Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

 Leje af hestetrailer midtsjælland?
Forfatter: 
Dato:  03-01-2015 16:33

Hej!

Jeg skal starte stævne den 31/1 på jonstrupgården, og står MÅSKE og mangler en hestetrailer den dag. Jeg kender til stald egely og epona der udlejer hestetrailere, men havde håbet på mindre end 500 kr i leje af en dobbelttrailer. Jeg har aldrig læsset hesten før, det er mit første stævne på en parthest, så vil ikke risikere at hun ikke vil gå op i en enkelttrailer. Ejer skal desværre til et andet stævne den dag.

Hvor kan jeg leje en billig trailer, evt bare for en halv dag? Hesten står mellem Borup og Viby sj, og jeg bor selv i Borup, på forhånd tak:)


min daglige lykkepille er et par timer ved hesten:)

0
0
Svar på denne tråd
 
 Mange tankstationer
Forfatter: 
Dato:  05-01-2015 13:55

Udlejer hestetrailere - og i lejen indgår bl.a. Forsikring.

 

Jeg har svært ved at forstå de her tråde hvor man søger private....

 

Jeg ville ikke drømme om at leje min fine trailer ud, og risikere at få den retur incl. en masse skader som lejer måske ikke rigtig har lyst eller råd til at udbedre = den eneste måde at få repareret er ved selv at betale og derefter anlægge civilt søgsmål (hvilket i øvrigt heller ikke er nogen garanti - kun en evt. Stadfæstelse af at jeg har pengene tilgode.)

 

Udfra dette kan du jo godt høre at jeg anbefaler dig et sted MED forsikring - uanset at det måske koster dig et par 100 kr ekstra.

 

KH:)Annette og held og lykke til stævnet




rigtige piger rider hver dag
0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg har heller
Forfatter: 
Dato:  07-01-2015 14:37

ikke nerver til at leje privat, medmindre det var af en veninde, så søger netop "reelle" steder. Alle tankstationer her i nærheden har desværre ikke hestetrailere.

Så ville gerne høre om ridecentre osv der lejer trailere ud.


min daglige lykkepille er et par timer ved hesten:)

0
0
Svar på denne tråd
 
 rigtig godt skrevet
Forfatter: 
Dato:  07-01-2015 15:43

Adian.

TS - forsikring er ikke bare forsikring - du skal også ved skade være obs på selvrisiko. Nogle har en på 10.000 andre ingen, min er på 1.200 kr. Herud over er der spg om afsavn, hvis den skal på værksted.

 

Jeg måtte undvære min i 6 uger pga. leveringstid på dele fra Tyskland. Så jeg var "glad" for, at det var egen-uheld og ikke ved udlån. - Eller endnu værre - at jeg havde lånt/lejet den, og ejer måtte undvære trailer så længe.

 

god tur

 


Vårbyghalm i småballer ca. 12. kg.

10 stk. 100 kr. - 4470 Gl. Svebølle

0
0
Svar på denne tråd
 
 Trailer i nærheden
Forfatter: 
Dato:  08-01-2015 07:14

Jeg har svigerforældre i Borup, når vi kører ind mod Roskilde, kommer du igennem et kryds ved en Shell tank, ikke langt fra borup, de har da en hestetrailer stående og det er en tank..

 

Mener faktisk du kommer lige ud til tanken hvis du følger vejen ved netto og ikke kører over den smalle bro ud over landet, du kører op forbi banerne og skolen, og så rammer du landevejen lige ved tanken.

 

Har du prøvet der?

 

Eller husker jeg helt galt.


Team Dandanel

"Hva folk ikke ved, har de ikke ondt af :-) "

Med hestene
Yatzie Dandanel 28-05-10 e. De Noir
High-Line Dandanel 08-04-08 e. Hotline

Yesica 18-05-95 e. Red Fern - Schwedengruss

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg ville
Forfatter: 
Dato:  08-01-2015 09:03

leje af Epona, hvis den var ledig. Så ved du den er iorden.

 

Jeg har haft lejet en tank trailer, og hold nu op hvor har jeg oplevet alt fra punkterede dæk, nedslidte dæk, strøm der var gået, ekstrem raslen inde i traileren, så hesten ikke gik ind i den igen osv osv.

 

Nu ved jeg Egelys også er ok, men generelt, så ville jeg vælge at leje fra et sted, som ihvertfald udadtil burde have et godt renome når det kommer til trailere.

 

Især når det ikke er ens egen hest, og man ikke helt ved hvordan det vil gå, ville jeg sørge for en god trailer, med forsikring.


Mvh. Tine


Klipning tilbydes i Køge området: www.hesteklip.dk

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider