Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

Hvilken hunde-sygeforsikring?
Forfatter: 
Dato:  29-01-2012 14:14

Vi overvejer at forsikre hunden i tilfælde af sygdom, men jeg synes det er meget svært at finde rundt i de forskellige. Har meget dårlige erfaringer med min gamle hesteforsikring og er derfor noget på vagt denne gang.

Hvilken har i?

Hvad koster den?

Hvad er selvrisikoen?

Har der været problemer med at få pengene retur?

Vi har i forvejen GF som kun tilbyder ansvarsforsikring.

0
0
Svar på denne tråd

Overskrift
Forfatter: 
Dato:  29-01-2012 17:06

Jeg kan ikke lige huske hvad vi giver osv. men det kan findes på nettet. Jeg har almindelig brand, fordi den dækkede mest og med lav selvrisiko. Der har aldrig været problemer med at få penge (de to gange det har været nødvendigt).

0
0
Svar på denne tråd

12345678
Forfatter: 
Dato:  29-01-2012 18:07

Chris: Jeg kan netop ikke se prisen hos alm brand. Kun den lovpligtige ansvar, men ikke de andre typer.

0
0
Svar på denne tråd

Overskrift
Forfatter: 
Dato:  29-01-2012 18:33

Sorry, det troede jeg.

Jeg finder lige policen frem her senere :)

0
0
Svar på denne tråd

Agria....
Forfatter: 
Dato:  29-01-2012 18:49

Jeg kender ikke prisen, men jeg ved at Agria dyreforsikrings sygedækning er livsvarig, det er næsten det vigtigste du skal kigge efter , for nogle af selskaberne ophører sygedækningen når hunden er

6-8 år.

0
0
Svar på denne tråd

12345678
Forfatter: 
Dato:  29-01-2012 20:02

Chris: Tak

Robin: Jeg synes bare Agria har en voldsom høj selvrisiko. Næsten 1000 kr. Det vil betyde at vi aldrig får brug for forsikringen. Medmindre der selvfølgelig bliver tale om operationer eller lignende.

0
0
Svar på denne tråd

Forsikring
Forfatter: 
Dato:  30-01-2012 08:33

Jeg har selvfølgelig ikke policen liggende her, men i min forsikringsoversigt kan jeg se, at jeg giver 1500,- pr år for hele min hundeforsikring, altså både ansvar, liv og syge forsikring.

0
0
Svar på denne tråd

Dyrekassen Danmark
Forfatter: 
Dato:  30-01-2012 19:43

Jeg bruger dyrekassen Danmark - deres er livsvarig, sygedækning der er selvrisko og så man dækket procenter - kan bare ikke huske hvilke.

Jeg er rigtig glad for min forsikring og har været det igennem mange år. jeg havde en kort overgang alm. Brand, da de dengang var de eneste andet selskab med livvarig sygedækning. Men nøj jeg blev vred på dem, men det er mange år siden og de var lige startet op - så alt deres admin. bøvl kan have været begyndervanskeligheder. Dog får de ALDRIG mig som kunde igen.

0
0
Svar på denne tråd

Agria....
Forfatter: 
Dato:  03-02-2012 00:31
Hej :-)

Jeg vil anbefale dig at se på Agria. De dækker godt. Selvrisiko 900 el 1900 bestemmer du selv. Pris afhænger af race. Hvilket er et stort plus. Hvis du tegner inden hunden er 3 ær skal du ikke fremvise dyrlægeerklæring. Super godt og ærligt selskab. Håber de får heste forsikring snart. Men går desværre nok noget tid. Ring og få en snak med dem. De kan give dig flere forskellige tilbud. :-)

- Camilla

Med den smukke mule

Showdancer DV386

0
0
Svar på denne tråd

12345678
Forfatter: 
Dato:  03-02-2012 07:51

Tak for jeres svar

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider