Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

 Dækken
Forfatter: 
Dato:  12-11-2016 09:10

 

Hvad er det bedste dækken på markedet pt. til en lidt bred hest?

Bruger str. 125 og kun på folden. Gerne med høj hals.

 


 

 

~ Anette

 

vind-alarm-danmark.eu

0
0
Svar på denne tråd
 
 Horseware
Forfatter: 
Dato:  15-11-2016 15:14

Horseware dækkener! Herunder mærkerne Rambo, Rhino og Amigo (de har samme pasform). Har et Rambo Duo til min ret brede Connemara, og det ligger perfekt! Har brugt mange forskellige modeller af Horseware dækkenerne i årevis (både Rambo og Amigo), og til mange forskellige heste, og der har aldrig været noget at sætte en finger på De findes i et utal af modeller.

Jeg plejer at købe dækkener hos http://www.bot-shop.dk


0
0
Svar på denne tråd
 
 Dækken
Forfatter: 
Dato:  15-11-2016 21:28

 

Hej Antonia

 

Tak for at du deler din erfaring. :) Jeg har tænkt lidt i Rambo men er usikker på, hvordan det fungere i praksis med under'dyne'dækken der klipses sammen (eller er det kun nogle modeller?). De andre du nævner kender jeg ikke, men dem vil jeg bestemt lige undersøge lidt mere om.

 

Min hest er nok ret meget Connemara "facon", men hun er ikke dækkenhest som sådan. Lige nu giver jeg hende dækken på, hvis det er regn fra morgen til aften.

 

Jeg overvejer bare et varmere dækken til det bliver rigtig koldt og så tilfældigvis et weatherbeeta, men jeg kender ikke mærket og ved ej heller om prisen er fair. Jeg kan jo få et NYT "no-name" dækken til langt mindre.

 


 

 

~ Anette

 

vind-alarm-danmark.eu

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider