Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

 horsepoint
Forfatter: 
Dato:  30-09-2014 20:43
Andre som har problemer med at få leverrt vare og få svar på mailen? Bestilte 2 ting d.6.9. og har intet hørt.. har prøvet at maile til dem en Heller intet svar... har ellers altid været utrolig glad for at handle hos dem 😮


Mange hilsner fra Dorte

-nu med den skønne Stald Carès Spartacus

0
0
Svar på denne tråd
 
 Så vidt jeg husker ....
Forfatter: 
Dato:  30-09-2014 22:20

.... så har der været flere tråde herinde om samme firma og samme problemer. Så prøv evt. at søge på firmanavnet i denne kategori det seneste år!

 


Mange hilsner fra

 

Lise Andersen

 

 

Design for Pets

Hundetilbehør & Katteartikler

med fokus på lækkert design og høj kvalitet

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hmm...
Forfatter: 
Dato:  01-10-2014 21:17

Har jeg bestemt hørt før..

Handler man i butikken, er det meget nemt, men nettet ka være en længere process.

Har du prøvet at skrive via FB (hvis du har det) for der har jeg oplevet hurtige svar hver gang.

Har du ringet til dem?


 

 


Du må stå inde for det du får ud af livet,
for der er ingen som går ud af livet i live

 

Kieffer Action 17" sælges

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  02-10-2014 06:37

Så har jeg fået svar fra dem... Min ordre var desværre røget ud af systemet, men de sender den så hurtigt som muligt og jeg fik 10% på min ordre som kompensensation.. .Så fin service trods fejlen



Mange hilsner fra Dorte

-nu med den skønne Stald Carès Spartacus

4
0
Svar på denne tråd
 
 Netbutikker svarer ikke
Forfatter: 
Dato:  08-10-2014 17:36

Jeg har bestilt en trense for flere dage siden og har INTET hørt.

 

Samme problem havde jeg med Nethesten så der annullerede jeg min ordre pga intet svar på en ordre der var næsten en uge gammel, ufattelig dårlig service, og bor ovenikøbet i samme by som Nethesten som jeg sendte både mail og besked via fb og nu samme problem med Horsepoint

 

Horsepoint har ellers altid været hurtige til at levere, det er de ikke mere!

 

Lisa

0
0
Svar på denne tråd
 
 Ingen problemer..
Forfatter: 
Dato:  08-10-2014 20:18

Jeg har mange gange handlet både hos Nethesten og horse point uden nogen problemer..

 

Har endda to stævne flecc dækner som er købt hos horsepoint for 3 år siden og som stadigvæk er flotte og lækre.


 


IMC nu med ny PROP.

 

 

 

 

 

 

 

SORT HAVRE SÆLGES 4370 ST.MERLØSE

.

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 ddddddddddd
Forfatter: 
Dato:  08-10-2014 21:21

Jeg har altid fået super god service hos Nethesten, virkelig top klasse med super gode priser og tilbud der blev hentet ind for at få min ønskede trense hjem.

 

Der var lidt besværligheder med at få svar og hurtig forsendelse, men det gik og var glad for min handel til billige penge (y)

 

Horsepoint har jeg også altid været glad for at handle hos, dog kan de være ret langsomme i optrækket, især til at sende.


You gotta stick to what you do, because what you've done - got you to where you're at..

0
0
Svar på denne tråd
 
 123...
Forfatter: 
Dato:  09-10-2014 20:13

Har mange gange handlet ved horsepoint, synes de har hurtig levering og aldrig oplevet de er dårlige til at levere eller svare


"If a horse can do it, an Appaloosa has already done it."

 

Berta - Blandet hoppe 2003.

Such-A-Cloud - Appaloosa hingst 2012.

 

Køb og salg af vintage tøj

www.facebook.com/groups/ 241057806085407/

 

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider