Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

 NY valark hvor længe er han hingst ??
Forfatter: 
Dato:  11-06-2006 19:00

Hej hvornår kan min lille NYE valark komme på fold med hopper


kan man selv lave et billigt og godt flue midel, han ståe lige ved en skov så der er mange myg og fluer.


Alice og Marco

0
0
Svar på denne tråd
 
 ang, fluemiddel
Forfatter: 
Dato:  11-06-2006 21:09

Hej


aner ikke det med vallakken, men har læst herinde et godt fluemiddel man kan bruge, var hvidløg og eddike blandet op til at sprøjte hesten med...det holder også tægerne væk.


Mvh Heidi ~{hesteløs}~

Søger part på en hest <-klik her hvis du står og mangler en part, i Esbjerg området - gerne Fanø :)

0
0
Svar på denne tråd
 
 Aldrig
Forfatter: 
Dato:  11-06-2006 21:33
Hvis det var hos mig så ville det hedde aldrig, da man ikke kan gardere sig mod at vallakker forsøger at bedække.
0
0
Svar på denne tråd
 
 upsss...
Forfatter: 
Dato:  11-06-2006 21:53
jeg har lige oprettet en lignede tråd på det første af forumeren ( hygge et eller andet)
0
0
Svar på denne tråd
 
 Vallak
Forfatter: 
Dato:  12-06-2006 07:57

Hej,


Jeg ville allerførst sikre mig at såret fra kastrationen er groet ordentligt sammen, således at du ikk risikere at det sprænger op under en evt kamp på folden...


Og de fleste hopper, medmindre de altså er hestegale er gode til at sige fra og sætte de små frækkerte på plads... så min erfaring er at de fatter det ret hurtigt og els får de nogen på lampen :P selvfølgelig ikk så praktisk hvis hoppen har sko på! men igen, de er lære ret hurtigt af en hoppe... har selv prøvet det flere gange :)


Men sikre dig, at såret er ok først... (hmm... men han er vel blevet kastareret i efteråret?? ) og så burde det jo ikk være noget problem nu... bare hold øje med dem i starten, således at du kan gribe ind, hvis han skulle være "dum" :P


Mvh. Vita

0
0
Svar på denne tråd
 
 6 uger
Forfatter: 
Dato:  12-06-2006 18:14
før kan du ikke være 100% sikker på at der ikke er levende sædceller i dyret:-)
0
0
Svar på denne tråd
 
 NY valark hvor længe er han hingst ??
Forfatter: 
Dato:  13-06-2006 11:10

Tak for jers svar, men gide i ikke læse dem inden i godkender dem


kan ikke bruge et svar når der bare står, Før kan du ikke væer sikke. FØR HVAD 3 uger, 5uger, HVAD

han var klaphingst så han kom først til dyrlæge den 31 maj og men såret er næsten fin igen, næsten helt lukket.


det er fordi der hvor han står er de kommet på døgn fold og jeg vil jo gerne have ham med, det er en græsfole og han er pt. på jord ( står sammen ned ander)


Alice og Marco

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hmm...
Forfatter: 
Dato:  13-06-2006 13:39

roseknop: Nu skrev cenima jo altså "6 uger" i sin overskrift, så du må hellere selv holde øjnene åbne ;)



Duke
I'm going slightly mad
0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg vil tro
Forfatter: 
Dato:  19-06-2006 09:48

Min veninde havde en hingst der blev kastreret, da såret var helet kom han først på fold med vallaker og ca. efter et par måneder kom han på fold med hopper. Jeg tror godt det kan gå lidt hurtigere end her. (altså at han kan gå på fold med hopper)


held og lykke med det..

Anna

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider