Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

 Lene Jacobsen - Back in Balance
Forfatter: 
Dato:  07-03-2011 13:25

Hejsa.


Er der nogen der har haft Lene Jacobsen ude ved deres heste?


Jeg leder nemlig efter en god fys/kiopraktor mm. til min hest. Og hende her lyder særdeles attraktiv :)


Hilsen Sofie

0
0
Svar på denne tråd
 
 kkkkkkkkk
Forfatter: 
Dato:  07-03-2011 13:37

jeg har brugt lene til min hest mange gange, og har tænkt mig at fortsætte


min hest er blevet behandlet af diverse forskellige kiropraktore.. alle finder de næsten samme fejl, "knækker" hende på plads, og få dage efter er hun låst igen...


lene tænker på min hest, på musklerne først.. får dem spændt af, så det vil være mere naturligt for leddet at blive på plads..


det er fint nok at "knække" leddet på plads, men hvis musklerne så er så spændte som på min hest for eks. så bliver det "dårlige" led bare skubbet tilbage....



så jeg har KUN gode erfaringer med lene.....!


Jeg elsker Isabella Af Mindet mere end noget andet på denne jord

Hun er min stjerne, lyset i mit liv, og jeg vil aldrig leve uden hende.......!

www.hestegalleri.dk/html/ gal_visbil.asp?ID=27501&ipc=94848


0
0
Svar på denne tråd
 
 Super fedt at hører....
Forfatter: 
Dato:  07-03-2011 13:40

Jeg har også haft min kiopraktior ude nogne gange, og har også været glad for hende, det er slet ikke det.


Men jeg syntes bare ikke problemet bliver løst. Faktisk ligesom din situation Sandie86. Det virker kort tid og så er vi tilbage igen.


Men en dejlig tilbagemelding :)

0
0
Svar på denne tråd
 
 super glad for lene
Forfatter: 
Dato:  07-03-2011 13:42

Jeg har også brugt lene til min hest - med stor succes.


og kender mange der er rigtig glad for hende.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Også ros herfra
Forfatter: 
Dato:  07-03-2011 15:42

Jeg har også brugt Lene og bliver helt sikkert ved med det.


Jeg havde en hest som, da jeg fik den, ikke kunne galopere på volter uden at changere på bagbenene og jeg havde derfor en kiropraktor som også er dyrlæge ude. Hun fandt ud af at den var skæv i korsleddet og knækkede det på plads. Da hun havde gjort det fungerede han rigtig godt i en uge, hvorefter problemet opstod igen. Hun forsøgte en gang mere hvorefter hun opgav ham og mente at han kun kunne bruges som turhest.

Jeg satte derfor hesten til salg, da jeg ville andet end udelukkende tur, men blev så af en veninde opfordret til at give Lene en chance - og jeg har præcis samme erfaring som Sandie 86.


Lene gik ind og kiggede på hele kroppen og fandt ud af at han havde så mange spændinger og låsninger i kroppen, at han ikke havde ordentlig føling med bagparten. Det med korsleddet var en følge af spændingerne, men det hjælper jo ikke at behandle symptomerne hvis man ikke finder frem til kilden.

Vi var igennem en række behandlinger ved Lene og derefter genoptræning og jeg har nu en fuldstændig velfungerende dressurhest, som kan galopere på selv de mindste volter og der er ingen spændinger tilbage i kroppen.

For at være sikker på at fange evt. nye problemer i opløbet har jeg Lene ude og tjekke ham ca. hvert halve år.

Udover at Lene er super dygtig til sit arbejde, er hun også rigtig sød og viser utrolig stor indlevelse og interesse - så jeg kan kun give hende de bedste anbefalinger:)


0
0
Svar på denne tråd
 
 Bummelum....
Forfatter: 
Dato:  07-03-2011 15:47

Det lyder som om hun er en man måske skulle prøve.


Ikke fordi der er er problemer med min hest som sådan, men er altid interesseret i at holde hende så fit for fight som overhovedet muligt, uden at det skal tage overhånd med behandlinger en gang hver 14. dag ;-D


Der findes jo desværre ikke en behandler, som kan gøre ALT det gode der findes for hesten, så man kan være nødt til at bruge forskellige ;-)





Hilsen LouiseN


Langsomt er hurtigt


0
0
Svar på denne tråd
 
 Thumps up!
Forfatter: 
Dato:  07-03-2011 19:58

Lene er super prof og rigtig rigtig dygtig. Kan varmt anbefales herfra:)


Stutteri Team Tolstrup

http://www.teamtolstrup.dk


0
0
Svar på denne tråd
 
 der bliver uden tvivl.....
Forfatter: 
Dato:  08-03-2011 07:12

ringet til hende idag. Jeg kan genkende alt i hvad I skriver omkring jeres heste, og det er jo der mit problem ligger.

Jeg vil jo så inderligt gerne have ham op i gear igen, og det SKAL være ham.

Jeg er dagligt i kontakt med nogle " hårde " mennesker, som konsekvent siger, kom dog af med ham, få den væk, og køb en ny.

Men jeg er så S.... sikker på at det er i overlinien, bagpart osv. Startede faktisk da hans korsled var skadet.

Plus jeg er så hamrende glad for ham. Godt nok kan han være en rigtig røv nogen gange, men han har det bedste sind og hjertet det rigtige sted. Så jeg vil så gerne at han blir i orden igen.

Selvfølgelig kan man bare købe sig en ny, men jeg sætter stor pris på at jeg hviler i hesten og omvendt, og det er ikke bare lige til at finde. Samt den rette gnist der passer til en.

Jeg observerer ham hver dag, giver ham midler, BOT osv. Og når jeg selv "behandler" de områder hvor jeg er sikker på det sidder, er der også en positiv reaktion og bedring.


Så der vil blive ringet til hende idag, og så håber jeg at hun snarest har en tid :)


Tusind tak for svar alle sammen...


Knus Sofie

0
0
Svar på denne tråd
 
 kkkkkkkkk
Forfatter: 
Dato:  08-03-2011 07:18

sofie - giv da endelig besked når du ved om hun kan komme :-)


det fede ved lene er at hun er ærlig...! Hun siger ikke "den skal bare lige have 3 behandlinger, og så er den rask" (som visse andre kiropraktore siger)...


Når hun har behandlet hesten, og hvis hun mener at der er øvelser som vil gavne hesten at man laver, så instruere hun en i øvelserne... lissom hvis hun mener der er nogle hjælpemidler man bør bruge, så lejer hun dem gerne ud (hvis hun har dem)... Hun har både ladet mig låne varmepuder, TNS apperat (strøm apperat til at sende små impulser ind i muskler), og et pulserende magnetfelts tæppe... lissom hun har medbragt nogle urter til mig, som hun mente ville gavne min hest...


Mit indtryk er at lene hun brænder for det hun gør... og hun brænder for at hjælpe hestene


Jeg elsker Isabella Af Mindet mere end noget andet på denne jord

Hun er min stjerne, lyset i mit liv, og jeg vil aldrig leve uden hende.......!

www.hestegalleri.dk/html/ gal_visbil.asp?ID=27501&ipc=94848


0
0
Svar på denne tråd
 
 Sandie86...
Forfatter: 
Dato:  08-03-2011 08:16

Hej Sandie86.

Jeg har lige snakket med Lene for kort tid siden, og hun vil komme i næste uge. Der var en 2-3 stykker mere på Djursland som hun skulle ud til. Så det kunne ikke passe bedre.

Hun virkede rigtig sød, og ville gerne hører om mit/vores problem. Og hun sagde at det var vigtigt at man fik ALT væk, i stedet for midlertidig løsninger. Alt lige fra miroser ( staves forkert ) osv osv.


Så jeg GLÆDER mig sindssygt til at få besøg fra hende.


Ved nogen om hun gerne vil se hesten mønstret?

Han er jo som sagt en ballademager, så skal lige have øvet det med ham. :) Så han løber fint ved siden af og ikke laver krumspring osv. :)


Mit humør er totalt i top nu... Ikke at hun med sikkerhed kan redde ham, men bare det at hun kommer... SÅ FeDT. Jeg føler jeg er på rette spor.


Knus Sofie

0
0
Svar på denne tråd
 
 kkkkkkkk
Forfatter: 
Dato:  08-03-2011 14:12

hun plejer i hvertfald at se min i bevægelse/longe :-D



og jeg bliver lige overrasket hver gang at hun er der, og jeg longere hende først, og så behandler lene, og så forskellen bagefter HOLYMOLY nogle bagben min "gamle" stive spring-hest har


Jeg elsker Isabella Af Mindet mere end noget andet på denne jord

Hun er min stjerne, lyset i mit liv, og jeg vil aldrig leve uden hende.......!

www.hestegalleri.dk/html/ gal_visbil.asp?ID=27501&ipc=94848


0
0
Svar på denne tråd
 
 Blodansamling...
Forfatter: 
Dato:  09-03-2011 14:54

Kan Lene egentlig også behandle blodansamlinger fra et slag/spark?

0
0
Svar på denne tråd
 
 kkkkkkk
Forfatter: 
Dato:  09-03-2011 18:11

hmmm det ved jeg ikke... men hun kan nok råde dig til hvad der er bedst at gøre, og modhjælpe spændinger i resten af kroppen pga aflastning


Jeg elsker Isabella Af Mindet mere end noget andet på denne jord

Hun er min stjerne, lyset i mit liv, og jeg vil aldrig leve uden hende.......!

www.hestegalleri.dk/html/ gal_visbil.asp?ID=27501&ipc=94848


0
0
Svar på denne tråd
 
 Svendsen
Forfatter: 
Dato:  15-04-2012 14:54

Hvordan blev resultatet af Lene´s besøg?


Tyroleren & Sigøjneren

0
0
Svar på denne tråd
 
 :) :) :)
Forfatter: 
Dato:  17-04-2012 12:25

Har haft brugt Lene til min gamle hest Jason for hyggens skyld, og kan kun sige om hende...

 

god service, fair pris og velmødt til tiden.

 

- vil helt klart bruge hende igen!


"Et godt hestemenneske hør når hans hest Taler til ham...

Et stor hestemenneske høre når hans hest hvisker til ham....

- men et dårligt hestemenneske hør ikke engang når hans hest skriger til ham!"

0
0
Svar på denne tråd
 
 Lene...
Forfatter: 
Dato:  17-04-2012 15:05

Hun er et af de mennesker jeg bøjer mig i sandet for, med glæde..

Hun er super super dygtig, kommer aldrig til at bruge andre


VH Anja

 

Bedækning ved DSP hingst.

10 for Opførsel i stald

9 for Ridelighed af fremmedrytter

8 for Trav

www.staldanto.dk

 

Dejlige hoppeføl str hest, og kat 1 sælges. Se hjemmeside.


Part på kat 2 tilbydes. ...

0
0
Svar på denne tråd
 
 133444
Forfatter: 
Dato:  12-02-2017 17:39

Er der nogle som ved, om hun stadig behandler heste?

Jeg kan nemlig ikke finde nogle kontaktoplysninger på hende?? :-)

0
0
Svar på denne tråd
 
 Heidi 89
Forfatter: 
Dato:  13-02-2017 10:47

Lene er trappet noget ned, og hvor meget hun gør og ikke gør ved jeg faktisk ikke. Men ved dog hun tager lidt ud.
Hun var ved mig i september måned.

Så vidt jeg ved er både hjemmeside og facebook side lukket ned.

Hun er dog selv på facebook, og du kan da prøve at skrive til hende der.


Mvh Kathrine

Med tre smukke stjerner på himlen og tre dejlige i stalden

 

Sov godt

Dinna 1983 - 12/12/13

Rainbow 28/01/01 - 17/03/14

Pandora Á Fenris 20/05/09 - 14/04/16

0
0
Svar på denne tråd
 
 Behandler stadig i begrænset omfang
Forfatter: 
Dato:  18-02-2017 23:44
Jeg bruger Lene forebyggende en gang hvert halve år, og jeg har lige haft hende ude sidste weekend. Hun har travlt, og hjemmeside og facebook-profil er lukket ned med fuldt overlæg, da hun har rigeligt at se til med de faste "stamkunder" og desuden ikke har tid til at vedligeholde og opdatere hjemmeside og fb.

Men hun behandler stadig, skriv evt. pb, hvis du vil have hendes nummer. :-)

 


Nu med

* Smukkedukken Grenanda *

 

 

Tidligere med

* Dakar Knudsgaard * Hidalgo * Lenzicco * Enzo * Palatino * Indian Kapella *

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider