Hej derude.
Jeg gjorde mig lige en erfaring den anden dag.
Ja faktisk gjorde jeg mig en del erfaringer.
Jeg havde kiropraktor til opfølgning fra nogle behandlinger sidste år, han låser lidt i bækken og nakke, fordi hans skuldre fra fødsel ikke er helt lige.
Mens vi står der og snakker, og hesten småsover sig hun, er det ikke dejligt han ikke træder hans forsko af mere?
Jeg tænkte bare what?? Hvor vidste hun det fra?
Det må hun havde glemt at fortælle sidst, men hun ville have ædt sin gamle ridehjelm på, at efter forrige behandling, ville han ikke træde dem af mere. Og ganske rigtigt - jeg havde bare ikke tænkt på det var pga behandlingen, jeg troede bare jeg var heldig 
Det er fordi han nu kan flytte fødderne hurtigere, og ikke kommer til at træde på sig selv.
Super tænkte jeg..
Så arbejder hun videre, og spørger om jeg får ham redet godt nok igennem på schenkelvigningerne til højre. Narjh jeg er lidt skæv i min skulder og vægt, så det driller mig faktisk.
Hun troede nu ikke det var mig, men hesten, for hans skulder og ben var ret låst, og kunne ikke bevæge sig nær så godt den vej ud, som den kunne til venstre.. Bum bum.
Nu er han så løsnet op rundt omkring, lidt af det gamle var kommet tilbage, men ikke meget. Lidt nyt er kommet til, hvilket er naturligt nok fordi kroppen arbejder på en ny måde efter at være løsnet. Men jeg fik kæmpe ros for mit arbejde, flere muskler, gladere hest, mere smidig og bare generelt fantastisk at springe på i forhold til førhen
Klap på skulderen til mig selv

Han skal følges op om en måned igen, spørg lige om jeg glæder mig til at hans fridage er ovre, og hans "genoptræningsdage" med ligudrettet træning et par dage er ovre, så skal de vigninger altså testet.
Nå men jeg ville egentlig bare fortælle en solstråle historie om hvor godt det kan gå med sådan en kiropraktor 
Er der andre der har haft mærkbare oplevelser med jeres heste efter kiropraktor?
Jeg kan ikke lade være bare at smile og vinke når folk påstår at det er noget pjat, og at de tror på at en der trykker lidt på kroppen af en hest, kan lave noget om - de skulle prøve det!