Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

Kraniosakralterapi
Forfatter: 
Dato:  31-01-2012 14:33

Hej

Som overskriften siger.

Har vi nogle dygtige i området omkring Slagelse eller bare på sjælland?

Mvh

Louise

0
0
Svar på denne tråd

Sidsel Sommer
Forfatter: 
Dato:  31-01-2012 15:43

Jeg kan klart anbefale Sidsel Sommer.

www.sidselsommer.dk

Vh Maria

Søger part til mine dejlige heste

Max - se her

Harmonie - se her

0
0
Svar på denne tråd

Sidsel Sommer
Forfatter: 
Dato:  31-01-2012 17:53

Jeg kan, ligesom Maria, anbefale Sidsel Sommer

0
0
Svar på denne tråd

sommer
Forfatter: 
Dato:  31-01-2012 21:31

Jeg er helt enig med de andre: jeg kan varmt anbefale Sidsel Sommer, hun er super dygtig.

0
0
Svar på denne tråd

ja vi har
Forfatter: 
Dato:  01-02-2012 07:22

Cecilie stadsler

Ridecenter syd for køge, vi er en blanding af dressur og westernrytter. Fra januar har vi ledige bokse som lejes ud på ridecenter.

0
0
Svar på denne tråd

ja vi har
Forfatter: 
Dato:  01-02-2012 07:32

Cecilie stadsler

Ridecenter syd for køge, vi er en blanding af dressur og westernrytter. Fra januar har vi ledige bokse som lejes ud på ridecenter.

0
0
Svar på denne tråd

Kraniosakral terapi
Forfatter: 
Dato:  01-02-2012 14:25

Hej

De er fysioterapeuter og har intet med Kranio sakral terapi at gøre.

0
0
Svar på denne tråd

Tove Due
Forfatter: 
Dato:  01-02-2012 18:16

Laver også ture til sjælland, så vidt jeg husker. Kan helt sikkert anbefale Tove .

0
0
Svar på denne tråd

Kranio-hest.dk
Forfatter: 
Dato:  02-02-2012 16:38

Kan varmt anbefale Heidi Kjærgaard With.

http://kranio-hest.dk/

Har med stor succes brugt hende til flere heste.

Mvh

Christa

Flere dejlige knabstruppere til salg.

Se http://www.123hjemmeside.dk/kastanielund

0
0
Svar på denne tråd

raahauge
Forfatter: 
Dato:  03-02-2012 14:51

Raahauge, hvad har KST gjort for dine heste? Det kunne være interessant at høre mere om folks erfaringer med denne alternative behandlingsform

Kærlig hilsen

Charlotte Bursche

0
0
Svar på denne tråd

Julie Schwartz
Forfatter: 
Dato:  04-02-2012 10:30

Jeg kan varmt anbefale:

Julie Schwartz

www.julieschwartz.dk

0
0
Svar på denne tråd

Julie schwartz ..
Forfatter: 
Dato:  04-02-2012 18:31

jeg ville kontakte julie.

Utroligt behagelig person.

IMC

0
0
Svar på denne tråd

jjjjjjjjjjjjj
Forfatter: 
Dato:  04-02-2012 22:57

Jer der anbefaler KTS...kunne vi få lov til at høre om jeres gode erfaringer med selve behandlingen af heste?

Kærlig hilsen

Charlotte Bursche

0
0
Svar på denne tråd

jeg vil da gerne fortælle.
Forfatter: 
Dato:  05-02-2012 08:10

Købte en hoppe ind til mit stutteri. Hoppen kunne ikke rides, var meget nervøs og ikke nem at omgås. få måneder efter indkøb, blev hoppen afvist til kåring, simpelt hend grundet dens sin og opførsel.

Jeg kontakte en KTS behandler, som normalt behandlede mennesker og som vi i et par år, havde brug i vores famillie. Hun havde dog et par gange behandlet heste med gode resultater.

Hun kom på besøg to gange og behandlede hesten. Hesten blev en helt anden bare efter første behandling, hvor den sov resten af dagen. Den fik blomstermedicin og efter nr to behandling, kunne alle omgås hoppen udne probleemr.

Året efter, var den tilredet, stod med et nyt føl ved siden og blev kåret i 2 kl. Hoppen var en herlig ridehest, nem at ride og omgås og blev efter et par år i avlen her hos mig, solgt som hygge famillie hest, til en famillie hvor hele famillien uden problemer kunne ride og omgås den.

Behandleren mente at hoppen hos, ikke tidliger men forrige ejer, havde gennemgået så grim en behandling, at det havde sat meget dybe spor i hesten.

IMC

0
0
Svar på denne tråd

Ja selvfølgelig
Forfatter: 
Dato:  05-02-2012 08:34

Hvis du klikker ind på Julies hjemmeside kan du under " solstrålehistorier" læse om Bastian:-)))

Der er også før og efter billeder:-))

0
0
Svar på denne tråd

kkkkkkkkkkkk
Forfatter: 
Dato:  05-02-2012 14:22

Skønt med jeres erfaringer, det er herligt når man virkelig kan se noget har haft så positiv en effekt

Jeg må ind og læse lidt om Bastian også

Kærlig hilsen

Charlotte Bursche

0
0
Svar på denne tråd

Erfaringer
Forfatter: 
Dato:  05-02-2012 14:27

Jeg købte for et par måneder siden en ældre avlshoppe.

Hoppen var tydelig skæv i bagpartiet, så jeg fik en massør ud, for at se om det var helt galt, eller om vi kunne redde hesten, som er super sød og har nogle gode papirer. Jeg ville derfor gerne ofre nogle penge på hoppen.

Massøren fortalte mig mig at hesten var låst i det meste af kroppen, så kiropraktor ville være en god idé.

Jeg ville egentligt gerne have sendt hesten afsted til kiropraktor, men en bekendt sagde til mig at jeg skulle prøve KTS.

Og ja, hvorfor ikke.

Og hold da op nogle forandringer der er sket med min hest. Den er blevet en helt anden. Fra at være stille og rolig, uden at rokke et øre, har jeg nu fået en hest med liv i. Dejligt. Hesten er igen rettet op bagtil, og den har tydeligt ikke ondt mere.

Alt dette efter kun 3 behandlinger og ikke ret mange penge fattigere (1500 kr for alle behandlingerne)

Så jeg kan varmt anbefale det.

Til salg:

Hoppe e. Stevie Wonder fra april 2011 forventet stang 168-170cm

Hoppe e. Heartbeat fra 2009 forventet stang 168 cm

0
0
Svar på denne tråd

jjjjjjjjjjj
Forfatter: 
Dato:  05-02-2012 14:29

Det var jo dejlig læsning, skønt med hans forvandling også! jeg må prøve at overbevise min datter om at de meget lette tryk, virkelig kan gøre meget

Kærlig hilsen

Charlotte Bursche

0
0
Svar på denne tråd

jjjjjjjjjjjjj
Forfatter: 
Dato:  05-02-2012 14:43

Louise, det var da også fantastisk dejligt for dig med din hoppe, jeg kan godt se at vi da vist bliver nødt til at prøve den behandling på ponyen...lige nu har han fået en kiropraktisk behandling og planen er en tur mere om nogle uger. noget siger mig bare at det ville være fint med den blide behandling efterfølgende...

Kærlig hilsen

Charlotte Bursche

0
0
Svar på denne tråd

julie schwartz
Forfatter: 
Dato:  05-02-2012 15:08

Hej

Jeg vil også anbefale julie, jeg er i gang med et forløb med både mig og hyppen. Efter 2 behandlinger er mine smerter i lænden næsten væk og jeg kan sidde bedre på hyppen, som også går bedre end før ( han er lidt skæv i bækkenet), det retter julie.

Så er indtil videre meget positiv over kst:)

0
0
Svar på denne tråd

imponeret
Forfatter: 
Dato:  05-02-2012 18:22

Jeg er rigtigt imponeret over KTS. Jeg tror normalt ikke på alternativ behandling, men når man virkelig kan se en forskel, selvom det ligner, at der bare bliver holdt en hånd på de udsatte steder.

Det er helt vildt.

Min hoppe løftede ikke halen særlig meget før behandlingen, og efter behandlingen har den almindeligt haleløft hele tiden.

Så få du bare KTS på ponyen, det kan kun blive bedre

Jeg glæder mig også til foråret, hvor man rigtigt kan se forskellen, når vinterpelsen er røget af. Lige nu er hun bare en mamut under dækkenet

Til salg:

Hoppe e. Stevie Wonder fra april 2011 forventet stang 168-170cm

Hoppe e. Heartbeat fra 2009 forventet stang 168 cm

0
0
Svar på denne tråd

kkkkkkkkkk
Forfatter: 
Dato:  05-02-2012 18:53

Ja det lyder unægteligt spændende jo...jeg har godtnok selv prøvet det for nogle år siden og mærkede ingen forskel i noget, så derfor starter man jo nok lidt skeptisk ud.. men jeg lytter gerne til jeres positive erfaringer, jeg ved jo at man bør være åben

Jeg tror så at det bliver Heidi jeg kontakter, da hun ikke bor så frygteligt langt fra os kan jeg se på hendes hjemmeside.. hvor holder Julie, som får så meget ros, til henne?

Kærlig hilsen

Charlotte Bursche

0
0
Svar på denne tråd

anbefale Heidi Kjærgård Whitt
Forfatter: 
Dato:  06-02-2012 11:46

Jeg har kun ros til Heidi kjærgård, jeg købte i maj 2010 en meget rå unghoppe. Og den var så uheldig at den væltede da vi skulle læsse den, det resuteret i at hun slog sin venstre skulder.Jeg blev enige med Heidi om at vi skulle behandle hende når jeg kunne komme mere til hende.Så her i juli 2011 var hun så klar til at Heidi kunne komme.Det skal lige siges at hun ikke hvade ondt, men var stram i den venstre skulder. Da jeg begyndte at tilride hende kunne jeg mærke at hun ikke kunne runde sig til venstre, men gik 16 kantet rundt på volten.Heidi kom og fik på 3 gange løsnet hende så hun igen kunne runde sig og bruge sig helt korrekt. Vi har så haft et lille tilbage fald, som skyldes at at hun fik et dækken på som træk lidt skævt til højre, men denne gang gjore hun selv opmærksom på at der var noget galt.Og Heidi kom igen, så denne gang skulle der kun 2 gange til før at hun igen var klar. Så jeg kan kun anbefale at man prøver kranio sekral terapi.Hos mig er Heidi " damen med de magiske hænder"

Hilsen Anne

0
0
Svar på denne tråd

Tak Anne
Forfatter: 
Dato:  06-02-2012 12:36

For din historie og anbefaling af Heidi Det er virkelig dejligt med så meget positivt om en så blid behandling...fortsæt endelig med jeres erfaringer

Kærlig hilsen

Charlotte Bursche

0
0
Svar på denne tråd

Hej Alle
Forfatter: 
Dato:  08-02-2012 10:59

Hej Alle

Jeg har ligeledes brugt Heidi K With til vores pony. Denne lavede for 2½ år siden en korsbensskade. Ingen hverken dyrlæger eller kiropraktorer kunne finde en løsning, den blev behandlet dog uden nogen synlige tegn på at korsbenet var kommet på plads. Du kunne med det blotte øje se at korsbenet var skævt. I dag er denne pony svævende på grund af KST Heidi With og Back On Track. Heidi behandlede ham ca 4 gange, så kunne du se at korsbenet lagde sig og blev på plads. Vi har siden fået ham gennemgået af hende jævnligt, så vi hele tiden ved hvor han er og han er for længst erklæret rask.

Jeg har siden haft taget hende med over i min gode vens salgsstald og her har hun også hjulpet en del heste med bl.a. et løst knæ som havde det med at falde ud, en skæv hofte og div andre. Mange af hende kunder har lagt deres historier ind på hendes Facebook profil, tror nok den hedder Kranio-hest ;O)

0
0
Svar på denne tråd

Julie Schwartz
Forfatter: 
Dato:  08-02-2012 13:55

Julie bor i Dianalund.

Ja, Bastian er virkelig blevet en helt anden. Julie

0
0
Svar på denne tråd

frk hest
Forfatter: 
Dato:  09-02-2012 21:31

Dejligt også med jeres historie om ponyens korsben, utroligt så effektiv behandlingen lader til at være...Jeg skal helt sikkert ha prøvet det på ham..

Kærlig hilsen

Charlotte Bursche

0
0
Svar på denne tråd

Stor ros til Julie
Forfatter: 
Dato:  12-02-2012 17:05

Jeg kan helt sikkert også anbefale Julie. Hun har hjulpet os med vores hest Max. Ham kan i også læse om inde på hendes hjemmeside. Stor ros til Julie.

0
0
Svar på denne tråd

kraniosakralterapi
Forfatter: 
Dato:  13-02-2012 22:01

Jeg købte en haflingervallak i 2004. Al den tid, jeg har haft den har den døjet lidt med knæskalslåsning.

Sidste sommer fik jeg tilbuddet om at få ham med til et hestearrangement, hvor en kraniosakralterapeut skulle bruge nogen heste til at demonstrere behandlingen.

Siden da har han ikke låst i knæet en eneste gang, jeg er simpelthen nødt til at sige 7-9-13, for jeg har stadig svært ved at tro på, at det virkelig holder.

Fantastisk.

Behandleren var Tove Nielsen fra Naturgården i Nibe.

Mvh Aase

0
0
Svar på denne tråd

hejsa...
Forfatter: 
Dato:  15-02-2012 17:19

min hoppe fik syv behandlinger og det hjalp ikke en skid.s å ingen varme anbefalinger herfra. beklager.det kostede mig lige 4200kr. lige ud af vinduet.

0
0
Svar på denne tråd

kvindemin
Forfatter: 
Dato:  16-02-2012 09:48

Syv behandlinger uden at kunne se forbedringer, var da også meget

Kunne I ikke have stoppet behandlingen efter 2-3 gange, hvis ikke det hjalp?

0
0
Svar på denne tråd

Hmm forstår det ikke
Forfatter: 
Dato:  21-02-2012 09:29

Hej alle

Kvindemin kunne du ikke uddybe lidt hvad din hest blev behandlet for og hvorfor du gik så langt som 7 behandlinger...???

Jeg har ligeledes brugt KST til min skulder som jeg har døjet med i mange år og også her har KST været det eneste der kunne hjælpe mig. Jeg har set KST rette korsben, brystben, hofter og ja jeg kunne blive ved. INGEN kiropraktor kan gøre dette på samme skånsomme måde. Det er jo nærmest logik at hvis man tager en knogle der sætter sig fast og lægger nogle muskler rundt om til at passe på den, at når man så "knækker" knoglen på plads, så ødelægger du en del af fibrene i muskulaturen. Det er der jeg synes at KST gør en forskel, her går de ind og løsner ALT muskulatur og sener, før end de sætter knoglerne på plads. Når man har prøvet begge dele på egen krop finder man ud af den store forskel.

Selvfølgelig findes der dårlige behandlere inden for KST, men det gør der jo også inden for dyrlæger, smede, kiropraktorer ovs ovs.

Ummmm jeg håber virkelig at du vil lade din hest prøve den fantastiske behandlingsform om ikke andet så for velværen i det. Din hest vil elske dig for det ;O)

Pøj pøj med det.

0
0
Svar på denne tråd

inspireret
Forfatter: 
Dato:  21-02-2012 11:29

af denne tråd har jeg netop bestilt en behandling hos Julie. Så håber jeg at hun kan gøre noget ved vores dejlige hest som ikke vil fungere under rytter. Jeg er ihvertfald mere optimistisk end jeg længe har været, ja håbet er jo lysegrønt

Med venlig hilsen

Lene

0
0
Svar på denne tråd

varmt anbefalde
Forfatter: 
Dato:  22-02-2012 10:04

Kan varmt anbefale Heidi Kjærgaard With.

http://kranio-hest.dk/

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider