Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

 Hjælp til rundsyet trense
Forfatter: 
Dato:  22-07-2014 22:46

Hej alle HN'er.

 

Som overskriften siger, søger jeg lidt hjælp til valg af den helt rigtige rundsyet trense til min skønne araberdreng.

Selv har jeg været på udkig efter en Hubertus Classic Rundsyet trense, en Kings & Queens Exclusive Rundsyet trense, en SM Ascot Rundsyet trense og en Kieffer Anja trense.

Har I erfaringer med nogle af disse? Selv er jeg helt vild med den fra Kings og Queens, men jeg har svært ved at gennemskue om modellen "Kings & Queens Exclusive Rundsyet trense" er den samme som modellen "Kings og Queens Rundsyet trense". Der er i hvert fald en væsentlig prisforskel, når man søger på dem på nettet, men umiddelbart synes jeg de ser meget ens ud?

 

Ved I om, der er nogle butikker på Sjælland, der forhandler nogle af de ovennævnte modeller, således at man kan se dem i virkeligheden og købe fra en butik i stedet for over nettet? Eller er det mon lige så nemt, at sende trensen retur, hvis ikke den passer hesten ved køb over nettet? Synes bare det er mange penge at give over internettet..

 

Mit sidste spørgsmål er om I ved hvor man får fat i en rundsyet martingal? Jeg kan overhovedet ingenting finde på nettet, og som sagt er jeg ikke helt klar over hvilke forhandlere, der ligger på Sjælland

 

Håber der er nogle venlige sjæle, der er villige til at hjælpe min hest og jeg.

 

Mange sommerhilsner,
Farid og Stephanie.



Studs - min parthest <3

Emil, du vil altid være min hest, altid være elsket, altid være savnet.
Ricky du vil altid betyde uendeligt meget for mig - savner dig hver dag!
- sov godt begge to!

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider