|
|
| Føl e. Bonaparte Z/Copperfield/Sandro |
|
|
Så kom han endelig 6 dage over tid, hvilket er usædvanligt for denne hoppe, der altid har folet før termin. Helt op til 14 dage. Men han var værd at vente på, synes jeg selv, selvom han er lidt windswept og har bløde koder. Håber det hele retter sig, som det skal for så bliver han rigtig fin. Billederne er fra i går, hvor han er 2 dage. Jeg vil prøve at tage nogle flere i dag, hvor han allerede er lidt mere rettet ud.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ordene.. |
|
|
Smart og udtryksfuld, er det første der falder mig ind  Tillykke!!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tillykke tillykke |
|
|
Hvor er han dog bare smuk, og håber han retter sig, men det er jeg nu sikker på at han nok skal, endnu engang tillykke 
Med Venlig Hilsen Rosita Vainqueur de la Vie, hingst 4/4-10 , Prinz K3 / Hohenstein Virage de la Vie, hingst 2/5-11 , Aston Martin / Hohenstein Voyage de la Vie, hingst 19/4-12, Aston Martin / Hohenstein
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| TILLYKKE ;) |
|
|
Han ser rigtigt dejlig ud. Og Bonaparte er jo bare pragtfuld! Har mødte ham som 3 års og han stod bare og nussede mig i nakken  Vi er også på folingsholdet. Vi fik også en i går - 16 dage over tid. Hun havde termin d. 10 april, men folede først natten til 26 april  En dejlig hingst på 112 cm e. Volstrups Cash/Ladoga/Astaire  Han står dog noget stejlt endnu, men mon ikke det retter sig helt  
For one so small, you seem so strong My arms will hold you, keep you safe and warm This bond between us, can't be broken I will be here, don't you cry Phil Collins - You'll Be In My Heart lyrics
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| et meget smukt og udtryksfuldt |
|
|
føl, selvom han ikke er foldet helt ud. Det kan vist ikke forlanges meget bedre :0) Stort tillykke. Hanne
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tillykke |
|
|
Tillykke med ham, han ser fin ud  Hun har da bare ikke gidet at fole i det her møgvejr vi har pt, det kan sagtens få de erfarne hopper til at vente lidt ekstra dage Annette
Kvalitets avl af springheste Heste af super springafstamning sælges 12 års DH hoppe sælges. Spring/Military hest Ung top springhoppe søger rytter til efteråret www.stutteritaldorf.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tillykke |
|
|
Skønt fjæs  Nu er jeg ikke super stærk i de hingste der er nævnt, men moderen er vel nærmest en kombi/spring hoppe ? og hans far er ? (sikkert springer siden jeg ikke lige ved det )
Beklager taste og stavefejl www.stenhedegard.dk Halmpiller sælges Ungheste sælges, 0, 1, 2 og 3 års drenge
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hejsa.. |
|
|
Stort tillykke med en rigtig smuk herre..  Håber også han retter sig selv men mon ikke.. men sjovt at se så lange koder han har.. har hørt det skulle være en god ting, ihvertfald fik min hoppe altid benævnelsen korte koder..  men smuk det er han i hvertfald. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tillykke. |
|
|
Hvor er han bare smuk. Tillykke med ham.
R.I.P. Elegant Spotlight xx R.I.P. Evidence xx Gratis hel/halvpart tilbydes. Sød og rutineret rytter søges til sød hoppe. Erfaring med tilridning/ungheste er en nødvendighed. Ridehus på stedet.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Springafstamning |
|
|
Tak for roserne alle sammen  Mette: Mor Simone Ask er på ingen måde en combi springhoppe. Copperfield er trods sit Blue Hors navn en renstammet springhingst. Hans far Classiker e. Calypso II er dog at finde i tavlen hos Fürstenball, men det gør ham på ingen måde til en dressurhingst. Far Bonaparte Z er indtil nu en lidt overset hingst i avlen, men det vil ikke vare ved er jeg sikker på, for han gør det nemlig ganske fremragende i sporten.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
den er da også ganske bedårende din føllemand!! Tillykke med ham. Mvh
Tina www.linnerup-skovgaard.dk Moelleaaens Golden Spirit, årets hingst i PSA 2012. Moelleaaens Golden Bahama, kåret med 8 i helhed + 8 for gang Lionell DVH 571 rådighed fersk, transport eller frostsæd 2012 ...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Tillykke |
|
|
Tillykke han ser rigtig fin ud, og han skal nok rette sig så han bliver endnu finere. 
Mvh. Charlotte Avl er som en bustur, ingen ved hvem der står af ved næste stoppested. Sælges: Lille allround-vallak
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tilykke med ham, |
|
|
så fin han er, dejligt udtryk. Afstamning spændende for mig. Det er besluttet af vores Sandro hoppe ( Leonardo II), skal insermineres med Bonaparte Z i år. Dejligt at få lov til at se, din kombi af disse Hr.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tillykke med føllet |
|
|
rigtig dejligt udtryk 
Alle vore drømme kan gå i opfyldelse, hvis vi har mod til at forfølge dem.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tillykke med |
| Forfatter:  |
JLH ♥Wannamus♥ |
| Dato:  |
28-04-2012 17:30 |
|
skønheden  Han ser stor og fin ud 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tillykke |
|
|
Stort tillykke med ham - han ser dejlig ud. Super smukt hoved og velansat hals ser det ud til. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tak skal I ha' |
|
|
Jeg tog nogle billeder i morges, men desværre endnu ikke nogle bevægelsesbilleder, jeg var helt tilfreds med. Men et par af hans kønne hoved blev det til Måske jeg er mere heldig næste gang kameraet kommer med. Heldigvis er han rettet noget mere op, men bagtøjet er stadig noget vakkelvornt. Han er kun på fold små intervaller af gangen og kommer ind, så snart han viser træthedstegn.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Føller |
|
|
Stort tillykke, hvor er han smuk:)
Jeg håber hoppen er drægtig og at jeg kan få en broget en af hans slagsen:-D
MVH Laila Sælges: Holstenere: Vallak 2010, hingst 2011. Pinto: Hingst 2011 Dagens føl med 9 i helhed! Opstaldning ved Roskilde tilbydes Se mere på www.staldlaurberg.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bummelum |
|
|
Stort tillykke med ham Ann - han er da et yderst smukt eksemplar 
Hilsen Jannie Øgårdens Sammie RDH Wendy Klint ERDH Sydvillegaards Fiona (født 3.3.2011) Sydvillegaards Zander (født 10.5.2011) GRAFIKER: www.nokke.dk HESTENE: www.sydvillegaard.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Lækkert føl |
|
|
Har han fået et navn - er spændt på hvad i er kommet frem til..... 
R.I.P. Arina 29/4 1996 - 10/12 2009 3 års halvblodshoppe sælges til godt hjem - skriv for mere info. Evt. bytte med OLH Hoppe 4 år+ Hvor verdens behov og dine talenter mødes, der findes dit kald!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Mumse! :o) |
|
|
Han ser smadder flot og muskuløs ud! Han skal nok "blive til noget"!! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Barolo |
|
|
Tak for søde kommentarer. Berit: Barolo er i spil (Italiensk (konge)vin) 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Åh suk!! |
|
|
Hvor er han bare helt igennem fantastisk smuk  Man bliver helt blød om hjertet af at se på ham 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 17 dage |
|
|
Tusind tak skal I ha'. Jeg må også indrømme at han totalt har charmeret mig. Her er nye billeder fra i dag, hvor han er 17 dage 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Fodrer du |
|
|
føllene meget ved siden af mælken  De mangler i hvert fald ikke noget 
Beklager taste og stavefejl www.stenhedegard.dk Halmpiller sælges Ungheste sælges, 0, 1, 2 og 3 års drenge
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Fede føl |
|
|
Nej jeg fodrer slet ikke føllene. Inde har hopperne kun fået roepiller vitaminer og mineraler og wrap. Mit græs er nok bare en tand for godt og ham her har guffet i sig stort set fra starten. Godt græs er jo også med til at sikre en god mælkeydelse.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Smuksak. |
|
|
Ej hvor er han bare flot. Og koderne har rette sig rigtig flot. Lækker udtryk og lækker krop i det hele taget. 
R.I.P. Elegant Spotlight xx R.I.P. Evidence xx Ædel og velgående hest sælges. Evt. udlån. Lækkert nyt sidepull med dobbelt rope sælges. Nypris: 899kr. Sælges for 500kr.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Dejligt føllebarn..:-) |
|
|
Hilste på ham igår i Ålestrup - Så nuttet og charmerende... 
Den heldige ejer af PRUHESTEN OG SPØGELSET m.fl. FOLEALARM M. TELEFONMODUL UDLEJES.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hingstebasse |
|
|
jeg tror da også dine føl har et godt lag sul på kroppen :0). Men for pokker hvor er de dejlige begge to og det må være skønt at have to føl der kan få noget ud af hinanden. Fantastiske billeder. Hanne
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
|
|