Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

 Foder fra Tyskland
Forfatter: 
Dato:  21-01-2015 22:16

Jeg har lige set der er nogle ret voldsomme besparelser ved at købe st hyppolyt foder i Tyskland.

 

er der nogle af jer her inde der køber foder i Tyskland via nettet og får det levert herhjemme? Hvor meget skal man bestille for at kunne få det leveret?

0
0
Svar på denne tråd
 
 Har bestilt
Forfatter: 
Dato:  21-01-2015 22:58

Fra http://www.hipposport.de

 

Du behøver kun at bestille hvad du skal bruge. Altså du kan nøjes med at bestille en enkelt sæk.

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 det gør jeg :-)
Forfatter: 
Dato:  22-01-2015 08:02

 

Hej

 

Jeg køber fra

 

http://www.pferdefuttershop.de/

 

det går helt uden problemer og de leverer til stalden på 3-4 dage

 

det koster 5 euro i fragt pr 25 kg du køber, så hvis du køber 5 sække så betaler du 20 euro i fragt

 

Du kan sagtens nøjes med at købe en enkelt sæk eller bøtte

 

Hilsen

 

Anne

 


nu tilbage som "sandkasserytter"

0
0
Svar på denne tråd
 
 bombom
Forfatter: 
Dato:  22-01-2015 08:06

jeg køber gerne hos http://www.pferdefuttershop.de

 

Super fin servide og hurtig levering.


dont go faster than your angel can fly.

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  22-01-2015 09:58

Foder i tyskland 5 euro i fragt så kan jeg slet ikke forstå det overhovedet kan betale sig pr sække

0
0
Svar på denne tråd
 
 jeps selv
Forfatter: 
Dato:  22-01-2015 10:20

jeps selv med 5 euro pr. sæk kan det betale sig, du skal også tænke på du ikke skal bruge brændstof på at hente foder, det bliver leveret lige ved døren, nu bruger vi Eggersmann og der er klar en besparelse.

Køber også hos pfredefuttershop.


Merete Bertelsen

www.lucard.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 foder..
Forfatter: 
Dato:  22-01-2015 11:08

Nu har jeg ikke fast købt fra Tyskland, men har købt noget tilskud (mucolyt). Der var klart en besparelse! Inkl fragt til døren sparede jeg ca 250kr for 10kg i forhold til Danmark - i dette er der ikke beregnet kørsel for at hente det, hvis jeg skulle købe det her hjemme.

Jeg købte på www.stroeh.de


0
0
Svar på denne tråd
 
 Hvor stor er
Forfatter: 
Dato:  22-01-2015 20:19

besparelsen i forhold til at købe hos dansk webshop ( selve foder prisen)? Jeg forstår ikke hvordan det kan lade sig gøre? er det momsen man sparer?


 

http://Hestewrap.dk

 

www.facebook.com/ Hestewrap.dk?fref=ts

 

Kvalitet til dit hestehold

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 besparelse
Forfatter: 
Dato:  22-01-2015 21:57

 

Hej

 

Der er så vidt jeg husker kun 7% moms på hestefoder i Tyskland

 

20 kg Hippoly struktur E koster i DK 290 kr - afhentet

 

hos http://www.pferdefuttershop.de/ koster den 27,50 euro inkl 5 euro i fragt, så bliver det ca 245 kr - leveret til døren - sparet ca 45 kr

Det kan godt være at det ikke lyder af meget, men man kan snilt spare 1-200 kr om måneden.

Desuden koster f.eks Microvital ca 100 kr mindre i Tyskland.

 

Hilsen Anne


nu tilbage som "sandkasserytter"

0
0
Svar på denne tråd
 
 foder.
Forfatter: 
Dato:  22-01-2015 22:01
Jamen kan kun sige hvad jeg oplever. Og slås priserne op er der altså bare forskel og nej det er ikke bare momsen. Kan sige at i dk koster mucolyt lige snap 900 for 10kg og der hvor jeg købte det fra i Tyskland koster det 565 for samme mængde (uden forsendelse)

0
0
Svar på denne tråd
 
 til jer som bruger
Forfatter: 
Dato:  22-01-2015 22:49

foder fra tyskland

 

tjek lige zooplus.de

 

deres fragt er på 9,90 euro - lige meget HVOR mange kg man bestiller

 

alle deres varer til hest ses her

 

http://www.zooplus.de/shop/pferde

 

jeg har brugt dem i vel 2 år nu og er rigtig godt tilfreds med dem - super nemt og det kommer lige til døren efter et par hverdage.

 

det skal siges at den danske side også er begyndt at sælge hestefoder - de plejer så at være lidt dyrere end den tyske side - afhænger af veluttaen. Men her er gratis fragt ved køb for mere end 299

 

http://www.zooplus.dk/shop/hest



0
0
Svar på denne tråd
 
 zooplus
Forfatter: 
Dato:  23-01-2015 10:43

Hej igen

 

Kender godt zooplus, og køber også katte- og marsvinemad der

 

Men synes måske ikke de har så stort udvalg af hestefoder som nogen af de andre leverandører har.

 

mvh Anne


nu tilbage som "sandkasserytter"

0
0
Svar på denne tråd
 
 Klart billigst i Tyskland!
Forfatter: 
Dato:  23-01-2015 13:12

Jeg bruger Ungulat mod dårlige hove.

 

Fast pris i Dk er 845.

 

jeg bestiller via hipposport.de og giver ca 600 inkl fragt til døren!

 

Jeg sparer altså ca 250 kr på hver spand Ungulat - og det er da ikke så lidt :)


- Louise med dressurmussen Lo'moone!

1
0
Svar på denne tråd
 
 zooplus er
Forfatter: 
Dato:  23-01-2015 13:54

zooplus er bare ikke så billige med Eggersmann som pferdefuttershop.

Fordelen er også man bare kan bestille en enkelt sæk hvis det er det man vil.


Merete Bertelsen

www.lucard.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 husk også
Forfatter: 
Dato:  23-01-2015 13:56

husk også lige du får 2% rabat ved at betale når du bestiller ved pferdefuttershop.


Merete Bertelsen

www.lucard.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 Mette...
Forfatter: 
Dato:  23-01-2015 20:48

Hvordan får man 2% ved pferdefuttershop?


nu tilbage som "sandkasserytter"

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tyskland
Forfatter: 
Dato:  23-01-2015 22:10

Grunden til at det er billigere at købe fra Tyskland er at forbrugerprisindekset er ca. 30 % lavere end det danske. Så generelt sparer du altså 30% på varer købt i Tyskland. Samtidig er fragtpriserne også lavere.

 

Jeg giver 20 euro for 25 kg hyppolyt hestamix Classic. I Danmark skulle jeg give 265 kr for det samme. Altså sparer jeg omkring 120-130 kr pr sæk. Så kan der snildt blive til lidt Porto. Selv om jeg nu plejer at tage det med hjem, hvis jeg alligevel er ovre grænsen.

 

Køber også Ungulat og giver omkring 520 for i Tyskland/på hipposport.de. I den lokale foderstof forlanger de 1050 kr (og nej der har jeg aldrig købt en spand! da alle andre i DK forlanger 845 og det kan købes endnu billigere i Tyskland).

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  23-01-2015 23:56

hos zooplus får man også 3 % rabat når man køber for mere end et vist beløb - kan ikke huske hvad det er. køber selv for mere end 400 euro hver mdr eller ca 10-12 kasser med 20 kg+ i hver

 

zooplus har godt nok ikke et stort udvalg, men jeg syntes godt om det de har, og så det med at man kun betaler for en gang fragt på under 10 euro, og så kan man købe 10 sække foder hvis man vil eller mere. Og fragten er stadig bare 9,90 euro.

har nemlig set på foder mange steder, og de fleste skal have pr kg eller pr sæk.

 

de har også lige fået et nyt mærke, så nu er de oppe på 5 forskellige. Med mange forskellige slags

 

jeg tror ikke at det nødvendigvis giver et bedre forretning at have mange forskellige slags foder. Det vigtigste for mig er at prisen er i orden, og at man kan stole på at foderet kommer frem indenfor få dage. Så behøver jeg ikke at have 50 mærker at vælge imellem. Har tidligere købt forskellige mrk som bla st hippolyt, og det passer bare ikke til mine heste. Syntes de kom til at mangle noget. derfor valgte jeg at de gik på hø, vitaminer, og så lidt lucerne. Bedste valg jeg har gjort for dem. og vitaminerne er bare som syet til dem. det er den første vinter hvor jeg ikke har problemer med at hestene slider deres hove helt ned.

jeg har valgt zooplus fordi jeg kan købe alt det jeg skal bruge til 16 katte, 2 heste, 2 kaniner og 1 fugl. Og det skal gøres nemt og billigt. Og jeg skal helst ikke slæbe på mere end højst nødvendigt da jeg har dårlig ryg så det batter.

det eneste som jeg ikke kan få hos dem, er hø og halm, og det bliver købt lokalt.



0
0
Svar på denne tråd
 
 spare...
Forfatter: 
Dato:  26-01-2015 09:25

Jeg sparer bla 100kr på en sæk salvana mineraler også bliver den ovenikøbet leveret ved staldporten :-)

 

Kan se der også er noget at spare på f.eks irish mash og produkter fra Agrobs.

 

På pferdefuttershop.de

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider