Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

 Temptation X De Noir.
Forfatter: 
Dato:  01-09-2014 14:16

Er der nogle der har erfaringer med denne kombination og evt. billeder.

Jeg brændte meget varm på årets 2 års hoppe 2014, som er Vestevangs Delicious e. Temptation og De Noir.

Jeg så hende til eliteskuet i weekenden.

 


Stald

Vestervang

Sælges:

DV hoppe, 5 års ridehest f. 2009 F: Uno Don Diego M: Micha Khan MF: Michellino. Prisidé omkring 50.000kr.

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Ingen med
Forfatter: 
Dato:  04-09-2014 11:10

billeder af den kombination??

 

-Ja, det er ikke mig som har avlet den hoppe som blev kåret som årets 2 års hoppe til eliteskuet. (hvis nogle skulle tro dette).

 

Den gård jeg bor på hedder Vestevang, derfor hedder mine heste som er født her Vestervang først!

 

Det samme gør dem med stutteri Vestevang, som har avlet 2 års hoppen 2014.

 


Stald

Vestervang

Sælges:

DV hoppe, 5 års ridehest f. 2009 F: Uno Don Diego M: Micha Khan MF: Michellino. Prisidé omkring 50.000kr.

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tempetation / De Noir
Forfatter: 
Dato:  05-09-2014 23:02

Jeg er meget glad for at jeg til næste år venter samme kombination :)

Jeg syntes at Temptation er det perfekt match til min De Noir hoppe. Har en forhåbning om at (det kommer forhåbentlige hoppeføl) bliver mere højstillet, typefast og med god knæ- og hase aktion. Hoppen selv er vældig dejlig og er den bedste kårede jeg har. Men det kan jo altid forbedres :)

 

Årets 2 års hoppe var en hoppe i særklasse og jeg glæder mig meget til at se hende under rytter næste år. Allerede som føl viste hun gode takter og vandt Katrinelunds Følchampionat og hun er kun blevet bedre siden. Hun var også helt fantastisk til Thy Mors Dyrskuet hvor hun allerede da vandt. :)

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 


Anette Toft Jensen


www.staldkalhave.dk


Avl af kvalitetsheste til dressur

3
0
Svar på denne tråd
 
 Rigtig god kombination
Forfatter: 
Dato:  06-09-2014 22:09

Jeg har en dejlig hoppe fra sidste år af denne kombination, og venter en magen til, til næste år :)

Temptation har givet mere højtstillet, knæ og galop. Min hoppe er super fin, og jeg glæder mig meget til en mere af samme kombination til næste år :) Det bliver spændende hvordan den bliver :)

 

 

Billede

Fra følskuet

Billede

Som 1 års

 

3
0
Svar på denne tråd
 
 123456789
Forfatter: 
Dato:  20-10-2014 19:57

Vi venter også et Temptation/De Noir afkom på vores SRDH hoppe Miss Dior (hvis hun da ikke bliver solgt inden)

Det er et afkom vi er meget spændte på:-)


Anja

STALD SØGAARD

WWW.STALD-SOGAARD.DK

 

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider