Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

 Sadler.dk andres erfaringer
Forfatter: 
Dato:  11-09-2012 10:08

Hey ville gerne høre hva andres erfaringer er med sadler.dk da jeg sys jeg har fået en meget dårlig behandling derfra? Mvh Steph

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  11-09-2012 10:45

 

jeg har gode oplevelser derfra.

har købte to sadler derfra, og fik god hjælp og vejledning. og tøver da på ingen måde med at købe sadel derfra igen.

 

så ingen kritik herfra.


0
0
Svar på denne tråd
 
 sadler.dk
Forfatter: 
Dato:  11-09-2012 14:46

Jeg havde en sadel tilsalg derude, men jeg nåede i mellemtiden selv at finde en køber til sadlen, så jeg fik den uden problemer retur igen. Det kostede mig ikke noget.

 

Så jeg vil sige (Y) herfra


Angels live forever in the hearts of those who loved them on earth


Stella og Tøsen - forevigt savnet aldrig glemt!

0
0
Svar på denne tråd
 
 Har ingen erfaring
Forfatter: 
Dato:  13-09-2012 15:20

Har "ingen" erfaring med sadler.dk, da jeg skrev en mail sidste år ang en af hendes sadler og stadig ikke har hørt noget

 

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 fsdddddddddddddd
Forfatter: 
Dato:  13-09-2012 17:52

Jeg har kun gode erfaringer med hende, og har oplevet en rigtig god service og hurtig tilbagemeldinger.


 

Tanja

 

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Sadler.dk
Forfatter: 
Dato:  13-09-2012 22:27

Jeg har brugt hende flere gange, og har kun rigtig gode erfaringer derfra. Enig med Tanja - god service, hurtige svar og så er hun meget ærlig i sine udmeldinger, også selvom det ikke altid er til hendes fordel, så man får ikke prakket noget på, man ikke er tjent med. Kan kun anbefale hende.

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  14-09-2012 17:55

Helt enig med Britt ?Blue?; hun gav mig et ærligt svar, selvom det gav færre penge til hende. Eksempelvis skulle jeg have omstoppet min sadel/evt. købt en ny (brugt), og hun tog derfor en del sadler med.

Efter at have set mig ride i flere forskellige sadler (inklusiv min egen), sagde hun, at hun gerne ville prøve om hun kunne omstoppe min egen for 1500 kr. (inklusiv skift af 4 gjordstropper). Der var jeg i mellemtiden blevet mere interesseret i en af de sadler hun havde med, så købte en Kieffer + tilpasning for 2500 kr. istedetfor.

Den passer rigtig godt, var klar til tiden og der var god kommunikation gennem hele processen.

Så heller ikke nogen rædselshistorier fra min side, men hvis du synes du har fået en dårlig behandling, så synes jeg da du skal kontakte hende og få svar på hvorfor hun har gjort som hun har gjort (eller ikke har gjort vi kender jo ikke historien).

Held og lykke med det

 


"Friday left me fumbling with the blues,

and it´s hard to win when you always loose" - Tom Waits

0
0
Svar på denne tråd
 
 tralala
Forfatter: 
Dato:  14-09-2012 22:12

Jeg har lige fået omstoppet en sadel hos Berit, og hesten har ændre sig så posetivt at det er til at juble over , og tidligere har hun været på sadel tjæk på min gård med flere forskellige heste og en bil fuld af sadler , , yderst proffesionel dame der ikke altid anbefaler til hendes fordel, ,

 

jeg bruger hende gerne en anden gang


Sagde Rikke Jensen .

 

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Bumbum
Forfatter: 
Dato:  15-09-2012 08:16

Hmm....jeg har skrevet til hende for 3 uger siden, og har endnu ikk hørt noget fra hende.......


dont go faster than your angel can fly.

0
0
Svar på denne tråd
 
 sadler.dk
Forfatter: 
Dato:  15-09-2012 22:30
Har brugt Berit igennem mange år og har kun positive ting at sige! Altid god og prof service :-)
0
0
Svar på denne tråd
 
 jeg har brugt
Forfatter: 
Dato:  16-09-2012 22:25

hende flere gange, altid super service, og altid meget ærlig, så kun gode erfaringer herfra.

 

Prøv at ringe til hende i stedet for at maile, det kan jo være at der er noget galt med hendes mail, uden hun ved det.

 

Mvh. Karina


Velholdt hus Sjælland Store Heddinge på landet sælges omgivet af marker og 500 m til skov af grusvej :)

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider