Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

 Anbefaling af bedemand
Forfatter: 
Dato:  20-11-2013 19:28

På et eller andet tidspunkt får man brug for en bedemand.

 

Jeg vil varmt anbefale www.oesten- begravelsesforretninger.dk/

 

Til trods for, at de ikke er de dyreste, leverer de service i topklasse


Mangler du reg.smed? Kig på min præsentation.


Mvh Charlotte der kun ytrede sin mening, velvidende at andre har en anden.


1
1
Svar på denne tråd
 
 Nice to know ....
Forfatter: 
Dato:  23-11-2013 11:36

 

Men måske ikke lige det rette forum at poste dette indlæg i ;-)

 


Mange hilsner fra

 

Lise Andersen

 

 

 

Design for Pets

 

Lækkert udstyr til hunde og katte!

Stort udvalg af hundehalsbånd og hundesenge,

samt alt i tilbehør til katte

 

0
3
Svar på denne tråd
 
 Hvorfor ikke?
Forfatter: 
Dato:  24-11-2013 09:16

Dette forum har da altid været brugt til alt muligt Det er først blevet lidt mere hestefokuseret, efter at der ikke er lige så meget aktivitet som tidligere.

 

Mig bekendt, er hestemennesker af kød og blod som alle andre og får dermed også brug for bedemænd på et tidspunkt

9
0
Svar på denne tråd
 
 Selvfølgelig er det
Forfatter: 
Dato:  24-11-2013 17:04

både det rigtige sted OG en virkelig nyttig oplysning..

 

til ts for at skrive et indlæg om en branche, der som nærmest den sidste i verden ikke bliver anmeldt og vurderet - hvilket bestemt mest er til bedemændenes fordel.

 

Pårørende er jo ofte meget sårbare omkring begravelser/bisættelser og dels kan man altså ikke så godt "købe en ny" hvis den første ikke var tilfredsstillende.. Der er kun ET skud i bøssen og det skal bare lykkes..

 

Når det er sagt så er det jo en af de leverandører hvor man virkelig kan tale om at kemi og tillid skal være til stede så ligesom dyrlæger, beslagsmede osv vil der sansynligvis være kunder med gode og mindre gode oplevelser..

 

Vi brugte en lokal bedemand fra Tranbjerg, da min mormor døde, men han viste sig at være elendig til at håndtere dødsfald hvor afdøde ikke var medlem af Folkekirken og de pårørende ikke ønskede religiøse indslag. Det ville sørme have været rart på forhånd at vide om der var nogen, der var i stand til at håndtere dette.

 


Jeg køber aldrig en travhest igen men jeg elskede hende jeg havde over alt på jorden.

 

RIP Seven - 01.04.1990-26.05.2013

 

"Nothing tastes as good as skinny feels" - Kate Moss

3
0
Svar på denne tråd
 
 Helt ok ....
Forfatter: 
Dato:  24-11-2013 18:53

 

.... med mig! :-)

 

Det var bare fordi at ca. 99% af de indlæg, der er i denne rubrik omhandler hesterelaterede produkter og leverandører.

 

Til gengæld findes der mange ikke-heste relaterede indlæg i rubrikken "Hyggesnak". Men jeg kan da godt se, at det måske heller ikke er helt på sin plads her.

 


Mange hilsner fra

 

Lise Andersen

 

 

 

Design for Pets

 

Lækkert udstyr til hunde og katte!

Stort udvalg af hundehalsbånd og hundesenge,

samt alt i tilbehør til katte

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 God viden, men se her
Forfatter: 
Dato:  22-12-2015 14:55

Det kan være svært at vide hvilken bedemand som er bedst, og vi har vel alle hørt skræmme historier om bedemænd. Jeg vil varmt anbefale at benytte begravelsesguiden.dk da de kan hjælpe med at finde dygtige bedemænd i hele landet. Her bliver du ikke snydt, og du får en guide til den tid de færreste har erfaring med.

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider