Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

 Paddock paradis/stisystemer
Forfatter: 
Dato:  09-08-2014 11:34

 

 

Hej :)

 

Jer der har indrettet jeres folde sådan, vil i vise dem???

 

Jeg skal ha flyttet mine to heste, der hvor de kommer hen får de egen fold og skur. Min dv skal afskoes i en periode og shetter har EMS, så begge vil ha godt at jeg indretter folden

 

Jeg tænker at lave er ca. 3 meter bred sti hele vejen rundt i kanten som også starter ved udgange fra skuret, som så vi fører ind på et græsstykke. Samt sætte vandet langs denne sti og der kommer en stolpe, hvor jeg vil sætte koste på, som de kan klø sig på. Der vil være hø i skuret, samt i en høkasse et eller andet sted. Og så har jeg tænkt, at på den ene "langside" vil jeg ligge sand samt noget grus. Så de vil gå græs, sand, græs, grus, græs..

 

Har i andre ideer og evt. ændringer i det jeg tænker.???? De kommer til at bo ude også til vinter



Selv den mindste stjerne lyser.....

1
0
Svar på denne tråd
 
 facebook
Forfatter: 
Dato:  15-08-2014 13:07

har en side: Paddock Paradise Denmark, som du kan søge optaglese i for inspiration.

 

Der er også masser at hente på Youtube

 

God fornøjelse.


To bokse udlejes syd for Odder. Paddock Paradise om dagen og boks om natten. 20x50 bane med lys. Delvis selvpas. henv. 24 20 82 42.

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider