd
 
 vestskoven
Forfatter: 
Dato:  05-01-2015 15:51

Hej

 

Hvad med Tencostalden`?

 

Stille og roligt sted med ikke alt for mange heste og jeg synes at have hørt noget om at de er ved at bygge ridehus derude, men er ikke sikker.

Ellers er der ridehus i skridtafstand

 

Hilsen Anne


nu tilbage som "sandkasserytter"

0
0
Svar på denne tråd
 
 Julie det er jo
Forfatter: 
Dato:  08-01-2015 09:05

mit gamle hood, så evt tag lige fat i mig, så skal jeg nok gennemgå stederne med dig.

 

 

En anden ting, hvor har Camilla bygget nyt sted?? Tænker, der ikke er så meget mere plads lige i den enklave at gøre godt med?

 


Mvh. Tine


Klipning tilbydes i Køge området: www.hesteklip.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tak tine...
Forfatter: 
Dato:  08-01-2015 12:13

Tak Tine :-)
Kender du evt nogle gode steder med fuldpas og ridehus?

Tænker omkring Glostrup, ballerup, smørrum og herlev? er andre steder tæt på kbh - vil heslt ikke til Amager/Dragør, da jeg ikke synes de har særlig gode fold muligheder :-)

0
0
Svar på denne tråd
 
 Vestegnen
Forfatter: 
Dato:  08-01-2015 13:11

Nogen af Camillas pensionærer har købt gården med det sorte ridehus på Margrethelund, den ca overfor Troldestalden. Her flytter Camilla ind 1 februar. Så det er ikke et nyt sted, men de er i gang med en større renovering så lidt nyt er det jo alligevel.

 

Der er lige blevet bygget ridehus ved Tencostalden og de har rigtig gode folde. Jeg mener staldlejen er på omkring 2600,- og man skal vist selv muge. Jeg kender flere der har haft heste der på sommergræs og de har alle været super tilfredse.

 

Lige ved siden af Hedegården ligger Enggården, jeg ved ikke noget om stedet. Men det kunne måske også være en mulighed hvis du gerne vil flytte hesten ud i det område.

 

Ellers er der forskellige små steder både omkring Vestskoven og Hareskoven, men det kan Tine nok bedre hjælpe dig med.

 

VH Karin

 



"Der er ingen situation, der ikke kan ændres"

Desmond Tutu





0
0
Svar på denne tråd
 
 Tak.......
Forfatter: 
Dato:  09-01-2015 07:33

Tak Karin :-)

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider