Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

 Ifolet hoppe viser brunst
Forfatter: 
Dato:  15-05-2015 09:15

Min venindes hoppe blev skannet drægtig på 17 dagen i mandags, men i går stod hun på marken og blinkede. Min veninde er ret ulykkelig, men er det muligt at hoppen viser brunst på trods af at hun er ifolet? Hun kan vel knapt nok nå at tabe fostret og få et nyt æg klart på 3-4 dage?


 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Brunsttegn
Forfatter: 
Dato:  15-05-2015 09:42

...kan nogen gange ses, selvom hoppen er drægtig, ofte vil de dog være svagere end normalt. Få dyrlægen til at scanne den igen, hvis det fortsætter.

 

En hoppe kan godt scannes drægtig, tabe foster og nå at vise ny brunst til tiden. Har prøvet det selv og de kan også nå at blive drægtige igen.


Ægte dovenskab er at gøre tingene rigtigt første gang

0
0
Svar på denne tråd
 
 Min veninde
Forfatter: 
Dato:  15-05-2015 10:13

Min veninde har bestilt dyrlægen til at komme og inseminere den i eftermiddag.


 

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456788
Forfatter: 
Dato:  15-05-2015 20:04

hrj var hoppen stadig med føl?


Ejer af to dejlige heste

Don Santiago efter Uno Don Diego

ESRDH hoppe Klosterhedens World-Fetti efter Wordcup 1

0
0
Svar på denne tråd
 
 Forrige år
Forfatter: 
Dato:  15-05-2015 21:19

For 2 år siden inseminerede vi vores ene hoppe med Abanos, vi havde fået at vide at sæden ikke var optimal, men året før var hun blevet drægtig på én inseminering, og da vi var meget tilfredse med føllet ville vi prøve igen.

 

Vi inseminerede i 2 perioder sidste gang i slutningen af juni, så da hun kom i brunst igen blev vi enige om det måtte blive ved forsøget for føl i slutningen af juni havde vi prøvet et par år før og det gad vi ikke igen. Jeg må indrømme at jeg ikke kan huske hvor mange perioder hun viste brunst men et par gange gjorde hun.

 

Omkring 1. april lukkede vi hopperne på fold uden dækkener, og da jeg gik bag hende begyndte jeg at overveje om ikke hun var liiidt rund. Et par dage senere var en af vores venner på besøg, og pludselig kom han og min mand farende ned i den anden stald hvor jeg var for at sige at de havde set føllet sparke.

 

4. juni kom den her.

Billede


Mvh. Charlotte

 

 

Dressurtalent Sælges:

 

2
0
Svar på denne tråd
 
 Brunsttegn
Forfatter: 
Dato:  16-05-2015 09:26

Nogle hopper viser brunst hele drægtigheden igennem

 

Min hoppe Die Wariness, viste brunst fem dage før hun folede, og har løbende vist brunster igennem drægtigheden!

 


Hilsen Sussi



Stald Perfect Match!

 

Sugar baby, Dejlig 3 års hoppe e. Soreldo sælges,

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  16-05-2015 09:48

Jeg har også et par hopper der viser tydelig brunst, blinker, tisser og syntes selv der er tæske lækre!.. men lige så snart hingsten bare nærmer sig for at undersøge hoppen, vender de bagparten til og sender et par flyvende bagben!.. ..


 

 

Hilsen Stine

 

 

 

 

 

 

Nu med 11 dejlige Australian Shepherd hvalpe f. 25/4-15

 

 

 

 

1
0
Svar på denne tråd
 
 Hoppen havde
Forfatter: 
Dato:  16-05-2015 11:31

Hoppen havde smidt fostret, hun stod med et æg klart. Så hun blev insemineret igen så nu håber vi på bedre held denne gang.


 

1
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider