Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

 frygter kræft i halsen
Forfatter: 
Dato:  10-09-2015 12:03

hjæælp min smukke ,næsten nyindkøbte, hvide araber hoppe på 17år har fået nogle knuder i mankammen, Der ER tager prøver men ventetiden er forfærdlig langt.

Vi frygter at det kan være kræft. knuden, der ligger under huden , er ca 8-10cm lang , lige så bred som mankammen og så ca 2-4cm dyb. den er kommet frem ret pludselig. dyrlægen mener at hvis det forsat udvikler sig agressiv er det ikke kræft, det er bare ikke det jeg læser mig frem til. der er endvidere små knuder skråt ned af halsen med udspring fra den store knude, disse mindre er kommet frem i løbet af nogle få dage.

er der nogen der har erfaringer om lignende, var det kræft eller var det ikke kræft. Efter at have fået alivet to heste på 3år ( den ene projekt hest der viste sig at have slem KS med to sammenvoksede torntappe)( den anden pga alderdom) kan jeg slet ikke overskue hvis jeg skal til at alive en treide hest på så kort tid :-( og tårerne pibler frem hver gang jeg tænker på det.

Da jeg købte hende var hun ret tynd og hun er ekstrem svær at fordre op/fodre på, og kan jo ikke lade være med at spekulere på om det hænger sammen( har flere gange i løbet af årerne købte tynde heste, medlidenheds køb, så har en del eraring med opfedning).. ydermere bliver hun ekstrem nemt forkølet og har haft en enkelt mild lungebetændelse :-( så alt i alt frygter jeg det værste...

om hun kan mærke jeg bekymre mig eller hun selv ved der er noget galt ved jeg ikke, men hun er blevet endnu mere opmæksomheds krævende end hun plejer at være, hun sådan blidt skubber til mig (sådan nus mig, jeg er dejlig agtig) hun nuldre mig kærligt hele tiden og så brummer hun efter mig konstant, alt sammen meget meget mere end hun plejer...

 

håber virkelig noget har nogen erfaringer at dele ud af.

 

sorgmodige knus

0
0
Svar på denne tråd
 
 bare et godt råd
Forfatter: 
Dato:  10-09-2015 19:42

i tilfælde af kræft ville jeg kontakte Lise Bang hansen

www.alternativdyrlaege.dk/ kontakt.html

 

hun er en af danmarks bedste dyrlæger indenfor kræftbehandling

har selv brugt hende til en kat med lymfekræft



0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider