Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

 Noas Ark, øv!!
Forfatter: 
Dato:  16-08-2010 17:20

OBS!! Samme indlæg som tidligere, dog nu med fuldstændig skjulte kontooplysninger :-)


Jeg er nødt til at skrive om min oplevelse med Noas Ark herinde, da jeg ikke ønsker at andre får samme oplevelse som jeg har...


Det hele starter d. 27/5 da jeg skriver og spørger om de har en bestemt ridehjelm hjemme. De svarer lynhurtigt ( ) at de har de desværre ikke, men de vil gerne prøve at skaffe den. Det siger jeg ja tak til, og de beder mig overføre hjelmens pris + et "special-bestillingsbeløb" på 50kr oveni, det skal betales forud inden de vil gennemføre bestillingen. Jeg laver overførslen, og de bestiller hjelmen d. 28/5. Pengene går ind på deres konto d. 31/5. De forventer at der går ca. 14 dage inden de har den, det er fair nok.

Der går så tre uger og jeg rykker for hjelmen, med følgende svar d. 15/6: (Fuldstændig ordret, kopieret direkte fra mailen!)

"Hejsa

Vi har rykket flere gange, ved firmaet har fået dem på lager, men den medarbejder som har taget imod bestillingen er på ferie! så nu er igang med at finde ud af . meget kompliceret og noget æv...men skal nok vende tilbage meget snart"


Jeg svarer så: "Okay, håber den kommer snart, mangler den jo rimelig meget "


D. 18/6 får jeg følgende svar: (Igen fuldstændig ordret)

"så har de fundet den kommer i begyndelsen af næste uge"


Hører så ikke rigtigt noget, og skriver til dem d. 24/6 om den er kommet.


D 25/6 får jeg følgende svar: (Igen fuldstændig ordret)

øv øv jeg har mega dårligt nyt til dig, det har været helt nede og vende hos Casco, og de havde åbenbart lovet overfor vores danske leverandør mere end de kunne holde, der findes ikke flere new master kun master 2, det er helt umuligt at få den gl. har virkelig prøvet men desværre, vil så høre om du vil have den eller ej

Beklager meget dette rod"


Jeg svarer i første omgang om den koster det samme og hvordan den ser ud, men da jeg ikke får svar skriver jeg d. 29/6 følgende:

"Hej XXX.

Jeg vil gerne bare have mine penge tilbage, så finder jeg en anden løsning.

Reg xx
Konto xx

MVH Tine"

Herefter, intet svar...


Skriver igen d. 2/7:

"Hej XX.

Jeg vil meget gerne snart have mine penge, da jeg har købt en anden hjelm!!"


Igen, intet svar...

Skriver igen d. 5/7:

Hej XX.

Nu vil jeg gerne snart have mine penge!!!

Reg. xx
Konto: xx

Og det var 945 kr

Jeg går ud fra du har haft mistet mit kontonr siden pengene stadig ikke er kommet retur, og jeg forventer at have dem på min konto imorgen!!


Min tålmodighed er på nuværende tidspunkt ved at være brugt, og skriver igen d. 6/7:

Hej Pia.

Jeg vil meget gerne høre fra dig!!!! Har sendt mange mails nu, og har ikke fået hverken svar eller penge retur, hvilket er meget mærkeligt. Håber på snarligt svar!

MVH Tine


D. 15/7 må jeg skrive igen, da jeg STADIG ikke har fået hverken svar eller penge:

Nu har jeg skrevet så mange gange til dig, hvorfor intet svar? Jeg kan se du har været logget på Heste-nettet, så det er ikke fordi du ikke kan komme til en computer. Jeg laver en tråd om det her på heste-nettet imorgen tidlig (Fredag d. 16/7 2010 kl 9,00) hvis jeg ikke hører fra dig, for jeg er godt træt af det her!! Det kan ikke være rigtigt at jeg ikke kan få mine penge tilbage,og ikke engang kan få et svar!! Ellers må jeg gå til politiet istedet, hvis du synes det er bedre, jeg har jo bevis på at have overført penge samt at du har skrevet til mig at jeg ikke kan få hjelmen. Kom nu med et svar og mine penge så vi kan undgå al det ballade!!

Og VUPTI! Så svarede hun med følgende besked:

Hejsa Tine

Du kan komme forbi og få pengene refunderet . Korrekt vi har været på HN fra en ekstern computer og vi er selv kommet på vores eget system i dag og dermed også vores mailsystem.

Set i lyset alt den her tid Noas Ark har brugt på det. Synes jeg godt nok når jeg nu kan gennemgå mit mailsystem, at hold da op sikke mange trusler du kan komme med.

Så skal du have dine penge, så må du hente dem personligt og få dem refunderet hos mig og ikke hos mine medarbejdere, så du bedes venligst ringe forud.

Mvh

Pia


Jeg svarer samme dag (15/7):

Det er ikke noget med trusler, men når man betaler forud for en vare, og den så ikke kan leveres er det da meget normalt at man får pengene tilbage igen... Der er gået lang tid siden du skrev den ikke kunne leveres, så synes det er ringe at jeg ikke har modtaget mine penge. Det er da fint at I har brugt en masse tid på det, hvis I ikke ønskede at gøre dette kunne I jo sige fra starten at I ikke havde lyst til eller mulighed for at skaffe hjelmen.

Jeg vil ikke komme og hente dem, så skal jeg da i hvert fald have refunderet benzinpengene. Jeg har overført via bank, og hvis jeres webbank ikke virker må I tage til Vordingborg og sætte dem ind på min konto. Jeg har danske bank.

Mit kontonr er stadig XX og reg. er XX. Jeg går ud fra pengene står på min konto mandag, hvis du går ind i Danske bank, koster det ikke noget at sætte pengene ind og det har også den fordel at jeg kan se det umiddelbart efter.

Jeg takker for jeres tid og energi i jagten på min hjelm, og er ked af I ikke får nogen gevinst ud af det.

MVH Tine Vejlstrup



19/7:

Hej Pia.

Jeg kan stadig ikke se nogle penge på min konto, jeg synes det er en ret ærgerlig situation denne her, og jeg står og mangler pengene, dels fordi jeg har købt en anden hjelm, og dels fordi jeg har fået en uventet dyrlægeregning, så jeg vil sætte stor pris på at få mine penge snart. Jeg kan ikke se hvorfor jeg skal bruge penge på at køre op til jer og hente dem? Jeg har i forvejen ekstra udgift i form af renter for overtræk pga det her, og ønsker ikke at sætte yderligere penge til.

MVH Tine

Reg. xx
Konto xx


D. 23/7 svarer hun at jeg har fået svar 15/7


Jeg svarer:

Så forventer jeg da at få benzinen refunderet også! Kan slet ikke se hvorfor det skal være så svært at overføre de penge til mig, det er da ikke min skyld. Jeg siger ikke det er jeres skyld hjelmen ikke er kommet, men hvorfor skal jeg straffes fordi den ikke kan komme?


1/8:

Hej Pia.

Jeg er i Vordingborg imorgen kl 10, så der kommer jeg efter pengene.

MVH Tine


INTET SVAR IGEN


Skriver d. 4/8:

Hej Pia

Kan du ikke ringe til din bank og bede dem om at føre pengene tilbage eller lave overførslen hvis I ikke har webbank? Jeg har ikke mulighed for at køre uden for Vordingborg når jeg er der, og mangler seriøst mine penge


Intet svar, ny mail afsendt d. 5/8:

Kære Noas Ark

Jeg beder jeg af hjertet om at overføre mig mine penge, da jeg virkelig mangler dem. I kan ringe til jeres bank, og så overfører de dem i et snuptag, og så er sagen ude af verden. Jeg har IKKE mulighed for at møde op hos jer da jeg har to små børn og kun har offentlig tranport til rådighed. Det er ikke særlig rart for nogen af os at være i denne situation, og jeg håber I vil få overført pengene, så vi kan få dette rod ud af verden.

Mit reg nr er XX
og mit konto nr er XX
Jeg håber I vil gribe røret og ringe til banken, det er så nemt som noget kan være, frem for at jeg skal udsætte mine børn for en meget lang og besværlig - hvis ikke umulig tur.

Ellers må I meget gerne ringe til mig så vi kan finde en løsning.

MVH Tine Vejlstrup, (Og så mit tlf nr)


Stadig intet svar...


I dag kører jeg så derop, jeg synes min tålmodighed er brugt op, og NU vil jeg have mine penge! Hun har skrevet til mig d. 15/7 at jeg skal ringe og sørge for at hun er der, hvilket jeg gør. Kl 15,42 ringer jeg derop og de har skam åbent i dag, og Pia er der - jeg siger IKKE hvem jeg er, da jeg ikke vil risikere at hun smutter, men hun har åbenbart lugtet lunten, for hendes datter bliver sendt ud med besked om at hun er syg, og om det er vigtigt. Øh ja!! Hun må gå frem og tilbage flere gange, og jeg får beskeden at hun IKKE må udbetale nogle penge. Jeg beder hende finde en der kan, jeg har naturligvis mailen med hvori der står at jeg skal ringe forinden, hvilket jeg har gjort, og ellers kan komme og hente dem. Hun siger så, at hun vil bankoverføre dem - NIX!!! Jeg kører ikke uden mine penge. De ønsker ikke at udbetale en krone, og jeg snakker med manden i huset, som er meget uforstående. Jeg er på nuværende tidspunkt begyndt at spyde ild ud af næsen, og ringer ti min kæreste for at høre om han kan snakke dem til fornuft, eller om jeg bare skal ringe til politiet. Det satte åbenbart fut i familien, for efter min kæreste har haft manden i røret, går han ind og snakker med konen (Som er hende jeg har mailet med) og så er der pludselig ingen problemer, og jeg kan ENDELIG få mine penge og køre min vej...


Puha, det blev langt, men er nødt til at fortælle andre om dette så de ikke begår samme fejl. Jeg har i min ventetid haft kontakt med banken, men de kunne ikke hjælpe mig da jeg havde lavet en bankoverførsel, og rådede mig til ALTID at bruge betalingskort i fremtiden.


Tak fordi I læste med


MVH Tine


Nu med den skønneste svensk varmblods vallak - som er HELT min egen! :-)

0
0
Svar på denne tråd
 
 Ufatteligt
Forfatter: 
Dato:  20-08-2010 10:15

Det er simpelthen ufatteligt, at en forretningsdrivende, som jo gerne vil tjene penge, opfører sig på den måde, du beskriver!


Det er jo ikke ligefrem den slags, der giver flere kunder, for de skal da ikke forvente, at du anbefaler dem til andre efter den behandling!


Hovedrystende læsning!!


Hilsen Inge

- med de to smukke muler Milo og Gazella - og den skønne Leonbergerhvalp, Sully!

0
0
Svar på denne tråd
 
 sikken da
Forfatter: 
Dato:  20-08-2010 13:32

en @!#$-SHOP


Lad os da håbe arken snart synker.


Usmageligt


Vicky Mathiesen
& dejlige Dejó



Welsh bedækninger 2010:

Sepstrups Casanova & Fronbach Hello Casanova

0
0
Svar på denne tråd
 
 Sikke da
Forfatter: 
Dato:  20-08-2010 14:33

En ekstem dårlig behandling. Ikke et sted jeg vil lægge mine penge!


0
0
Svar på denne tråd
 
 Noas Ark, øv!!
Forfatter: 
Dato:  20-08-2010 16:37

Mange tak for jeres støtte, jeg fatter heller ikke hvorfor det skulle være SÅ svært at få mine penge. Jeg havde oprettet et andet indlæg, som jeg var nødt til at få slettet fordi jeg havde glemt at slette mit kontonr et sted, men der var 16 der havde svaret, og der var så vidt jeg husker 3 eller 4 der havde prøvet meget lig det samme fra de samme mennesker :-(


MVH Tine


Nu med den skønneste svensk varmblods vallak - som er HELT min egen! :-)

0
0
Svar på denne tråd
 
 132465
Forfatter: 
Dato:  21-08-2010 01:51

Jeg kan heller ikke få kontakt til dem mere...


På facebook gruppen havde de i Maj en auktion på et par PC gamacher, jeg byder og vinder gamacherne. Dog går der kludder i lønnen som udebliver hvilket jeg mailer til dem med det sammen med en forståelse af de kunne sætte dem til salg hvis dette ønskes. Men de ventede på min indbetaling hvilket jeg var glad for..


Der gik ca 3 uger efter overførelsen hvor jeg også rykkede for varen..


ENDELIG kom de og så viser det sig at pc mærket på forbenene er mere eller mindre væk og bagbenene er mærket utydeligt. Nu er jeg den type som passer rigtig godt på mine ting så er det super ærgeligt at tingene er i "stykker" selv om jeg godt ved det kun er mærkerne


Jeg kontakter derefter N.A for at hører om de ikke havde tjekket varen inden afsendelse og hvad mit problem var. Jeg ved godt jeg har fået dem til en mindre pris end normalt men det var ikke oplyst ved auktionen at de "fejlede" noget.


Jeg fik oplyst jeg havde samme rettigheder som hvis jeg havde købt dem til "fuldpris" så hun ville klage til leverandøren og at jeg skulle fremsende billede dokumentation, hvilket jeg gjorde med det samme.. Ja det er så 2 mdr siden.. I starten var der god kommunikation og nu kan jeg ikke få fat i dem eller så er det "manden" der snakker og henviser til man skal ringe en anden dag.


Jeg har i sidste uge skrevet om der snart sker det ene eller andet i sagen for jeg vil jo gerne snart bruge dem da det er 4 mdr siden jeg bød på auktionen.. Men har ikke brugt dem hvis nu de skulle sendes retur..


Lyder som om jeg godt kan opgive da jeg bor i Jylland og ikke lige "futter" forbi biksen!





Se min hjemmeside på www.stald-arthur.dk


2 Hestes trailer med lav egenvægt udlejes i Tilst ved Århus efter aftale.


KVALITETS UDSTYR SÆLGES KIG MINE ANNONCER!!!

0
0
Svar på denne tråd
 
 1234567890
Forfatter: 
Dato:  21-08-2010 19:49

jeg må sige at jeg er dybt chokeret og det er skræmmene det i skriver.. Sikek en super service de leverer


Aldrig og det var et sted jeg skulle handle det er da helt sikkert...



Hilsen Annette

(Mor til banditten Noah og ejer af den franske bulldog fluffy)

0
0
Svar på denne tråd
 
 prof choice
Forfatter: 
Dato:  21-08-2010 22:05

sjovt har bestilt pc gamacher får dog fat i dem men er os manden hvergang og de har undskyldninger hver gang så deres net nede og de ik kan tjekke dee har lovet at ringe tilbage 2 gange nu og betalte den 4 i denne måned og ved at vare ik engang er bestilt.


mvh steph

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  21-08-2010 22:57

Sikke dog en omgang, håber det hele snart løser sig for dig.


Det undre mig bare, har selv kun gode oplevelser med dem.

Pia har overfor mig været meget ærlig og gjort sit bedste.

Har ventet siden Maj på mine PC Elite og modtog dem i Juli, men hele tiden var jeg informeret om hvorfor og føler jeg fik en god service.

- Der var endda et undskyld brev med i pakken :)





Anne


PG Allways My Choice

RIP Røde. Vil altid huske dig!
0
0
Svar på denne tråd
 
 Noas Ark
Forfatter: 
Dato:  22-08-2010 09:06

Noas ark er heller ikke en butik jeg vil handle i mere(nu er den også lukket, så det problem er jo løst)


De havde engang en super sød medhjælper i butikken, der virkelig var serviceminded og forstod at hjælpe kunden.

Hun stoppede desværre :(


Nåh, ville egentlig bare lige fortælle at jeg heller ikke har haft en god oplevelse. Jeg skulle bruge et bestemt underlag til en veninde i fødselsdagsgave og vidste at det var i deres sortiment ellers var det et de kunne bestille hjem. De havde det ikke hjemme, så de ville bestille det hjem til mig. Fint.


1 måned efter havde jeg ikke set underlaget. Problemer med leverandøren.

2 måneder efter, heller intet underlag. Igen leverandør.

3 måneder efter, heller intet underlag. Igen leverandør.

4 måneder efter begyndte jeg at blive lidt vissen og heldigvis kom det 14 dage efter.


Tænk at man ikke skifter leverandør hvis det altid er dem der er noget galt med?


Nej, Tika Rideudstyr.. Det ved man hvad er :)


Harvester


"Man is least himself when he talks in his own person. Give him a mask, and he will tell you the truth." - Oscar Wilde



0
0
Svar på denne tråd
 
 lukket???
Forfatter: 
Dato:  22-08-2010 12:01

Hvorfor tror du butikken er lukket?

De har da lige oprettet en annonce på mp for 3 dage siden...


Ikke fordi jeg kunne drømme om at handle der, med den omtale der er her på siden , men alligevel....


Hilsen Mette


Det burde være en selvfølge at heste kom på fold hver dag


og barfodstrimmere burde forbydes....


Medlem af Bullerklubben


0
0
Svar på denne tråd
 
 Noas Ark
Forfatter: 
Dato:  22-08-2010 12:59

Var måske lidt hurtig :)

Den fysiske butik i Vordingborg er lukket. Den har de taget "med" til deres nye gård i bum bum... Jungshoved tror jeg. Netbutikken eksistere stadig.


Harvester


"Man is least himself when he talks in his own person. Give him a mask, and he will tell you the truth." - Oscar Wilde



0
0
Svar på denne tråd
 
 meget langsomme
Forfatter: 
Dato:  22-08-2010 14:30

Noas Ark er meget langsom til at få sendt varen, men trækker til gengæld beløbet på dankortet, lige så snart man har afgivet bestilling. Den fremgangsmåde bryder jeg mig ikke om, så jeg handler der heller ikke mere. Skal dog siges, at jeg trods alt fik min vare.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tak for advarslen.
Forfatter: 
Dato:  22-08-2010 17:44


Dér skal jeg da bestemt (heller) ikke handle, når indehaveren af biksen kan finde på den slags abekattestreger.


Mig bekendt er det iøvrigt ulovligt at trække penge fra en kundes konto længe før, at varen sendes.



Hilsen Linda.




Hellere tænde et lille lys end rase over mørket.
0
0
Svar på denne tråd
 
 denne mail
Forfatter: 
Dato:  22-08-2010 19:45

åbnede jeg i dag... Der er da et par tilbud på deres side, som jeg blev lidt fristet af, men havde læst denne tråd, så tør ikke handle der igen! Til gengæld har jeg før handlet med dem, helt uden problemer.


7 års fødselsdag fejrer vi lørdag d. 28/8 i vores fysiske forretning. Vi har frasorteret Harry Hall ridestøvler til nu kun 150,- Ridebukser ½ pris kun lørdag f..eks islænderbuks normalpris 650,- lørdag kun 325,- Rester i Professionel choice til super lave priser Vi har masser af andre gode tilbud denne dag, vi har bl.a frasorteret en del fra vores varegrupper, kom og gør et fund på budrunden - her finder du hunde/katte senge, halsbånd, krybdyrs tilbehør og akvarietilbehør

Vi holder åbent denne dag fra kl 10-13 Noas Ark Knudsskovvej 35 4760 Vordingborg


Søndag d. 29/8 holder vi fødselsdag i vores netbutik, telefonen vil ekstra ordinært være åben fra kl 10-16, så du kan sikre dig den rigtig vare er hjemme. Er den ikke på siden med det du søger så ring alligevel, måske har vi lige det du søger til en rigtig god pris. Du kan kun bestille varer over netshoppen til fødselsdagspriser, som er på lager.


vi benytter os af paypal en de mest benyttede betalingssystemer i verden. Det betyder at vi ikke trækker på din konto, du overfører selv, men har vi ikke varen, så refunderer vi tilbage igen på din konto. God søndag Pia http://www.noas-shop.dk


Sov sødt Montreux 1992-2009


Nu med Union Fighter af Farmer


Hvem siger, det hele skal være så kedeligt???



0
0
Svar på denne tråd
 
 paypal
Forfatter: 
Dato:  22-08-2010 20:26

Ja, det er netop paypal, der er problemet. Der er ingen andre muligheder, hvis man vil bruge dankort.


Og pengene bliver trukket samme dag, du bestiller. Dertil kommer oven i købet et gebyr for at bruge paypal. Ikke særligt kundevenligt. Forstår ikke, at man ikke bare kan betale helt almindeligt med sit dankort, som man kan i stort set alle andre net-butikker.

0
0
Svar på denne tråd
 
 paypal
Forfatter: 
Dato:  22-08-2010 22:27

Hvis butikken har mange udenlandske kunder, er det da meget mere proff at bruge paypal end dankort.


Det er jo også os selv der overfører pengene og ikke butikken der trækker på vores konto.


Jeg har handlet i Noas Ark gemmem de 7 år de har eksisteret og er meget tilfreds med deres service.


0
0
Svar på denne tråd
 
 Nu må det være tid til
Forfatter: 
Dato:  23-08-2010 11:38

at det blir de positive indslag ang. at handle med Noas Ark - både fysisk og på nettet, der blir postet, for der er godt og skidt ved alt, som bekendt


Jeg tilslutter mig "nattergalen", som en meget tilfreds kunde, hvad angår handel og vejledning derfra, både fysisk og via deres netbutik , men det har jeg et indlæg om længere oppe...


Men lad os nu få nogen af de gode oplevelser mht Noas Ark frem, istedet for kun det dårlige... Som sagt er der + og - ved alt..

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  23-08-2010 16:21

Helt ærligt, så er jeg fuldstændig ligeglad med de positive historier om Noas ark.


Det kan da godt være, at der er nogen der har haft en god handel med dem, men hvordan pokker skal jeg vide, om jeg er en af dem, der får en god eller dårlig oplevelse ved at handle der. Efter at have læst trådstarters historie, så holder jeg mig langt væk fra Noas ark. Hvis Noas ark behandlede ALLE deres kunder ordentligt, så var det en anden sag - men det gør de altså ikke. Så spar mig for de gode historier, for dem kan jeg ikke bruge til en pind.


Det er ejeren af Noas arks egen skyld, at hun ender med dårlig omtale. Hun kan bare opføre sig ordentligt overfor sine kunder - BASTA!

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jamen, det
Forfatter: 
Dato:  23-08-2010 19:31

vil vi så gøre - spare dig for de gode historier mht Noas Ark, men igen, det vil nok være for sent på nuværende tidspunkt, idet der er "sneget" sig ihvertfald 3 positive indlæg ind i tråden her ..



Men man kan jo handle hvor i, og med hvem i landet man vil, men mon ikke Noas Ark overlever alligevel, denne tråd til trods...



Men uanset hvilken butik man handler i , om det er på nettet eller fysisk, så vil der altid være utilfredse og tilfredse kunder..


Jeg "tør" ihvertfald godt handle der igen....Men der er vi jo så forskellige, og godt det samme..


Folk er så hurtige til at fortælle hvis de er utilfredse, hvorimod der bliver "holdt lidt igen" hvis de er tilfredse..


Det var såmend bare en "lille smule tilfredshed" som jeg godt ville have "sneget" ind i tråden for at tilkendegive at Noas Ark også har kunder der er yderst tilfredse og som synes de er blevet behandlet godt.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Bummelum
Forfatter: 
Dato:  23-08-2010 19:52

De positive handler vejer jo meget lidt, i forhold til denne oplevelser som trådstarter har haft. Dét er jo fuldstændig LANGT ude i hampen OG uacceptabelt!

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  23-08-2010 20:00

Nu synes jeg godt nok også der er forskel på almindelig utilfredshed med leveringstid, varens stand osv.


Denne her sag er så grotesk, at Pia fra Noas ark må skamme sig, så hun er helt rød i bærret. Hun har simpelthen opført sig så ubehageligt overfor en kunde, at hvis hun var ansat i et firma, så var hun forhåbentligt blev fyret med det samme. Desværre ejer hun selv firmaet, så fyret bliver hun ikke - men jeg håber godt nok hun mister kunder.


At der så er kunder der stædigt bliver ved med at handle der - ja jeg kan kun sige Good Luck. De naive uddør jo aldrig

0
0
Svar på denne tråd
 
 som skrevet før
Forfatter: 
Dato:  23-08-2010 22:28

Der er så mange rideudstyrs forretninger, især på nettet, som stort set aldrig får negativ omtale her på hn.


Så hvorfor vælge en tvivlsom, når der er alternativer???


Synd for indehaveren af Noahs Ark at hun ikke har tænkt sig om, men dumhed koster, og det koster dyrt...


Hilsen Mette


Det burde være en selvfølge at heste kom på fold hver dag


og barfodstrimmere burde forbydes....


Medlem af Bullerklubben


0
0
Svar på denne tråd
 
 1234567
Forfatter: 
Dato:  24-08-2010 11:57

Nu er der jo også forskel på hvordan man er utilfreds - Lang leverings tid mm. eller svære at få kontakt med- Ja okay, det er ikke så slem "dårlig" service. Men den behandling trådstarter og flere andre havde oplevet i den anden tråd, hvor Noas ark direkte nægter at udbetale folks penge (som de har fået på forhånd) Det er bare SLET IKKE iorden. og det gør at jeg er ligeglad med om 4 mennesker har fået en god service fordi de ikke skulle have nogle penge tilbage. Jeg kommer ALDRIG til at handle der, for sådan en forretnings politik vil jeg simpelthen ikke støtte.


Og en forretning som skal have penge FORUD for at bestille en ridehjelm, det har jeg godt nok aldrig hørt om før!


Derudover så er jeg glad for at handle hos Tika (de har en super super service) og horsehouse er jeg også rigtigt glad for- De har altid været hurtige med svar og ligge varer tilside til mig som ikke er på deres hjemmeside etc. (Derudover har jeg heller ikke oplevet nogle problemer hos helles rideudstyr og hest&co) Så hvorfor skulle man vælge den synkende skude Noas ark, når man kan handle så mange andre steder og få en god service?




Loonietoons

...


Smallwhitepony.blogspot.com

-En Blog om heste og det meste



0
0
Svar på denne tråd
 
 never ever
Forfatter: 
Dato:  24-08-2010 23:55

Nu handler jeg RIGTIG meget på nettet, men kan da se at jeg absolut ALDRIG skal handle i deres netbutik!


Hvordan i alverden kan man behandle en kunde på den måde?...over så lang tid, så er man vidst ikke særlig professionel....men ok, alle og enhver kan jo også nærmest starte en webshop i dag.



Noget der får mine røde lamper til at blinke ved deres hjemmeside/ jeres beretninger er desuden:


*Selve hjemmesiden, synes den ser yderst uprofessionel ud. MEGET billig, eller noget en der ikke har forstand på webdesign kunne lave selv.


*Betalingsmuligheder. Hvorfor har de ikke dankort/visa som alle andre prof netbutikker?


*Pengene hæves INDEN varen sendes, endda lang tid inden....dette er faktisk ulovligt ifølge købeloven så vidt jeg er orienteret!


*Der er rigtig mange varer de ikke har på lager? Når jeg læser det, synes jeg mest af alt at det lyder som en eller anden almindelig privatperson der har fået en ide at lave en webshop, men ikke har nogen form for startkapital. Derfor får hun de fleste varer hjem pr. bestilling.....og derfor går der 7 lange og 7 brede før kunden har varen. Desuden kommer den med betalingsmulighederne vidst ind under her......for har man ikke det store startkapital, vælger man nok dankortbetaling fra, da det koster lidt at få.


Sagt på en anden måde, bestemt en butik der får mine røde lamper til at blinke.... noget så kraftigt at man kan se dem helt i sverige i tæt tåge.....


Jolly Jumper & Camino

Stjerneponyerne

0
0
Svar på denne tråd
 
 1234567
Forfatter: 
Dato:  25-08-2010 00:10

Syntes ærlig talt også det er lidt loddent at de skriver på deres hjemmeside:


Noas Ark har en ung medarbejder som er meget talentfuld westernrytter. Planen er at komme til American og ride open world cup. Men uden penge og sponsorer går det ikke, du kan støtte hende ved at gå ind og byde på hendes ting på....etc


og det så er deres egen datter, men de ikke skriver det. Det syntes jeg er sådan lidt uldent.



Loonietoons

...


Smallwhitepony.blogspot.com

-En Blog om heste og det meste


"Brutality begins where knowledge ends.

Ignorance and compulsion appear simultaneously."

~ Charles de Kunffy

0
0
Svar på denne tråd
 
 nå men
Forfatter: 
Dato:  25-08-2010 17:44

uanset hvad jeg så end skriver her vil alt bliver vendt og drejet.

Kan kun sige at en sag altid har 2 sider og der har denne sag også. Mere er der ikke at sige om det. Vi betjener årligt virkeligt mange kunder hos os. De fleste er tilfredse og meget få går skævt på.

I Tines tilfælde har hun IKKE bestilt over webshoppen, Harvester havde heller ikke over nettet. Men bestilt et underlag i forretningen, som der blev gjort opmærksom at det kunne tage tid. Begge vores leverandører Eldorado/catago og HKM ville da nok blive ked af hører jeg skulle finde nogle andre, selv leverandører kan det altså gå galt for eller gå i bund med noget.

Vi benytter os af paypal som er en af de mest benyttede betalingssystemer i hele verden, det er korrekt at pengene trækkes ved bestilling, men det gør de fordi kunden selv overfører pengene. Kan påpege at bl.a ebay benytter sig af paypal, så det er altså et internationalt betalingssystem, som også vores udenlandske kunder er tilfredse med. Men selvfølgelig hvis man ikke er vant til at handle udenlands, skal man lige vænne sig til paypal.

Til Jolly Jumper: Utallige forretninger herhjemme benytter sig at open bix box systemet. Men selvfølgelig skal man nedgøre så tror jeg måske også vi kunne kigge på om schæferhunden på forsiden ser forkert ud!

Vi har masser af varer på lager, men selvfølgelig hvis du kun har kigget på PC, så er det rigtigt det er bestillingsvarer - skulle vi have det på lager, så var det en helt anden penge du skulle betale for f.eks en valuepack!

Vi har forøvrigt også en rigtig forretning, med masser af ting, du er velkommen til at komme forbi.

Til allersidst i rækken af nu skal vi som forretning bare have et drøn er om vores unge medarbejder, som ja er vores egen datter, som er ansat og opgivet til skat ligesom alle andre mennesker.

Hun har selv formået at få sponsorer på så hun kunne komme af sted til world cup i næste uge. Havde det været en anden hos os havde vi da så sandelig også støttet. Kan da kun opfordre til at tilmelde sig hendes side, da hun er et regi, hvor det er meget svært at få støtte, da det ikke ligger under DRF.

Vi støtter meget gerne og vi har bl.a støttet flere steder undervejs:

Flere store stævner i westernregi

Distancehold i Knuthenborg

Stafethold/pony Vosk

Handicapridning Vosk

Singlerytter i western og dressur

og mange flere


Så hvis man synes det er skummelt, så okay for mig - der er nok nogen arrangører der ville blive ked af ikke få en lille håndrækning på sponsorsiden..


Så uanset hvad, så vil jeg sige at vi gør altid hvad vi kan for at hjælpe vores kunder, men nogen gange så handler selv guderne forgæves.

Denne mail skal ikke betragtes som en dialog mail, men betragtes om en orientering fra vores side, vil man online i dialog med os, så findes Noas Ark på FB.

Med venlig hilsen

Pia Lund

Noas Ark


Professionel Choice til priser i bund!

Er du til OSWSA, så er vi skandinaviens billigste

kig ind www.noas-shop.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 Noas Ark, øv!!
Forfatter: 
Dato:  25-08-2010 18:13

Hej Pia


nu siger du godt nok at det ikke er en dialogmail, men jeg forstår stadig ikke hvorfor det skulle tage SÅ lang tid at få mine penge? Er det fordi jeg ikke bestilte over webshoppen? Og hvorfor blev der ikke gjort opmærksom på at du var MEGET syg da jeg ringede inden vi kom? Ligesom vi havde aftalt...


Det med jeres datter osv gider jeg ikke blande mig i


MVH Tine


Nu med den skønneste svensk varmblods vallak - som er HELT min egen! :-)

0
0
Svar på denne tråd
 
 nå nu du svarer herinde noasark
Forfatter: 
Dato:  25-08-2010 18:21

pia så kan jeg ik forstå jeg intet svar har fået på mail.


mvh steph

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  25-08-2010 20:14

Pia: det retfærdiggør sørme da ikke, at kunden ikke kunne få sine penge tilbage!!!!!!!!!!!!!!!!!


Andre butikker på nettet betaler pengene tilbage uden problemer, så hvorfor du ikke gjorde det - ja det må guderne vide. Men mage til dårlig kundeservice skal man godt nok lede længe efter.


Alt det andet ævl med din datter og svigtende leverandører - det kan vi som kunder ikke bruge til noget. Det er pengene tilbage til køber, når køber beder om det. Slut prut

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  25-08-2010 20:39

ØV har heller ikke fået svar på mine mails


Se min hjemmeside på www.stald-arthur.dk


2 Hestes trailer med lav egenvægt udlejes i Tilst ved Århus efter aftale.


KVALITETS UDSTYR SÆLGES KIG MINE ANNONCER!!!

0
0
Svar på denne tråd
 
 1234567
Forfatter: 
Dato:  26-08-2010 00:41

Jeg undrer mig blot over det ikke er formuleret som "Vi har en dygtig datter som er western rytter etc..) for syntes faktisk det andet er en ulden måde at skrive det på og det gør ikke at man som kunde får tillid til forretningen når den i forvejen har problemer med at give kunder deres penge tilbage....




Loonietoons

...


Smallwhitepony.blogspot.com

-En Blog om heste og det meste


"Brutality begins where knowledge ends.

Ignorance and compulsion appear simultaneously."

~ Charles de Kunffy

0
0
Svar på denne tråd
 
 Til Pia fra "fup og findus"!!
Forfatter: 
Dato:  26-08-2010 08:46

Til Pia


Jeg har ellers prøvet på at løse min sag uden for dette indlæg, men, nu er jeg f..... sur, jeg har skrevet på den ene og anden mail til dig for at få mine penege retur på et sæt pc gamacher bestilt den 3 april 2010 det er 5 MÅNEDER siden!!!!! og du svare ikke min mail og ej heller tager i jeres telefon, selvom jeg ringer inden for jeres telefontid.

Og så skal jeg finde et indlæg fra dig herinde, hvad med at svare jeres mail!!!

Du havde frist til i dag, med at tilbage betale pengene, og når der nu ikke står nogen penge på min konto fra dig endnu, må jeg gå ud fra at du gerne vil have en sag ud af det, så det skal du få!!!


I SKAL ALDRIG HANDLE MED NOAS SHOP; DET ER FUP OG FIDUS!!!


Med Venlig Hilsen


Nanna

0
0
Svar på denne tråd
 
 123465
Forfatter: 
Dato:  27-08-2010 18:51

Sidder i skrivende stund med Pia fra Noa´s ark... Jeg har reklameret over et par pc gamacher som jeg vandt på facebook gruppen, vinder gamacherne til en billigere penge.


Jeg spørger som skrevet om de er kommet på bud siden skriften mangler på forbenene og utydelig på bagbenene..Nej jeg har samme reklamations ret som hvis jeg havde købt dem til fuld pris. Fin service....Tænkte jeg.. Men jeg blev d.d klogere.


Hun er sur over jeg deltager AKTIVT i denne tråd men det gjorde da at hun henvendte sig pr mail med at jeg skulle ringe til hende, det har jeg så lige gjort. Jeg har ventet i 1½ måned på svar om de skulle sendes retur / ombyttes. 3 mails er ikke besvaret før denne tråd.


Hun var træt af hun ikke kunne besvare herinde uden at blive sablet ned bagefter så jeg kunne skrive på hendes facebook gruppe.. Hmmm der kan man jo netop slette mit indlæg som hun vil.. Så den bliver postet her hvor den hører til efter min mening


Så nu har jeg fået et tilbud om at sende dem retur og så kan de sætte pengene ind på min konto.. Nej ellers tak for efter at have læst denne tråd har jeg ikke den store lyst til at have penge ude og flyve når jeg bor så langt væk. Og ja PIA det er mit valg for jeg har ikke RÅD til andet


Så havde hun ekstrem travlt med at jeg selv solgte rideudstyr og har en MASSE brugt til salg.. Ja jeg er så gået fra 7 heste ned til 2 stk så det efterlader vel lidt rideudstyr.. Men som jeg sagde så kunne jeg ALDRIG finde på at give mine kunder hendes "service" selv om jeg kun er en privat person...


Jeg kunne som hun sagde også bare sælge dem videre for det givende beløb... Nu er det sådan jeg har købt varen til et formål og det er at BRUGE dem og ikke videre salg.


Jeg sagde hun kunne sætte de x antal kr ind på MIN konto så skulle jeg nok sende gamacherne retur bag efter, det var hun så ikke interesseret i, sådan kørte hun ikke forretning.. Meget vel men jeg har ikke råd til udestående hos hende..


Hun er orienteren om jeg skriver om denne samtale herinde..


Jeg prøvede at få gennemtrumfet nogle ting som kunde og hvorfor jeg var utilfreds, men det var kun hende der snakkede og snakkede.. Hun påstod hun ikke KUNNE hører hvad jeg sagde.. Fik jo ikke et ord indført, så det er klart og måtte lige hæve stemmen for at fortælle at det var mig der var kunden og ikke hende..


Jeg behøver vel ikke at sige at denne butik er blacklistet... også råbte hun af mig


Se min hjemmeside på www.stald-arthur.dk


2 Hestes trailer med lav egenvægt udlejes i Tilst ved Århus efter aftale.


KVALITETS UDSTYR SÆLGES KIG MINE ANNONCER!!!

0
0
Svar på denne tråd
 
 jamen dog
Forfatter: 
Dato:  27-08-2010 19:14

Pia, efter lige at blive råbt af telefonen i ca 10 min, hvor jeg flere gange måtte sige til at du ikke behøves at råbe så højt, kommenterede du bare med at du ville optage samtalen.

Du bød på en valuepack pc inde på vores facebook gruppe, du vandt dem til kun 700,- værdi normalt i dk er 1650,-. På trods af du bød d. 2.juni, havde du lige pludselig ikke pengene, og spurgte om vi kunne lægge dem til side, du betalte d. 24.juni. Nu er det sådan når man byder på noget i budrunden så skal man også betale når budrunden er færdig. Vi lagde dem på trods af det til side til dig.

du sendte billeder til os d. 14/7 fordi der var forskel i trykket på forben og bagben. Hvad vi også mente kunne være en reklamation, vi har ikke fået oppakket denne valuepack. Desværre.

Jeg havde skrevet til dig du skulle ringe til mig, hvad du så gjorde i dag. Tilbudt dig at du kan sende dem tilbage og vi refunderer eller du kunne beholde dem og sælge dem videre, da jeg er sikker på du sagtens kan komme af med dem. Det ville du ikke og sagde du straks ville gå på HN. Hvad du så har gjort.

Dette er så en orientering for vores side af.

Med venlig hilsen

Pia



Professionel Choice til priser i bund!

Er du til OSWSA, så er vi skandinaviens billigste

kig ind www.noas-shop.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  27-08-2010 19:45

Ja det har jeg så også skrevet i det første indlæg hvis du GAD og læse det igen ... Så det behøver du ikke at fremhæve det kan folk godt læse...


Jeg bliver NØDT TIL at hæve stemmen da du ævler, ævler og ævler om noget der ikke er relevant for MIN sag hos Jer, ligger faktisk mobilen fra mig FLERE gange hvor du bare snakker og snakker, så jeg hører desværre ikke alt dit ævl. Hvor jeg flere gange beder dig komme til MIN sag og en pointe i din LAAANNNNGGEEE forklaring om noget jeg ikke finder relevant.


Jeg sagde også at du kunne sælge dem igen, men nu var det så kun MIG der havde budt på gamacherne i perioden d 5 Maj -2 Juni, at du på det grundlag venter på betaling det er jo så din sag. Du vælger så at gemme dem til mig hvilket du også får TAK for.. Det stod dig frit for at vælge.. Det skal vi lige huske også...


Det skal så siges at der jo næsten går 10 dage efter betaling før jeg FÅR dem og ringer faktisk og snakker med din mand om de er på vej, hvilket han ikke kunne svarer på... Der går yderligere 2 dage før de kommer.


Jeg ringende til dig for at hører om du havde tjekket varen INDEN afsendelse og det havde du ikke.. Der spørger jeg dig om jeg så har samme reklamationsret selv om jeg havde fået dem billigere og JA det havde jeg selvfølgelig, derfor sender jeg dig billeder. Du kunne have sagt at de var BILLIGE da det ikke levede op til "standarden" eller pga manglende mærker..



1½ måned står vi så her..





Bagben:



Se min hjemmeside på www.stald-arthur.dk


2 Hestes trailer med lav egenvægt udlejes i Tilst ved Århus efter aftale.


KVALITETS UDSTYR SÆLGES KIG MINE ANNONCER!!!

0
0
Svar på denne tråd
 
 hold da op
Forfatter: 
Dato:  27-08-2010 20:25

Hold da op, det er da bedre end en slimet soap opera i TV at følge denne tråd :-) Jeg synes det er træls for alle jer som har haft en dårlig oplevelse med service. Personligt kender jeg ikke til butikken, så har intet at bidrage med, men selvfølgelig har en sag altid to sider. Til Pia, jeg forstår hvis denne tråd er rigtig ubehagelig for dig, men du må jo bare tage tingene til efterretning og så forbedre service i fremtiden :-)


Hilsen Mette med Xiado


- Nu er min lykke gjort - en islænder og en lusitano :-)


www.dyrevalkyrien.dk


0
0
Svar på denne tråd
 
 til staldarthur
Forfatter: 
Dato:  27-08-2010 20:35

Helt ærligt er det ikke bare barnligt og en smule ynkeligt over middel at klage over de PC gamasher?? Efter en vask eller to er trykket da alligevel næsten væk. Det virker vilkårligt som det er noget du finder på bare for at kunne skrive noget negativt om Noas Ark.

Ingen tvivl om de pc gamasher er super gode, men jeg har 3 sæt til mine heste og de er alle uden mærket efter vask/alm brug.


Når du så oven i købet har fået dem til ½ pris, er det næsten pinligt at læse din klage.


Jeg vil endnu engang pointerer at jeg altid har været rigtig godt tilfreds med den service og de varer jeg har købt i Noas Ark. Og jeg vil fortsat være kunde.

0
0
Svar på denne tråd
 
 123465
Forfatter: 
Dato:  27-08-2010 20:44

Nej nu har jeg selv 3 andre par som er min 1 år gamle.. og deres mærker er IKKE faldet af... Forskellen er at dem der vasker dem i maskinen for grimme og af faldet mærker. Jeg vasker mine i hånden fordi jeg værner om mine ting..


Hvis der er fejl eller mangler på tingene SKAL dette oplyses. At hun vælger at sætte dem til en start pris på 700 kr og ingen andre byder så må hun jo lade være med at sætte dem så lavt.


Jeg spørger hende jo netop om de fejler noget og det gør de ikke og der er samme reklamatons ret uanset hvad jeg har vundet dem til. Hun havde jo ikke engang KIGGET varen hun sender til mig og hun indrømmer det er en FEJL...


Derfor ringer jeg til hende og SPØRGER der er HENDE der siger at jeg har samme ret som dem der køber dem til fuld pris. Så er det da klart at jeg vil have et andet par som svarer til det jeg bød på ...


Her er det jeg køber det efter:


Noas Ark Så starter vores budrunde:
Vi lægger ud med et sæt PC elite str. S i Orange, mindstebud er 700,- værdi 1650.


Jeg forventer det er den varer jeg køber og ej med fejl.


Se min hjemmeside på www.stald-arthur.dk


2 Hestes trailer med lav egenvægt udlejes i Tilst ved Århus efter aftale.


KVALITETS UDSTYR SÆLGES KIG MINE ANNONCER!!!

0
0
Svar på denne tråd
 
 du har såmænd
Forfatter: 
Dato:  27-08-2010 21:19

fået tilbudet om fuld reklamationsret på dem, så er der vist ikke mere at sige om det.


Til Mette: Tak, vi kan altid blive bedre, nu har man set denne tråd med der hvor det er gået skidt til for nogen. Dog ser det ikke helt ud til som skrevet af alle og ja 2 sider findes altid.

Jeg har jo masser af kunder som er tilfredse med det vi leverer og det er nok ikke alle der lige har lyst til at være med i denne her tråd.


Vi ekspederer virkeligt mange PC årligt og nej vi åbner altså ikke alle valuepakker, det tror jeg altså heller ikke man gør i brugsen,fakta og mange andre forretninger.

Til gengæld så tager vi altså reklamationer ind, det kan tage tid nogen gange at få svar fra leverandørerne, det kan jeg ikke så rokke så meget ved.


Jeg vil nu tillade mig at komme tilbage til dagligdagen, da vi imorgen har fødselsdag salg og det har vi såmænd kun 1 gang om året og ligledes på nettet på søndag, så der vil jeg være at finde og IKKE på HN.


Jeg vil afslutningsvis sige til alle herinde, at jeg ingen steder i denne tråd har gjort brug af de mails jeg har fået undervejs fra nogen af de kunder herinde i tråden, da jeg respekterer privalivet og ikke har brug for offentliggørelse af jeres mails.

Tilgengæld er mine privatmails blevet brugt, og det har man så synes at ok for HN's side.

Så er man en forretning så gælder reglerne altså ikke på dette område på HN ifht R8 reglen-tror jeg det er.

En god aften til alle.

Mvh

Pia Lund


Professionel Choice til priser i bund!

Er du til OSWSA, så er vi skandinaviens billigste

kig ind www.noas-shop.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 Kan vi ikke blive enige om
Forfatter: 
Dato:  27-08-2010 21:20

at en sag har to sider - også denne her........


Synes det herefter må være op til hver enkelt HNèr/kunde om de fremover ønsker at handle med Noas Ark - også efter de har læst denne tråd....


Jeg vil igen nævne at jeg har været yderst tilfreds med deres service og vejledning, og det gælder for hele "familien Noas Ark"


Og jeg fortsætter også med at handle der, så kan alle andre jo handle hvor de vil - det står dem heldigvis frit for


Havde jeg købt 4 stk nye gamacher fra PC til 700 kr, så havde jeg ikke klaget over et tryk der var lidt svagere end de andre... Så havde jeg klart følt mig heldig og syntes jeg havde gjort et godt køb



Men de kan sikkert sagtens sælges videre og holde prisen hjemme, så kan man jo gøre det, hvis man synes de er et "fejlkøb"...Den mulighed er der jo....


Mvh Hanne - en af de tilfredse kunder ved Noas Ark

0
0
Svar på denne tråd
 
 1234567
Forfatter: 
Dato:  27-08-2010 23:30

Jamen det er da dejligt at Noas ark vælger at sidde på heste-nettet istedet for at besvare mails og tage deres telefon (i den anden tråd var der FLERE indlæg med folk som ikke kunne komme i kontakt med dem, hverken på telefon eller email) Stof til eftertanke...



MCK

...


Smallwhitepony.blogspot.com

-En Blog om heste og det meste


"Brutality begins where knowledge ends.

Ignorance and compulsion appear simultaneously."

~ Charles de Kunffy

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  28-08-2010 18:33

Nej fuld RETUR ret ikke reklamations ret så havde du sendt mig nogle nye, der er saftsusme FORSKEL på disse..


Dvs ALT det man køber på QXL.dk som er auktioner så er deres vare også med fejl eller mangler? Der er vist et afsnit i købeloven der skal gennemlæses af den aktuelle butik.



Se min hjemmeside på www.stald-arthur.dk


2 Hestes trailer med lav egenvægt udlejes i Tilst ved Århus efter aftale.


KVALITETS UDSTYR SÆLGES KIG MINE ANNONCER!!!

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  29-08-2010 00:26

Fortæl mig lige Noas Ark...

Hvordan kan du tro at hun vil vælge at sende dem tilbage, imod at du så refundere pengene, når hun længere oppe kan læse flere steder, at de penge aldrig kommer?!

At en skal troppe op og endda true med politi, før du får fingeren ud?! Fortæl mig lige igen, hvad der får dig til at tro, at hun gerne sender varen retur.....

Når nu din kundeservice er så ringe.


Og igen.. til en dårlig omtale, skal der 10 gode til... gerne i rap, før de virker... bare lidt.


Og så er der nogen ting der aldrig kan gøres godt igen...

Nemlig dårlig service, som feks... man ikke besvare kundernes mails eller opkald.. og at man ikke tilbagebetaler pengene.

Uanset hvor mange gode oplevelser andre har med stedet.


Ikke et sted jeg ville handle.


(Mirella) Brun III hoppes fortid søges..

Se billeder på præsentation.

Købt på Djursland.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Nordheden
Forfatter: 
Dato:  29-08-2010 11:49

Nej lige præcis jeg skal ikke sende noget retur når jeg ikke er sikker på om jeg får pengene og jeg kan ikke lige kører "derover" det vil koste mig for meget over broen og retur.. Selv om hun sagde hun nok skulle overføre dem til min konto hvis jeg vedlage en seddel med mit konto nr...


Jeg henviste også til denne tråd hvor trådstarter har problemer med retunering af kr og jeg bor i Århus og der er langt til Vordingborg... Derfor sagde jeg hun kunne sætte penge ind på min konto først så skulle jeg nok sende gamacherne retur...



Se min hjemmeside på www.stald-arthur.dk


2 Hestes trailer med lav egenvægt udlejes i Tilst ved Århus efter aftale.


KVALITETS UDSTYR SÆLGES KIG MINE ANNONCER!!!

0
0
Svar på denne tråd
 
 helt----
Forfatter: 
Dato:  29-08-2010 20:41

Syntes helt bestemt at i skal slå jer sammen og melde Noas Ark til forbrugerstyrelsen. I har en god sag!


Kh


mette





Team Lodberg Riders Coaching
undervisning og uddannelse
af hest og rytter
tlf. 20924205



Søger Jeres rideklub sponsor? Prøv TLRC.
0
0
Svar på denne tråd
 
 Det tryk er dårligt
Forfatter: 
Dato:  29-08-2010 22:36

Og det vil falde af i vask- uanset hvad.

Det burde være stoppet i kvalitetskontrollen, hvor de laver sergrafien.


Det er svært at trykke på uens tykke materieler, så det gør man heller ikke normalt uden forbehold.


Det er en klokkeklar fejl, der burde være kasseret i kvalitetskontrollen- altså en reklamation.


(Jeg har arbejdet med tekstiltryk i 2 år, så jeg ved, hvordan, det skal se ud. Vi tjekkede også kvaliteten af det, vi fik fra vores leverandører- inden kunden fik det...)



Med væmlig hilsen
xtiny

"Den, der kun venter på, hvad fremtiden vil bringe- har ingen"





0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  30-08-2010 11:12

Jeg mener bestemt også det er en fejl både at mærket er faldet af i emballagen og bagbenens tryk er utydeligt.. Og når man nu tænker på at de har en værdi af 1650 kr som N.A selv skriver så ville jeg som hende reklamere over det INDEN det bliver sendt til kunden. Jeg har 3 andre par Pc´er og der sidder mærkerne som de skal og er tydelige.


Meget vel hun ikke tjekker varen inden afsendelse, jeg ringer og spørger.. allerede DER burde der været reageret uanset hvad jeg har givet for dem i en auktion.


Se min hjemmeside på www.stald-arthur.dk


2 Hestes trailer med lav egenvægt udlejes i Tilst ved Århus efter aftale.


KVALITETS UDSTYR SÆLGES KIG MINE ANNONCER!!!

0
0
Svar på denne tråd
 
 Noas Ark, øv!!
Forfatter: 
Dato:  23-09-2010 21:32

Synes lige jeg vil hive tråden op i toppen igen, så der forhåbentligt er flere der ser dette inden de overvejer at sende deres penge dertil


MVH Tine


Nu med den skønneste svensk varmblods vallak - som er HELT min egen! :-)

0
0
Svar på denne tråd
 
 @!#$ butik
Forfatter: 
Dato:  28-09-2010 17:24

Jeg er KLAR med på at gå vider med det! hvis andre også er med!
jeg har ventet i 3 måneder nu.. og nu kan jeg ikke engang ringe dem op

0
0
Svar på denne tråd
 
 Noas Ark
Forfatter: 
Dato:  02-10-2010 10:51

jeg har også bestilt for 530-, jeg har ventet i 2 uger nu, og vi kan ikke kontakte dem på telefonen, er der noen der ved hvad deres nummer er?

0
0
Svar på denne tråd
 
 Fister.
Forfatter: 
Dato:  03-10-2010 16:00

Deres nummer er lukket..

har prøvet at kontakte dem i snart 1½ uge uden hel..

0
0
Svar på denne tråd
 
 SKuffet
Forfatter: 
Dato:  04-10-2010 10:04

Jeg sidder her, med et problem også... Pia lovede i sin tid at sponsorere 3 underlag + brodering til et hold der skal ride DM i stafetspring.


Jeg får underlagene og vi snakker og snakker. Jeg kender en der kan brodere billigt, og vi aftaler bare at jeg sender hende regningen på broderingen (jeg skal ligge pengene ud, og så når jeg viser hende regningen skal hun nok betale)


Holdet udgår desværre dagen før afrejse, pga skadet pony. ØV.. Det gør jeg hende opmærksom på, og lover at vi rider med underlagene til andre stævner (jeg red bla. med mit ved Copenhagen Horse Show) Så hun da får lidt reklame.


Men tror I hun har betalt.. Efter flere rykkere osv, jeg hører intet. Det eneste hun skriver er , hun vil gerne be om et takke brev for det sponsorat hun har givet. Hvilket hun selvf. får + regningen på sponsoratet..... ! Men hun betaler ikke.


Det er bare for meget mener jeg.


Det drejer sig om et meget lille beløb - men det er princippet i det !

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hej alle I
Forfatter: 
Dato:  04-10-2010 10:55

stakler - har I prøvet:

tlf 28 73 20 75 eller

tlf 28 73 26 51


der er måske bid her .


.

0
0
Svar på denne tråd
 
 til noasark
Forfatter: 
Dato:  04-10-2010 13:36

Nu er jeg godt klar over hvad paypal er, for handler faktisk RIGTIG meget over ebay selv, MEN derfor er der jo stadig en paragraf i købeloven der siger at netbutikker ikke må "trækken pengene" før varen er sendt afsted....såå paypal eller ikke paypal, så er det stadig brud på købeloven......


Kan godt se at dette er en virkelig øv-tråd for jer som butik, men tag det som noget positivt, og begynd at gør noget for at yde en virkelig god service overfor jeres kunder i fremtiden. Det mindste man kan gøre er da at køre en fin dialog med kunder som vil have penge retur eller byttet deres varer.....at undlade at svare både på mails og tlf, det sætter jer i et UTROLIG dårligt lys! Og folk mister tilliden til jer. Der er jo ikke noget værre end at stå og have mange penge udstående og ikke vide om man får dem tilbage....så tyr andre ofte til lidt strengere metoder, fx politi, tråde som denne osv.



Var det mig der havde købt disse gamacher (også selvom det kun var til 700kr.) ja så burde de logoer altså stadig være lige så intakte....hvad nu hvis auktionen var blevet budt mere på, så de var "gået for" 1.500kr....skal det så også retfærdiggøre logoernes "ikke tilstedeværelse" ved en lavere pris end normalt...nej nej....


Jolly Jumper & Camino

Stjerneponyerne

0
0
Svar på denne tråd
 
 NOAS ARK :(
Forfatter: 
Dato:  04-10-2010 16:55

NOAS ARK


Hej.


Jeg er også meget utilfreds, skuffet og nu meget vred kunde hos NOAS ARK.

Tænk at de kan komme afsted med at behandle kunder sådan og så endda tage betaling for det.

Jeg har betalt 514 kr og ikke fået min vare. Bestilte og betalte 30.8 og i dag d. 4.10 er de fuldkommen tavse og jeg kan ikke komme i kontakt med dem hverken pr. telefon og mail.


Må jeg høre hvordan det går for I andre.

Hilsen

Buller5

0
0
Svar på denne tråd
 
 Grim serivce
Forfatter: 
Dato:  04-10-2010 20:26

Øv, havde ellers fundet noget godt derinde, også ser man denne tråd!


Træls!! total dårlig sercie!








SIETSE - Min sorte perle <3


MISRAL -> Hvil i fred min baby <3



Glem fortiden


Lev nutiden &


Red fremtiden

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hjæælp
Forfatter: 
Dato:  23-10-2010 00:20

Hej.
Jeg har også store problemer med Noahs ark, som annoncerer markedspladsen. Jeg bestilte og betalte proffesionel choice gamacher d. 08-07-2010, men jeg har stadig ikke modtaget dem. Nu prøver jeg at få mine penge tilbage 1107 kr. men jeg kan ikke få fat i dem overhovedet. Jeg har skrevet over 20 mails til dem og det tlf. nr de har opgivet på deres hjemmeside er ikke i brug.


Er der nogen der kender en adresse på dem??

0
0
Svar på denne tråd
 
 Venter stadig...
Forfatter: 
Dato:  24-10-2010 23:25

- på at få mine varer fra denne skuffende butik. Har forlængst opgivet at få mine penge retur... Grrr!

Har aldrig oplevet dårligere service - faktisk INGEN service, men snyd og bedrag! Humbug, at man skal overføre pengene først, og så bare aldrig får sine varer. Og svar på mail får man heller aldrig.


Jeg har handlet meget på nettet, også med firmaer i USA, og aldrig oplevet at blive røvrendt på denne måde. Måske har jeg bare været heldig. Men surt alligevel...


Bestilte og overførte 2300 kr. d. 6. sep.

Har endnu ikke set mine varer - og gør det jo nok heller aldrig, at dømme efter hvordan andre er blevet behandlet af dette tilsyneladende fup-firma.

(Har tilsluttet mig politianmeldelse!)



Camilla Grenaa Clausen


- superglad tvillingemor og heste"mor"

- gl. dressurrytter, westernrytter "wanna-be" - og hygge-turrytter...


No hour of life is wasted that is spent in the saddle ... Winston Churchill

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  25-10-2010 20:54

Kan jer der har problemer med at få jeres varer/ penge retur ikke kontakte forbrugerstyrelsen, det ser jo ud til at der er UTROLIG mange der er blevet snydt?!


Eller endnu bedre, gå til medierne, basta, operation X osv?


Jolly Jumper & Camino

Stjerneponyerne

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  26-10-2010 12:14

Noas ark må sgu være en GOD forretning.. Får massere af kr uden at sende udstyret eller fejlagtigt udstyr..


Og som en anden skriver så kunne "min" auktion jo sagtens været endt på 1500 kr istedet for de 700 kr mit vindende bud blev. Men jeg tør ikke sende den retur for er mere bange for ikke at få mine kr tilbage


----


Den faktiske butik lukker så man kun kan handle med dem på nettet.. Der kommer nok for mange klagende kunder i butikken


Så SKYND jer hvis I vil nå butikken mens den er åben... Bare et godt råd, da det jo har virket for nogle med deres retur kr


Se min hjemmeside på www.stald-arthur.dk


2 Hestes trailer med lav egenvægt udlejes i Harlev J ved Århus efter aftale.


KVALITETS UDSTYR SÆLGES KIG MINE ANNONCER!!!

0
0
Svar på denne tråd
 
 politiet
Forfatter: 
Dato:  26-10-2010 12:20

jeg havde omgående meldt dem til politiet hvis de ikke sendte mine varer som aftalt.

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  26-10-2010 13:06

Lene1: Lige præcis, det kan simpelthen ikke passe at de bare skal have lov at fortsætte deres forfærdelige forretningsmetoder?!




Når det drejer sig om SÅ mange utilfredse/ snydt kunder, så kan det simpelthen bare ikke være rigtigt!

Har aldrig hørt om et tilfælde som dette......




Alle jer der har penge "udestående" ved dem, kan i ikke samles via mails, så i kan få styr på hvor mange det drejer sig om, og så gå til politiet, pressen osv??



Og desuden er der ikke nogen der har kontaktet HN, hvis de åbenbert bliver ved med at have annoncer i markedet herinde...


Jolly Jumper & Camino

Stjerneponyerne

0
0
Svar på denne tråd
 
 Det er ikke så
Forfatter: 
Dato:  26-10-2010 15:37

svært at melde den slags til politiet - de ser med alvor på bedrageri.


Jeg meldte mig til en fodplejeruddannelse - uddannelsen kom aldrig i gang, jeg fik ikke mit indmeldelsesgebyr retur (kr. 4800.-.) skolen tog ikke telefonen, svarede ikke på venlige mails, svarede ikke på knap så venlige mail, svarede ikke på mails med trusler om advokat.


Jeg ringede til politiet og forklarede sagen, politiet fik kontakt med skolen - spørg mig ikke hvordan, er muligvis troppet op på adresen - dagen efter kom mine penge retur på kontoen.

Indehaver havde fået besked på at returnere mine penge omgående, eller blive anmeldt for bedrageri. Meget enkelt.


Men det er klart jo flere des bedre. Har man betalt - som Jer/som jeg - for en vare/uddannelse, og varen/uddannelsen ikke kommer, og beløbet ikke returneres = bedrageri.


.

0
0
Svar på denne tråd
 
 seriøst
Forfatter: 
Dato:  28-10-2010 00:43

hvem er den dumme NA som bare indkassere penge efter penge uden nogen melder dem el dem som godtroende sidder i flere mnd og venter i spænding?? MELD DEM OMGÅENDE lad dog være med at spille dørmåtter havde denunderfløjtmer ikke stået model til sådan en gang bedrageri...


Og DIG Pia fra Noahs Ark håber en dag NOGEN har nosser nok til at melde dig for bedrageri btw så syntes jeg du skal vide du NU også er oplyst som indehaver af en utrolig dårkig biks og bedrager. YES den Norske udgave af HN kender til denne tråd nu ;)


Staro Hit

&

Baby

0
0
Svar på denne tråd
 
 Politianmeldelse?
Forfatter: 
Dato:  28-10-2010 01:16

Hvordan gør man?? Har ikke lige erfaring m. det...


Og er der allerede indgivet en anmeldelse? Har ihvertfald sagt ja tak til at deltage i en fælles anmeldelse. (Var det til Bente?)

Selvfølgelig er det småbeløb fra hver enkelt, men tilsammen må det da være en mindre formue??


Og at deres webshop så stadig kører, det er da groft, hvis ingen kunder nogensinde ser deres bestilte varer - og heller aldrig deres overførte penge!



Camilla Grenaa Clausen


- superglad tvillingemor og heste"mor"

- gl. dressurrytter, westernrytter "wanna-be" - og hygge-turrytter...


No hour of life is wasted that is spent in the saddle ... Winston Churchill

0
0
Svar på denne tråd
 
 Operation X tv 2
Forfatter: 
Dato:  28-10-2010 10:25

Helt ærlig, hvor fedt at I har meldt dem/ hende til politiet, håber VIRKELIG at i får noget ud af anmeldelserne.



Derudover så syns jeg GODTNOK i skulle tage af at kontakte tv2 fx operation X eller Basta, de høre jo gerne fra folk som har følt sig uretfærdigt behandlet, og mon ikke de vil tage jeres sag op når de høre om hvor mange der er blevet snydt??!

Desuden kan der jo sidde et hav mere af folk ude i landet som er blevet snydt på samme måde......det er bare med at stå sammen når der sker sådan noget her....og få det ud i medierne til så mange mennesker som overhovedet muligt!


Jolly Jumper & Camino

Stjerneponyerne

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jesus en service!
Forfatter: 
Dato:  28-10-2010 10:42

Jeg har anvendt forbrugerrådet i forbindelse med køb af en defekt bil, Det gik søreme godt! Jeg fik fat i en rigtig god og sød konsulent, der hjalp mig meget og det endte med at sælger betalte rep på omkring 30.000 kr..


Man skal lægge et beløb på 160 kr som man får tilbage når sagen er afsluttet..


minsag.forbrug.dk/FKVWeb/ CheckComplaintStart.aspx


Man skal altid starte sin klage elektronisk, og det gøres på ovenstående link.


Held og lykke til jer!


Jeg synes at Noas Ark lyder som GOHORSE.. De trak så ikke pengene før man fik varen.. Men man fik bare aldrig varen.. ??


Holly Dolly

Hvil i fred Melando 20. maj 1994 - 14. april 2010

Du er elsket og savnet

0
0
Svar på denne tråd
 
 betaling....
Forfatter: 
Dato:  28-10-2010 11:19

jeg trode ikke en butik må hæve betaling på ens kort før varen er leveret med mindre der er tale om sær-bestillinger.


Nå, jeg handler heldigvis altid online med mit mastercard for dette giver mig mulighed for at afvise betalingen kontra bagefter at skulle slåes for at få pengene retur.


Det skal dog lige tilføjes at jeg aldrig har handlet hos dette firma online, men hos andre i DK/UK/SE osv.



Karina





0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  28-10-2010 20:38

Karina: De MÅ også først hæve pengene når varen er sendt, men problemet er at de bruger betalingssystemet Paypal, og så bliver pengene hævet mere eller mindre med det samme......Og det er da bare slet ikke ok!....men de syns så åbenbart at de er hævet over købeloven fordi de bruger Paypal.....


Jolly Jumper & Camino

Stjerneponyerne

0
0
Svar på denne tråd
 

Tråden er låst for tilføjelse af nye indlæg.



Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider