Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

 Advarsel spåner fra Goldspan
Forfatter: 
Dato:  28-10-2014 11:45

Jeg købte en palle Goldspan spåner og undrer mig over at denne levering er fuld af affald som består af køkkenrullepapir, små sedler med skrift , spidse pinde af træ som ikke er mast mm

 

jeg sorterer i dem og en dag finder jeg en stor skrue på 10 cm jeg kontakter firmaet jeg har købt fra som siger jeg skal kontakte produktionsfirmaet i tyskland.

 

Det gør jeg og de kommer bare med den ene dårlige undskyldning efter den anden, og gør intet for at placere fejlen SÅ vi køber aldrig mere spåner derfra.

 

Blot til info så andre ikke lader deres heste stå på kæmpe skruer, hvis andre har oplevet noget ligende fra goldspan hører jeg det gerne for vi kan ikke være de eneste(har kontakt til en mere med samme oplevelse)

1
0
Svar på denne tråd
 
 Hmm...
Forfatter: 
Dato:  29-10-2014 03:37

Undre mig lidt over, at firmaet sender "lårten" videre, så du selv ska kontakte Tyskland.

Det er da firmaet der har solgt dem, så er det da osse dem der ska undersøge problemet.

Ville personligt så heller ik handle ved firmaet mere.


 

 


Du må stå inde for det du får ud af livet,
for der er ingen som går ud af livet i live

 

Kieffer Action 17" sælges

 

6
0
Svar på denne tråd
 
 også her
Forfatter: 
Dato:  29-10-2014 13:17

efter meget mail korrespondance med tyskland, hvor de lovede at komme med en forklaring på hvad og hvordan fejlen er sket...melder de intet ud og når jeg så rykker skylder de alle skylden på andre så nu opgiver jeg , MEN vil da lige advare andre......havde hesten kommet tilskade på skuen havde de sikkert også bare givet skylden videre.

 

Jeg ville jo gøre dem opmærksom på det så de kunne rette fejlen inden nogle kom tilskade samt have en forklaring på hvordan dette sker i deres produktion.

 

fandt masser af papir affald,spidse træspyd ca 10 cm samt en enkelt skrue også 10 cm,- gad vide om der har været flere, det var tilfældigt at greven ramte skruen og gav en lyd da jeg hakkede det ud.

 

de fik tilsendt delene(har stadig foto af det).

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg har nøjagtig
Forfatter: 
Dato:  29-10-2014 22:52

samme problemer med de sidste Goldspan jeg fik hjem. Papir i al verdens størrelser og lange / korte træpinde og splinter.

Skod og skulle sorterer dette.

 

Jeg har købt i Sorø - hvor i landet har du købt?

 

Tænker deres maskine som "fliser", laver spånerne må have mistet nogle tænder. Men hvordan papiret er havnet der i??

Heldigvis ikke fundet skruer.


 

Tina Blixenkrone Hansen

 

www.stutteri-blixenkrone.dk

 

 

Stutteri Blixenkrone - avl af DV kvalitetsheste

 

1
0
Svar på denne tråd
 
 ok handel tåstrup
Forfatter: 
Dato:  31-10-2014 21:43

købte jeg dem....det må være hele partiet og så siger de der ikke er andre en mig der har problemer

 

men det er importøren der har importeret dem der burde have yaget sagen.....der er nu 2 andre en mig der har samme problem og de kæmpe skruer (10 cm) kan være livsfarlige hvis de træder i dem eller ligger sig på dem

 

jeg har oplysninger til tyskland hvis andre vil kontakte dem, så kan de da høre at jeg ikke er alene og at de har et problem

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider