Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

 valg af hingst
Forfatter: 
Dato:  16-04-2015 23:25

Hej

Jeg vil gerne have min RDH hoppe ifolet i år, men er simpelthen så meget i tvivl om, hvilken hingst jeg skal vælge.

Det er en tysk hoppe efter Johnson/Donatelli på knap 170 cm. Hun er kåret med 8778 87 8 og beskrivelsen: Passende, ædel og velrejst hoppe med særdeles god bevægelse, specielt i skridt og galop. Den er meget ridelig, vil gerne arbejde, men den har tænding og er temmelig sensibel.

 

Jeg har et afkom på 3 år, der har Electric som FF (far en kåret pinto hingst). Det er en stor, kort, højtstillet, men en meget bred/grov model (målte 172 cm som 2½ års). Den er velgående og har et meget cool sind. Vil gerne have en magen til, bare knap så grov.

Jeg vil helst finde en hingst, der ikke tilfører mere tænding og kan forbedre hoppens lange lænd.

 

Jeg har selv kigget på Fürstenball og hans sønner. Mest Fürsten-look. Tror i det kunne være et match? Eller har i nogle andre forslag, ville jeg blive rigtig glad

 

på forhånd tak

 


Mvh Tina

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hingste
Forfatter: 
Dato:  17-04-2015 07:19

nu er Fürstenlook jo ung, men tror faktisk det er et udemærket valg.

hvad var der mere i afstamningen på pintoen ?


 

 

www.stenhedegard.dk

 

 

Horselux hestefoder og Blue Hors totalpleje

 

 

Venter 4 welsh føl i 2015 alle er til salg

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 tak for svar
Forfatter: 
Dato:  17-04-2015 09:38

Hingsten er Electric Boogie www.heste-nettet.dk/markedspladsen/ hest/vis/291093/ Den har Playboy PIH som MF.

 

Fürsten-look er dejlig hingst. Synes dog jeg har set afkom efter Furstenball med lidt slappe bagben, hvilket gør mig lidt usikker, samt Fürsten-look er lidt dyr i forhold til hans alder


Mvh Tina

 

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider