Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

Motion af lille shetter
Forfatter: 
Dato:  06-05-2012 10:39

Hejsa HN'er.

Vil lige høre jeres mening. Tror i man kan bruge et almindeligt løbebånd til en lille shetter??

Jeg har overvejet at købe et, da jeg har en lille shetter som helst ikke må blive for tyk, da han så får problemmer med vejrtrækningen.

Så jeg tænkte at jeg kunne holde ham lidt i form med et løbebånd, men dem der er lavet til heste er vist lidt for pebret til min økonomi :)

Tror i det kan lade sig gøre??

0
0
Svar på denne tråd

Jeg er ret
Forfatter: 
Dato:  06-05-2012 17:48

sikker på at max-vægten på et løbebånd er mindre end de måske 175kg din shetlænder vejer.

Hvis jeg nu var dig så ville jeg selv spænde løbeskoene på og komme afsted med kræet

/Trine T =)
What We Do in Life Echoes in Eternity.

If opportunity doesn't knock, then build a door.

5-års kat II pintovallak sælges.

0
0
Svar på denne tråd

kort svar
Forfatter: 
Dato:  06-05-2012 19:40

Nej Det tror jeg bestemt ikke du kan, men som skrevet ovenover så er det en god ide at komme igang selv.

Jeg er så heldig at have en roundpen den bruger jeg flittigt til mine shettere, og så går vi mange ture.

jette

0
0
Svar på denne tråd

på med løbeskoene
Forfatter: 
Dato:  06-05-2012 20:02

du må ud at løbe - eller tage den med som håndhest :)

Og så sikre at den ikke får flere kaloirier end den kan nå at omsætte :)

Sorte søger part :)

Lille rytter eller voksen til Tricks mv.

-pony-mor med lyseblå T-shirt og hvid paryk

Her bor Nisha & Sorteper: www.aktivstald.dk

"PÅ PLETTEN" - www.pletshow.dk

www.sundehove.dk

0
0
Svar på denne tråd

Løbetur
Forfatter: 
Dato:  06-05-2012 20:29

Hvis jeg da bare kunne holde til at gå med ham, gjorde jeg det skam også. Men den mulighed har jeg ikke, med skader i begge knæer.

Men nu vejer han ikke i nårheden af 175kg, sidst han blev vejet var den oppe på omkring 130-140kg og der var han tykkere end han er nu.

Har prøvet at longere ham, men der drøner han bare rundt og det kan han slet ikke holde til, med den kondi han har nu. Der er det kun skridt der dur indtil videre.

0
0
Svar på denne tråd

Tilkørsel?
Forfatter: 
Dato:  06-05-2012 21:33

Måske det var en mulighed at få ham tilkørt? Flere af køreselskaberns samt Dansk Koldblod (og måske osse shetternes avlsforening?) afholder forspændingsdage hvor man for et meget lille beløb kan få hjælp til "selv" at tilkøre sin hest/pony.

Og selvom du måske ikke har råd til at anskaffe vogn mm lige nu, så kunne pony jo gøre lidt gavn ved f.eks. at trække en lille harve på ridebanen og den slags.

Seletøj i shetterstørrelse er til at komme til for penge -men kaster du dig ud i projektet så få hjælp af nogen, det er ikke helt ufarligt hvis ikke man ved hvad man laver, så som nævnt er forspændingsdagene et godt sted at starte

Mvh Michelle

www.altomhund.dk

0
0
Svar på denne tråd

123465
Forfatter: 
Dato:  06-05-2012 21:49

Jeg ville da prøve, hvis jeg var dig. Løbebånd bruges også af tunge mennesker, så selvfølgelig kan man få et der kan holde til en shetter.

Udsalg eller bytte af rester fra forretningen, kom med et bud.

www.galleri.skindbjerg.com

Trailerkort 3560kr.

Tlf. 51 43 18 43

Se mere på http://www.trailerkortet.dk

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider