Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

 Godbidder uden sukker
Forfatter: 
Dato:  22-10-2015 09:11

Hej!

 

Jeg har en hest der ikke må gå sukker i foderet. Hun bliver fodret med roepiller (speedy beet) og lucerne.

 

Har været flere steder, herunder Brogården der har er ret bredt sortiment, de har ikke umiddelbart nogle godbidder uden sukker. Det er bare så øv ikke rigtig at kunne give hende noget belønning, da hun elsker at få godbidder :-)!

 

Er der nogen der har et fif eller opskrift på nogle godbidder "uden sukker"?

 

På forhånd tak!

 

Kristina

0
0
Svar på denne tråd
 
 Godbid
Forfatter: 
Dato:  23-10-2015 12:26

Prøv at kigge på hippolyts glyx lobs. De skulle vist være til ems heste.

 

Godbidderne fra Agrobs er vist også et bud.

0
0
Svar på denne tråd
 
 naturen naturen
Forfatter: 
Dato:  23-10-2015 14:33

Lige pt. så bugner det med hunderose-hyben. (De små hårde). Rene, sukkerfri, c-vitaminbomber, som hestene eeeeeelsker og helt gratis og de smatter ikke i lommen . Og du kan roligt give løs. Jeg putter en håndfuld i deres roegrød og de knaser og smasker .

 

Disse her er også gode, men hvis det er en EMS-hest, og overvægtig(det ved jeg ikke om det er), så skal man jo trods alt, altid passe på kalorier.

 

www.pferdefuttershop.de/Agrobs/ Agrobs_Wiesenbussi/520010032.html

 

1
0
Svar på denne tråd
 
 Tak for svar
Forfatter: 
Dato:  23-10-2015 15:42

Jeg må da lige ud og se om jeg kan finde nogle hybenbuske.Jeg havde ellers som barn fået at vide at hyben var giftige´, når jeg læser om det ser det ok ud, og kan måske i bedste fald også have andre gode virkninger.

 

Ellers tak for linksene!

 

Hesten har candida-svamp, og har ingen problemer med overvægt, snarere tværtimod...

0
0
Svar på denne tråd
 
 okay okay
Forfatter: 
Dato:  23-10-2015 16:09

Hunde-rose-hyben og hyben generelt, er rigtig sundt. Mange køber det jo i pulver, til hestene

 

www.naturli.dk/artikel/ helsebringende-hyben/

 

God bedring med din hest.

 

Har du kigget på Animal Biosa, svampehæmmende produkt, godt for fordøjelsen også.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Knasende rugbrød
Forfatter: 
Dato:  26-10-2015 10:39

Jeg køber rugbrød når det bliver sat ned på grund af dato. Man får gerne en pakke rugbrød til mellem 2 og 5 kr. og det skærer jeg så i tern og tørrer i ovnen til stykkerne er helt knasende sprøde.

Det er en god billig snack, uden for mange kalorier, og hestene elsker dem.

 

Billede

 


************

the open heart never expects a response to be in a certain way

The open heart just accepts what is

1
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider