Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

 Rødvin? /kolik
Forfatter: 
Dato:  03-12-2007 14:13

Idag var der en bekendt der fortalte mig at en af deres heste havde haft kolik. og så gav de den bare en flaske rødvin istedet for at tilkalde dyrlægen.


Hvad siger i? lige så mundlamme som jeg blev?


Havde jeg aldrig trået ville virke


-
0
0
Svar på denne tråd
 
 Tja...
Forfatter: 
Dato:  03-12-2007 14:16

Jeg ved det ikke, men det er helt normalt at bruge ved køer, om man kan ved heste, aner jeg ikke...


Hilsen Vibeke


Wrap sælges, mini bigballer, Nordjylland 200 kr


Jeg ønsker overhovedet ikke, at du ændre din mening, men jeg vil gerne have, at du prøver at se tingene fra en anden vinkel..


0
0
Svar på denne tråd
 
 føldiarré
Forfatter: 
Dato:  03-12-2007 14:21

Jeg har hørt, at nogle bruger det ved føldiarré, hvor jeg dog også har fået anbefalet A-38 med egebark, der ellers er giftig for heste pga garvesyren. Men i små mængder kunne man måske forestille sig, at det kvæler de orm, der kan være årsag til føldiarré, men det er nu ikke lige noget, jeg har planer om at eksperimentere med...

0
0
Svar på denne tråd
 
 Rødvin mod kolik
Forfatter: 
Dato:  03-12-2007 21:43

Ja jeg må sige at jeg er chokeret over at folk kan finde på sådan noget! Kolik er jo ikke ligefrem noget man spøger med, det skal behandles af dyrlægen og ikke med alle mulige "alternative" behandlingsformer.


Linda.



At vide hvad man ikke ved er også en slags klogskab!
***

Freja - verdens smukkeste pige

***

Mosegaards El Diablo


0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  05-12-2007 06:17

Ja jeg er mundlam.

Mærkelig kur. Og når man så ved hvor forfærdelig smertefuld kolik kan være, og hvor dødelig den også kan være, er det bestemt ikke noget jeg ville eksperimentere med. Så hellere en dr.dyr selvom det er lørdag nat, og dermed aller dyrest.





Albion dressur sælges. Billeder på Præsentation.


Nye og brugte ridebukser sælges. Fra 100 kr. Str. 36 - 40.

Læderridestøvler købes 38/39-h:42/43 b: 38


0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider