Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

 Malingen render ned af trailer indvendig
Forfatter: 
Dato:  31-10-2014 13:43

Hej

 

vil il gerne hør ejers mening og om hvordan jeg står.

Jeg købte i september måned i år en heste trailer hos kongeå trailer center, traileren er 3,5 år gammel.

I de sidste 3 uger har traileren stået ude pga plads mangler. I søndag var vi til stævne og der var ingenting med traileren. I går da jeg skulle have nogle ting i den ser jeg at der er hvide pletter på bagbommen, så begynder at undersøge traileren indvending. Og ser så at malingen fra glasfiberet i loftet render ned af siderne på traileren og drypper ned fra loftet. Her til morgen ringer jeg så til kongeå for at høre dem ad, de siger så vi skal komme med traileren. Nu har jeg så kørt den derop og to mænd har kigget på den, ingen kan komme med en forklaring og har ingen ide om hvad der kan være sket. Men de mener at min forsikring skal tage det. Og det mener jeg faktisk ikke, jeg har intet gjort forkert og kun haft traileren i 1,5 mdr. Så burde det ikke være købsloven træder i kræft og reklamationsretten?

 

Jeg er meget på Bar bund og er virkelig ked af det :-(

0
0
Svar på denne tråd
 
 Prøv igen...
Forfatter: 
Dato:  31-10-2014 19:44

...at kontakte Kongeå, måske er det nogle praktikanter du har snakket med som ikke kender købeloven .

 

Det er selvfølgelig dem der skal tage en reklamation på sig og udbedre manglen og ikke din forsikring. At de ikke ved, hvad der er sket er ikke dit problem, og jo; en trailer skal selvfølgelig kunne tåle at stå ude, uden maling forsvinder .


Ægte dovenskab er at gøre tingene rigtigt første gang

2
0
Svar på denne tråd
 
 Næsten i mål
Forfatter: 
Dato:  01-11-2014 11:23

Det var de to ejer jeg snakkede med i går.

Men vi er kommet frem til at det er tidligere ejer der har malet traileren indvending med forkert maling, og at de ikke har gjort noget ved traileren da de fik den da den så pæn og ren ud. Derfor det først kommer nu hvor det er blevet fugtigt. Venter på et opkald fra dem nu. Og så kommer de sidste detaljer på plads, men de har taget fejlen på deres side.

Grunden til de ville have forsikring skulle betale var hvis det bar noget jeg havde gjort altså ved et uheld. Men der har kun været heste i den trailer siden jeg købte den ?

0
0
Svar på denne tråd
 
 de er sælgere
Forfatter: 
Dato:  05-11-2014 10:37

så de har ansvaret. har de overset den er malet indvendigt er det deres fejl- for det dækker deres garanti også.

 

Jeg undrer mig så hvem der kan finde på at male glasfiber......men det er en anden snak.

 

 

Karina

1
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider