Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

 Tage på skue udenfor regionen
Forfatter: 
Dato:  21-02-2006 09:27

Hvordan er holdningen til at fremtille hest på et skue der ligger udenfor ens "eget område"?

Vi vil gerne udstille hest til sommer, men kun til 1 dags skuer. Der er nogle weekender vi allerede nu kan se, at der kan vi ikke, og det passer lige med de skuer der er nærmest os selv.

Så skal vi afsted, så bliver det længere væk hjemmefra.

Er man velkommen overalt, også til de lokale skuer, selvom man ikke bor i området? Eller vil der blive rynket på næsen?


Jeg snakkede med nogen der sagde, at der var en uskreven regel om at man kun udstiller til de skuer der ligger nærmest. Med mindre det er Roskilde og Landsskuet.


erfaringer?


Venligst Lone

0
0
Svar på denne tråd
 
 Silkeborg
Forfatter: 
Dato:  21-02-2006 09:39

jeg var forrige år på silkeborgskuet med min frede, og her følte jeg mig velkommen - tror da heller ikke jeg ville tvivle med at tage andre steder hen, hvis det var det jeg ville...





Sælges : 1, 4½ års Hopper. Se min præsentation

Desuden sælges også for veninde 1, 3½ års vallak, tilredet, røngtenfotograferet og fundet fri for mus - Kontakt mig for oplysninger og billeder/video

0
0
Svar på denne tråd
 
 Det må man selv om...
Forfatter: 
Dato:  21-02-2006 09:49

... medmindre der i skuets udstillingsregler er beskrevet, hvem der må udstille.


F.eks. er der et skue i Skive hver sommer - her må kun udstilles dyr fra Skive kommune.


Til skuet i Aulum kommer folk langtvejs fra (det hænger vist sammen med deres ridehesteklasse).


De fleste dyrskuer har trængte kår, så de er bare glade for så mange tilmeldinger som muligt.


Hilsen Sif


Det er sjovt at tage fjordheste alvorligt

0
0
Svar på denne tråd
 
 Nej...
Forfatter: 
Dato:  21-02-2006 13:22
Jeg bor i Sønderjylland og ville godt have Aswad med til Det Fynske Dyrskue til sommer. Jeg har spurgt ad, og det må jeg ikke. Kun hvis jeg selv bor på Fyn. Så det er værd at spørge, inden man melder sig til.

Britt/ (Aswad Al Walad)
0
0
Svar på denne tråd
 
 meget velkommen
Forfatter: 
Dato:  23-02-2006 01:14

Hej Lone.

Jeg ved at du vil være meget velkommen, hvis du kommer og udstiller i Silkeborg. Her er der mange der kommer langvejs fra.

Det plejer at være et rigtig godt dyreskue :)

0
0
Svar på denne tråd
 
 silkeborg...
Forfatter: 
Dato:  23-02-2006 19:42

.. vil da være med i overvejelserne ;-)

Det lyder til at være et godt skue.


Venligst Lone

0
0
Svar på denne tråd
 
 Ang. Roskilde
Forfatter: 
Dato:  23-02-2006 21:16

Nu ved jeg godt, at du skrev at det kun var en dags skuer, du skla til, men nu nævner du selv Roskilde.


I Roskilde, kan man kun udstille, hvis man er bosiddende på Sjælland og øerne, og Bornholm er vist også velkommen, men ellers ikke.




Karina








Citat Kons. J. Finderup fra LR:
"Husk, at der er store chancer for at få et godt afkom på gode moderdyr, og at de gode moderdyr er en afgørende forskel mellem mulig succes og fiasko"
0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider