Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

 Dressur træner søges i 8990 Fårup
Forfatter: 
Dato:  28-08-2014 13:15

Hej alle sammen

 

Jeg søger en dressur træner som vil undervise mig.

Jeg vil i denne sammenhæng høre jer om i kender en goder underviser? H*n skal være villig til at køre ud. Med tiden kan det ske, at der er flere ryttere som vil modtage undervisning.

Hesten står i 8990 Fårup v. Randers. Der er udendørsbane og ridehal på stedet. Det er dressur undervisning en gang om ugen på LB-LA niveau.

 

I må også meget gerne komme med fakta om hvem man ikke skal vælge, hvis dette findes, dog med begrundelse.

 

Tak for hjælpen :)


Mvh. Randi, som fandt sin drømmehest, Nymarkens Quark <3

0
0
Svar på denne tråd
 
 rytterbalance
Forfatter: 
Dato:  29-08-2014 08:45

Jeg kan varmt anbefale rytterbalance.dk Camilla Eriksen. Hun har fokus på at grundridning og holdning. Hun har styr på øvelserne op til svær klasse og tager udgangspunkt i hvad hun ser på hest og rytter. Ærlig og kompetent underviser.

Hun kører ud efter aftale og er pengene værd.

0
0
Svar på denne tråd
 
 selleks
Forfatter: 
Dato:  29-08-2014 10:47

Hej selleks

 

Tusind tak for dit svar! Hende vil jeg da lige kigge nærmere på :)

 

Er der flere der til anbefales?


Mvh. Randi, som fandt sin drømmehest, Nymarkens Quark <3

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  29-08-2014 16:06

Der er jo mange undervisere omkring Randers.

Camilla er altså svær at få ud..

 

Jeg ved hvor hun bor. Og jeg havde altså store problemer med at få hende ud - og hun skulle køre 10 - 15 minutter.

Det var næsten for langt for hende - siger det bare af erfaring.

 

Hun er sød, dygtig og alt muligt - men at sige hun kan dressur op til S-niveau er nok liiige at stramme den.

 

 

Der er jo Karin - ovre fra Hvidsten.

Du kan få hendes telefonnumer hvis du er interesseret.

Hun er FANTASTISK til at undervise. Og hun har dokumenterede starter op til Intermediare II - lige under GP.

 

Jeg ved hvad hun kan - jeg har kendt Karin i 10 år.

Og jeg har en kæmpe respekt for hende. Jeg rider ikke som Karin. Men jeg må altså indrømme - hun kan undervise. Hun er sindsygt dygtig til - og hun er så engageret.

 

Jeg vil tro hun har et par stykker i området.

Hun kører i hvert fald ud i ind mellem.

Ellers så holder hun til i hhv. Harridslev og Mejlby.

 

Og tror også hun underviser hjemme i Hvidsten.

 

Der er også en Henrik Thise som underviser en del ovre i Mejlby.

- og flere rundt omkring i området.

Jeg kender ham ikke, men jeg tror at han er vældig dygtig ud fra det jeg har hørt.

 

Der er også Juan fra Harridslev.

Han er uddannet i Spanien - på Den Spanske Rideskole (den er god nok!). Hans danske kunne bestemt være bedre, og man skal gætte sig til hvad man får fortalt. Han snakker en blanding af dansk og spansk (nogle gange mere spansk) - på trods af at han har boet i landet i maaaaange år.

Han underviser en smule og selvom vi ikke er enige, så var det sidste han sagde til mig da han så mig "Dit longearbejde er fænomenalt" - og det tog jeg så som et kæmpe kompliment.

 

Ved faktisk ikke lige hvad hans telefonnummer er, men det kan da helt sikkert findes hvis du er interesseret.

 

Der er sikkert flere i området jeg ikke kender til.

Jeg rider ikke længere "almindelig" dressur og den underviser jeg leder efter er noget anderledes end den traditionelle - men jeg kan da stadigvæk godt huske, hvem der er rundt omkring. For jeg følger jo stadigvæk en hel del med.

 

Mange undervisere kører dog desværre ikke ud.

Så håber du kan finde noget.

Er ikke lige klar over hvem der er nord på. Jeg er ikke så kendt, men heldigvis er Hvidsten-området ikke så langt fra Fårup.



 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Anbefaling
Forfatter: 
Dato:  04-09-2014 10:17

Jeg kan kun anbefale Pia Munck.

 

ved godt, at mange vil skrige ROLLKUR og den slags, men jeg har kun oplevet meget hestevenlig undervisning med stor fokus på rytterens opstilling.

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider