Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

 Anatomiske gummiboots til hesten.
Forfatter: 
Dato:  23-09-2009 23:08
Indsat fra nyheden Anatomiske gummiboots til hesten.:


CSO anatomisk gummiboot i antislipmateriale er en spændende nyhed til hesten. Booten er i et elastisk metariale, som gør, at den passer til stort set alle størrelser heste og ponyer. Booten sidder helt tæt til hestens hov, hvilket betyder, at den også har en god pasform.


Stine fra SMH Rideudstyr fortæller, at booten er et godt alternativ til klokker i springning. Fordi den er meget fleksibel, giver den hesten større frihed til at lukke sammen i koderne under springning. Booten er lavet i et let materiale, som gør, at den ikke er til gene for hesten under ridning. Herudover kan den også anvendes, hvis hesten går med specialbeslag som man ønsker at beskytte, og samtidig tillader booten heling samt hovvækst.


Ønsker man at vide mere om CSO gummiboots kan de findes hos SMH Rideudstyr



0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tqgn
Forfatter: 
Dato:  24-09-2009 06:45

CSO anatomisk gummiboot ?

der nævnes ikke om det er en snæver/stram klokke, uden bund.

eller en boots med bund !!



:O)

0
0
Svar på denne tråd
 
 Nej, og der
Forfatter: 
Dato:  24-09-2009 07:11

Er heller ikke flere billeder så man kan se det. Jeg lurede nemlig på dem, idet jeg mangæer boots til den ene pony, fordi den er ømtået i skoven.




Mod dumhed, kæmper selv guderne forgæves


Elevponyer søges, se præs.


Rideklubben Hammelev og Omegn






0
0
Svar på denne tråd
 
 Tralala
Forfatter: 
Dato:  24-09-2009 08:03

Hvis det er boots, er der vel bund i :) Det ser nu også sådan ud på billedet, synes jeg..

Men jeg tænker på om de ikke er svære at få på...? Har svært ved at se hvordan de uden åbne-/lukkesystem både kan være løse/elastiske nok til at få på, og samtidig stramme nok til at de ikke bliver trådt af.


- Cat -

"Pinky, are you pondering what I'm pondering?" "Well, I think so Brain. But if we didn't have ears, we would look like weasels...."

0
0
Svar på denne tråd
 
 ikke interessant
Forfatter: 
Dato:  24-09-2009 08:28

1. hvad med mordax? de er jo udelukket ved brug af disse boots

2. de skal jo være svære at sætte på for at de bliver der ergo vil jeg hidse mig op

3. klokker hæmmer da ikke dyrets sammenlukning i koden så hvorfor skulle disse være et alterntiv?



Karina



0
0
Svar på denne tråd
 
 11111111
Forfatter: 
Dato:  24-09-2009 10:06

det er ikke kun mig der undres !!!


:O)

0
0
Svar på denne tråd
 
 jeg har selv et par fra SMH
Forfatter: 
Dato:  24-09-2009 10:15

Der er IKKE bund i, det trode jeg også, og det var derfor jeg købte dem. Jeg synes at pasformen er rigtig dårlig, desværre, så jeg skal nok af med dem igen.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Rart at vide
Forfatter: 
Dato:  24-09-2009 10:56

Så skal man ikke have dem med i overvejelserne.



Mod dumhed, kæmper selv guderne forgæves


Elevponyer søges, se præs.


Rideklubben Hammelev og Omegn






0
0
Svar på denne tråd
 
 11111111
Forfatter: 
Dato:  24-09-2009 11:16

Jeg har ringet rundt og forhørt mig om denne CSO anatomisk gummiboot.


Det er en gummisok der trækkes ud over hoven, og den har en ca 0.5 cm kant nede under, så den dækker hestens sko ! ( Med en 0.5 cm kant? )

Og skal virker som en klokke..


For mig at hørre, så er den så elastisk at den kan udvides til at kommer ud over hoven = blød, og den har en kant som skal ned under skoen ! som jeg tivler på, vil blive der !?

For mig lyder ikke som en fantastisk ide ?

Men jeg har ikke prøvet....




:O)

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider