Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

 hoppeføl efter Antobello/prinz k3
Forfatter: 
Dato:  20-04-2015 10:36

normalt plejer jeg at spame jer med følbilleder samme dag føllet er kommet, men jeg blev "beordret" til at vente, så der kunne komme en og hjælpe og få taget nogle ordentlige billeder, men fotografen har vildt travlt og det kan jeg da ikke vente på..

så den 14. april ved 23. tiden kiggede jeg til min hoppe, og der var bettefisen lige kommet ud.. Jeg havde lånt en folingsalarm, men kunne ikke finde ud af at få den til at virke, har dog senere fundet ud af jeg ikke fik det hele med..

Da hoppen jo havde fået et dødfødt føl sidste år var mine nerver jo i laser, så da den bette var i live blev alt tilgivet..

og så et sort hoppeføl havde dog en køber hvis det blev et hingsteføl, men det er en helt anden snak..

Hun er bare smækker lækker, nem, sød og allerede utroligt kontaktsøgende.. som billederne afslører.. så hermed præsenteres

Amira (Antobello/prinz k3):

datteren kan ikke lade hende være og omvendt:

Billede

lidt profil, så man kan se hende:

Billede

Og så det yndige hoved, synes hun er super feminin.

Billede

 


Man bliver rig af at have heste.. dog ikke økonomisk..

19
0
Svar på denne tråd
 
 Tillykke
Forfatter: 
Dato:  20-04-2015 11:12

Stort tillykke, sikke et yndigt føl, hun ser meget korrekt ud :)


Med Venlig Hilsen

Rosita

 

Vogue de la Vie hoppe 24/4-13 e. Herbstkönig,Voyage de la Vie hingst 19/4-12 e. AstonMartin, Virage de la Vie hingst 2/5-11 e.AstonMartin,Vainqueur de la Vie hingst 4/4-10 e.Prinz ...

0
0
Svar på denne tråd
 
 Ih så fin
Forfatter: 
Dato:  20-04-2015 17:19

Hende er i da nødt til at beholde :-) gik hoppen over tiden?


 

0
0
Svar på denne tråd
 
 he he....
Forfatter: 
Dato:  21-04-2015 08:08

ja er også helt væk i hende.. hun er enorm aktiv og har selvtilliden i orden.. hun skal nok blive sjov når hun bliver stor .. meeen når mor, mormor og oldemor (og faderen har jeg ikke hørt ikke skulle være det) er udstyret med super ridelighed og temperament, så kan det ikke gå helt galt.

 

Hoppen havde termin den 9. april og folede den 14. så sølle 5 dage over tid..

Og om jeg kommer af med hende.. tja lige nu har jeg næsten indgået en kommende rideaftale med en dygtig rytter, hvis det ikke lykkedes at lave et hingsteføl til hende om 3-4 år.. så hvis min økonomi, tid og alt det der kan gå i en højere enhed, så tror jeg ikke hun skal nogen steder


Man bliver rig af at have heste.. dog ikke økonomisk..

1
0
Svar på denne tråd
 
 tillykke
Forfatter: 
Dato:  21-04-2015 08:16

Hjertelig tillykke med den meget smukke pige

Faderen skuffede mig fælt i Herning, men pyt når de avler smukke føl

 

Held og lykke med hende.

 

 

MVH Hanne

1
0
Svar på denne tråd
 
 Antobello
Forfatter: 
Dato:  21-04-2015 08:26

Hanne jeg blev også ringet op fra en der lige havde set ham i Herning og sagde han havde nærmest været uridelig..

Men som jeg sagde var jeg nærmest ligeglad, bare føllet der kom ud var levende.. og når jeg kigger på bettefisen så overlever jeg gerne faderens knap så heldige præstation..

Nu er det svært at sige hvad Antobello giver videre,men hvis der liiiige kunne komme lidt mere bagbensaktion (som det allerede ser ud til) og så en bedre halsansætning (som jo af gode grunde ikke kan ses foreløbig), så er jeg tilfreds..

moderen som lille ses her,

Billede

som også er født hos mig. Mormor på 19 år står på marken ved siden af og kigger langt efter sit barnebarn i disse dage..

 


Man bliver rig af at have heste.. dog ikke økonomisk..

2
0
Svar på denne tråd
 
 tillykke med føllet
Forfatter: 
Dato:  21-04-2015 10:15
Tillykke med føllet, det ser rigtig godt ud med dejligt udtryk.
Angående faderen så havde han fået tungen over bid den torsdag, så det er vist iorden at give udtryk for man ikke er tilpas.

Merete Bertelsen

www.lucard.dk

4
0
Svar på denne tråd
 
 dejligt føl
Forfatter: 
Dato:  21-04-2015 10:48
Dejligt føl <3 hold os gerne opdateret med billeder.

Sælges: velgående hingsteføl efter Dream Boy/Flyinfact xx/Rosenkavalier.

1
0
Svar på denne tråd
 
 Tillykke
Forfatter: 
Dato:  21-04-2015 12:45

Tillykke med det skønne føl :)


Mvh Charlotte

 

Besøg os på..

www.staldl.dk

 

1
0
Svar på denne tråd
 
 Heldige kartoffel
Forfatter: 
Dato:  22-04-2015 12:45
Tillykke med den smukke pige Lene. Er kun en smule misundelig &#128512;

Forsøgte også med antobello sidste år men det lykkedes ikke.

Din pige ser rigtig fin ud.



0
0
Svar på denne tråd
 
 hoppeføl
Forfatter: 
Dato:  23-04-2015 09:27

Arian jeg ville slet ikke have brugt Antobello, men da Jørgen Steen synes at Fly Society altså ikke var det optimale valg til min hoppe, da han mener det vil blive et tårn, så synes han Antobello var meeeeget bedre.. Når jeg lige havde hevet et dødt føl ud inden af hoppen, var jeg sådan set lidt ligeglad.. målet var klart et levedygtig føl.. og det må jeg sige at have fået.. og det kan også se ud som om det har været et godt match (selvom jeg måske havde frygtet den kan blive kraftig)..

så ser det nemlig ud til at der er mere bagben hos hende her og så kan jeg jo håbe at der er blevet kortet lidt op i ryggen...

Men når det så er sagt har jeg set noget trav hos hoppen de sidste par dage jeg ikke før har set.. så måske har hun haft rigtig godt af noget pause og måske vokse lidt til.. glæder mig vildt til jeg skal på ryggen af hende igen..

hvis I skal se flere billeder af bettefisen og andre Antobelloafkom kan de ses her:

hoejagergaard.dk/DK/Galleri/ F%c3%b8l%20efter%20Antobello.aspx

 


Man bliver rig af at have heste.. dog ikke økonomisk..

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tillykke
Forfatter: 
Dato:  27-05-2015 22:42

Tillykke med dit dejlige hoppeføl Lene!

 

Jeg er stadig fan af Antobello, selv om det gjorde ondt at se ham gå i Herning i år. Jeg har set ham under rytter på hjemmebane og der var han helt fantastisk godt gående, virkelig en stjerne til fremtiden.

 

Jeg har fået et hingsteføl efter ham og han har arvet sin fars smukke ydre og så kan han også gå.

 

Billede

 

Billede

 

3
0
Svar på denne tråd
 
 super fin
Forfatter: 
Dato:  27-05-2015 22:50

Sikken et vidunderligt føl. Hende kan jeg godt forstå du er glad for.


MVH Britt


med dressurhesten "Camelina Kilen" :)

0
0
Svar på denne tråd
 
 føl føl føl
Forfatter: 
Dato:  28-05-2015 08:09
Britt takker og hun er stadig dejlig og vokser som ukrudt..

Heidi sikke et skønt føl du har. Synes det ser ud til Antobello slår igennem med type og udtryk.. de ligner hinanden :-)

Man bliver rig af at have heste.. dog ikke økonomisk..

0
0
Svar på denne tråd
 
 stort tillykke
Forfatter: 
Dato:  28-05-2015 09:12

Hvor er hin fin.

Jeg har også selv kigget på Antobello, men det er mest fordi vi selv bor lige i nærheden. - synes at have læst at hans præstation i herning var fordi tungen lå over bidet.

du må endelig ligge flere billeder op, for skøn er hun da.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Antobello
Forfatter: 
Dato:  29-05-2015 00:07

Vi venter også føl efter Antobello på vores Lime Light/ May Sheerif hoppe. Hun er gået 14 dage over tid. så mon ikke at der snart sker noget.

 

Ang. Antobello's ridning i Herning. Så kan jeg også skrive under på, at han havde fået tungen over biddet. Og det ved jeg, da jeg kender Jørgen og Bente personligt.

 

Så "come one" gi' nu skøndheden en chance.

Syntes folk er hurtige til at dømme, hvis det ikke lige er fra BH.


STUTTERI BITTEN'S MINDE

AVL OG OPDRÆT

AF

DV, DSP OG PALOMINO



MVH. LOUISE

0
0
Svar på denne tråd
 
 Smukke føl
Forfatter: 
Dato:  29-05-2015 20:25

Jeg synes, at jeres føl ser meget fine og ædle ud. Også dem fra linket. Dog synes jeg, at der er meget stor forskel på dem. Men jeg ved heller ikke så meget om, hvordan føl "skal" se ud


Venlig hilsen

 

M

 

 

Jeg troede ikke, at moderskab var noget særligt. Jeg tog fuldstændig fejl! :)

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 4 måneder
Forfatter: 
Dato:  24-08-2015 14:44

så blev damen 4 måneder.. og den der med 3 uger, 3 måneder osv passer ikke her.. for en måned siden lignede hun et forvokset ponyføl.. så der var hun ikke præsentabel.. men det synes jeg så hun er igen nu:

 

Billede

Hun ligner slet ikke en sort lille en, da hun er blevet noget afbleget.. Jeg sagde til besigtigelsen højt og tydeligt, at hvis hun ikke er sort har hun ikke den korrekte far.. så er spændt på hvad der står i passet når det kommer..

 


Man bliver rig af at have heste.. dog ikke økonomisk..

3
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider