Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

 Lyder billigt? Rambo dækken!
Forfatter: 
Dato:  10-11-2010 21:57

Hejsa Folkens,


Håber jeg har lagt dette emne rigtigt, det første gang jeg skriver herinde!


Jeg er helt ny til alt det hersens med heste, og har kun reddet en lille måneds tid. Jeg rider på en privat "skole" (vi er kun et par stykker hos en sød dame), og jeg vil gøre det lidt godt for hesten og vil give et Rambo dækken, af typen Wug. Det sagde hun var noget den kunne bruge Synes dog den fortjener noget godt, og hun sagde at sådan et ville være en god idé for den.


Jeg har så søgt rundt, virkelig mange steder, og fandt så ud af at de inde hos backontrack shop (http://www.bot-shop.dk) også har det dækken til kun 1498!


Lyder det ikke som en meget fair deal? Jeg har lige bestilt det med bankoverførsel, men venter lige med at overføre indtil jeg får svar herinde fra.


Dækkenet skulle være det rigtige ifg. min lærer, men spørgsmålet er bare om jeg kan spare penge et andet sted? Det er jo sat 450 kroner ned og samtidig endda gratis fragt.


Det er sådan et her jeg har fundet mig! www.bot-shop.dk/daekkener/ overgangsdaekken/rambo-wug- medium.html


Hvad synes I?

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg kunne...
Forfatter: 
Dato:  10-11-2010 22:07

Jeg kunne godt finde på at købe det dækken.


Dog ved jeg at min hest ikke fungere med høj nakke som det dækken har. :)


MVH Henriette


RyttersRidesport i Romlund v. Viborg ersatter ikke dækkener der går i stykker ved vask pga vaskemaskinen går i stykker. Så pas på!

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hovsa!
Forfatter: 
Dato:  10-11-2010 23:25

Det var jo selvfølgelig det forkerte link jeg sendte ind! Det er jo et vinterdækken jeg tænker på - den der som hedder Heavy! Ligger i en anden kategori.


www.bot-shop.dk/daekkener/ vinterdaekken/rambo-wug-heavy.html


Og det er jo kun fordi jeg synes hesten skal have det godt, så det bliver jo nok ikke engang mig der ligger det på :-) - Men hun er altså sød hende jeg rider hos.


Man håber jo helt en dag at man får sin egen hest. hehe


Jeg tror jeg ringer og snakker med hende der har butikken i morgen. Hun burde jo vide om det er godt eller skidt til hesten hehe.

0
0
Svar på denne tråd
 
 RAMBO=GUF!
Forfatter: 
Dato:  10-11-2010 23:33

RAMBO dæknerne er rolls royce indenfor hestedækner - det er virkelig kvalitet. De har en fantastisk pasform - slider ikke hesten nogen steder og man slipper for trælse bagbensstropper, som der er på mange andre dækner... Derudover er de utrolig vandtætte (alle mine har 'holdt vand' altid) samt åndbare - og jeg har endnu ikke oplevet at have et Rambo dækken med et hul! Så efter min overbevisning er det virkelig en god ting for hesten, du er ved at gøre! Det eneste minus jeg har at sige er, at wug modellen nogle gange kan slide på manen af hesten... Når det er sagt, så tror jeg ikke, at du finder dæknet billigere andre steder (måske det private marked, men ellers ikke)


Hø og Tørt Wraphø anno 2010 - minibig -

1. års hesteblandingsgræs - Super kvalitetsgræs

Djursland - kontakt for info!

0
0
Svar på denne tråd
 
 Super dækken!
Forfatter: 
Dato:  11-11-2010 09:23

- og prisen er også helt i orden. Det eneste du skal være opmærksom på er, at når du overfører pengene selv - fremfor at betale med dankort i en webshop - så kan det være rigtig besværligt at få sine penge retur, hvis nu dækkenet ikke kommer frem...


Jeg betaler til hver en tid med mit dankort, dvs. indtastning af kortnummer osv. i webshoppen, fremfor at overføre via netbank ;-)

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  11-11-2010 10:41

Har lige bestilt, betalt og modtaget fra dem på kun 4 dage, du får ikke din vare før der er betalt og de er nemme at komme i kontakt med. Du skal ikke være nervøs for at betale hvis du har bestilt på bot-shop.dk de er ok

0
0
Svar på denne tråd
 
 KLASSE!
Forfatter: 
Dato:  12-11-2010 00:00

Det kalder jeg klasse service! Jeg ringede ned til BOT-Shop og fik fat på en sød dame, Lotte, som guidede mig lidt frem og tilbage. MEGET kompetent hjælp. Jeg nåede at se din besked, Anna-Banana, og spurgte hende om det, og det sendes forsikret, så det er intet problem. Betaler dog med Dankort! Det er jo noget lettere trods alt! Og hun må jo først hæve pengene når jeg har hentet det/fået det afsendst. Men jeg kører ned og henter det selv, synes jeg bedst om og skal samme vej.


Det er hermed bestilt, og jeg skal hente det i slutningen af ugen!


Glæder mig meget til jeg kan give den en lille julegave.



Vil ikke ringe og forstyrre igen, hun gav mig meget tid, men er der nogle andre dækkener derinde, jeg bør overveje at købe nu (fx til foråret) ? Tænker bare: Det er nu jeg sparer 4-500 på alle dækkenerne jo! Men jeg er ikke klog nok til at vide om der er den helt store forskel endnu. Hvis ikke I kan svare, så spørger jeg jo bare botshop når jeg kommer derned!

0
0
Svar på denne tråd
 
 for guds
Forfatter: 
Dato:  13-11-2010 20:51

skyld, betal ALDRIG vis bankoverførsel ! Så er penene tabt hvis man ikke får sine vare. Der er altid mulighd for at få tilbageført sine penge hvis man har købt med Visa/Master kort. Husk det for jeres egen skyld :-))


Mette

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift..
Forfatter: 
Dato:  15-11-2010 10:24

mette2: lige præcis min pointe! man risikerer simpelthen at ens penge "forsvinder" hvis man selv overfører - pengene bliver trukket på kontoen med det samme, hvorimod når man handler vi webshop og indtaster kortnr. mv., så må pengene først trækkes på kontoen når varen afsendes (og så er det ikke butikken selv som trækker beløbet). Det var bestemt ikke særligt rettet mod bot-shop - for man må jo sige at der heldigvis findes rigtig mange virksomheder og privatpersoner, som yder en rigtig god service og er bundærlige.


Til skræk og advarsel om bankoverførsel kan man jo læse om happy-horse m.fl. her på nettet!


MrSommer: er glad for du nåede at læse indlægget, men endnu mere glad for at du selv hentede dit dækken ;-)

For det er ikke helt nemt at på postdanmark til at punge ud, når en pakke forsvinder. Det er der vidst adskillige der har prøvet...

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  15-11-2010 12:52

Går hesten med dækken i forvejen eller har ejeren planer om at den skal klippes? Hvis den ikke skal klippes og ikke allerede har fået dækken på, så den ikke har sat vinterpels, har den ikke det store at bruge så tykt et dækken til. Med mindre det virkelig bliver en rigtig lang og rigtig kold vinter og hesten i forvejen har svært ved at holde varmen (fx hvis det er en gammel hest eller en hest, der ikke har et super helbred).


Hvis hesten har sat vinterpels og man så smider sådan et dækken på den, ja så kommer den altså til at svede ved de temepraturer vi har nu her og de temperaturer vi normalt har om vinteren.


0
0
Svar på denne tråd
 
 123123
Forfatter: 
Dato:  16-11-2010 12:40

Det er bestemt et godt tilbud, jeg købte mit første Rambo dækken (også WUG, det eneste jeg bruger) til samme pris, og fra første dag jeg smed det på min "pige" så har de begge efterfølgende aldrig gået med andet end Horseware dækkener..


Ditte E. T. Poulsen

**Et privat hestehold i Sindal**

0
0
Svar på denne tråd
 
 Så kom det hjem!
Forfatter: 
Dato:  16-11-2010 12:54

Jeg hentede mit dækken i går faktisk! Og lige for at svare på spørgsmålene:


- Den har gået med dækken hele tiden, og har ikke vinterpels ifg.hende jeg er hos (jeg kender jo ikke så meget til det endnu!). Det gamle var bare gammelt og den trængte til et nyt.


- Jeg valgte at overføre via bankoverførsel, da jeg alligevel sad og betalte regninger og dankortet lå i bilen. Intet problem, så det kan man altså godt inde hos Bot-shop.dk - hun var meget, meget sød også da jeg kom ned og hentede det. Og hun har været mig behjælpelig ligesom Jer herinde.


Stald-Stoltenborg: Det er jeg glad for at høre. Skal ned og smide det på hesten senere! Det glæder jeg mig meget til.


TAK FOR HJÆLPEN ALLE SAMMEN! Og tak til Lotte hos bot-shop for god rådgivning også.


0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  16-11-2010 18:18

Hvor er det dog hyggeligt at læse om en ny person i hesteverden, som så gladeligt giver en andens hest et så lækkert dækken i gave


Håber det passede og hesten bliver glad for sit nye luksus dækken


Med hensyn til at give den flere, syntes jeg du skal vente lidt.. Det er trods alt ikke din hest, og det kan hurtigt blive rigtigt dyrt at give dækkener, især hvis du finder en anden hest at ride eller lign :)



Rollkur-LDR, kald det hvad du vil, det er ikke dyrevelfærd!

Lykkelig ejet af Bøffen, Muffedisen, Big og 3 herlige hunde :)

Nu har jeg mine 3 guldkarameller samlet i løsdriften :)

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider