Det kommer an på, hvor mange penge man vil smide efter projektet, og hvor stort et svin ens hest er!
Man skal lige lære det med træpiller, og det er endnu sværere, når alle gør det forskelligt. Gør det, som DU synes. men husk på følgende ting..
- Træpiller kan suge utrolig meget, mere end man lige tror. Hvis du vender bunden allerede efter en måned, og gør det hver uge, vil du smide noget ud, som sagtens kunne suge mere. Når bunden ikke kan suge mere, er du ikke i tvivl, for så vil det sted "sjappe", der vil komme vand op, når du træder på det. Så skal det ud, det kan ikke suge mere. Først der er træpillerne udtjent.
Jeg mugede alt for meget ud, som slet ikke var udtjent, det lærte jeg at lade være med på den hårde måde.
Hvis du spørger mig, skal du ikke vende bunden, men efter ca. 6 måneder skal det hele udskiftes. Vi har nogle, der stinker både af ammoniak og MUG (jeg kan lugte skimmelsvamp på 50 meters afstand), fordi der kommer mange træpiller ovenpå (sminke et lig) i stedet for at gøre som man burde - smide hele l*rtet ud.