Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

 tvivls spørgsmål
Forfatter: 
Dato:  03-05-2016 16:18

jeg ville høre andre hestekender hvad i ville råde til(ingen negative svar) det svært nok i forvejen...

jeg har en 18 årige traver som har spat og løse led... hun er begyndt at klikke rigtig meget i ledene når hun går... syntes det tager til. snubler under trav på forben og ind imellem som om hun taber bagparten og falder ned... det er kun i galop op af bakker hun ikke snubler eller tager numsen.

er tiden kommet til hun skal til hesteland ville i mene . hun bliver ikke foldbums hos mig og sælges til selskab kommer hun heller ikke.der ved jeg ikke om hun ville få det lige så godt som hos mig og hun har haft et hårdt live både som travhest i løb og garderhusarene og military ridning.. så hun er en meget brugt hest

0
0
Svar på denne tråd
 
 Desværre
Forfatter: 
Dato:  03-05-2016 19:32

Det lyder desværre som om det er tid til de evige græsmarker. At leddene klikker er ikke så bekymrende, men det er skidt, at hun snubler både på for og bagben. Så ingen tvivl hos mig. Men det er jo nemt for mig at sige. Straks sværere når det er ens egen hest, det handler om.

Ja det er utrolig svært at tage beslutningen, og ventetiden fra den er taget og til dagen kommer er hård. Men de gange jeg har været i situationen, har det været en lettelse endelig at få det overstået. Ikke at de ikke er savnet, men det var hårdt at gå og kigge på dem og vide, det snart var slut og spekulere og bekymre sig.


3
0
Svar på denne tråd
 
 ffffffffffff
Forfatter: 
Dato:  04-05-2016 08:41

Jeg ville aflive den imens den stadig har gode dage.


Følg mine blogindlæg på Hestegalleri.dk - HER

Dejlig allround vallak sælges: www.heste-nettet.dk/markedspladsen/ hest/vis/348154/

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider