Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

Vis Temptation afkom frem
Forfatter: 
Dato:  03-02-2012 12:25

Jeg har lige været ude og klappe mine tykke damer der venter føl efter Temptation.

Jeg glæder mig rigtig meget til at se, hvordan de kommer til at falde ud.

Jeg vil meget gerne se billeder af Temptation afkom, skriv gerne hvilken afstamning moderhoppen har :)

Sælges: 1 års hoppe efter Flyinfact/Rosenkavalier.

http://www.stald-egebjerg.dk/

0
0
Svar på denne tråd

Noa Noa
Forfatter: 
Dato:  03-02-2012 15:58

En spændende tråd, da jeg syntes rigtig godt om Temtpation.

Her et lille billede af vores Hoppeføl. Hun er efter vores RDH hoppe Jatrona. Et yderst velgående føl, men lidt vågen.

Billedet er fra følskuet i DV.

Et lidt farverigt Temptation føl.

Vi venter også et Temptation føl om tre måneder, dog på vores DS hoppe denne gang.

Mange hilsner

AnneMarie

www.staldheden.dk

Bedækning tilbydes:

Hedens Le Mioche
2010: Fløjhingst i 4 års holdet med følgende
karaktere: 9989 67 889 9.
170 i stg.
Og materialprøvevinder med 780,50 point

0
0
Svar på denne tråd

Har lavet to..
Forfatter: 
Dato:  03-02-2012 21:55

..efter Temptation.

Hende her er fra 2009. M RDH e. Don Schufro/Ibi-Light/Kalahari

Og hende her fra 2010 er lavet på RDH e. Sir Donnerhall/Weltmeyer/Aktuell

Billede

Nu kun med hopper - sådan skal det være ;-)

http://www.stutteri-chemnitz.dk

0
0
Svar på denne tråd

super dejlige
Forfatter: 
Dato:  04-02-2012 08:24

sikke nogle lære føl i har fået :) iiih hvor jeg glæder mig til at se, hvad mine tykke damer gemmer på :)

0
0
Svar på denne tråd

Temptation
Forfatter: 
Dato:  13-02-2012 14:51

Nu har jeg godt nok ikke en Temptation baby at vise frem, men ville lige ligge det nyeste link ind af ham under rytter, til dem som ikke har set det..

www.youtube.com/watch?v=xfCmiFmSpTQ

Og kom endelig med flere dejlige Temptation børn.. :)

0
0
Svar på denne tråd

tak for
Forfatter: 
Dato:  13-02-2012 16:42

tusind tak for linket. gad vide om Schoekemuhle skal forhandle sæd efter ham?

0
0
Svar på denne tråd

Afkom.
Forfatter: 
Dato:  13-02-2012 23:09

Se min Tiara på www.moensholm.dk

Det er dejlige afkom han laver, glæd dig :)

0
0
Svar på denne tråd

møensho
Forfatter: 
Dato:  14-02-2012 09:15

Møensholm: sikek et dejligt føl du har lavet :) jeg har været inde på ridehesten og kigge i følgalleriet, og synes alle de føl jeg har set, har været fine. glæder mig til at se kombinationen med mine hopper :)

0
0
Svar på denne tråd

Temperament
Forfatter: 
Dato:  14-02-2012 16:15

Nu er der jo nogen som siger at han har et ildert temperament og er ikke let ridelig..

Er der nogen der ved om det har noget på sig..

Jeg synes ikke min åring "har nogle vilde gener" trods både temptation og Michellino.

June

0
0
Svar på denne tråd

:).......
Forfatter: 
Dato:  15-02-2012 00:07

Angående temperamentet;
Jeg har haft æren af møde skønne temptation - sikke en smuk hest med et skønt glimt i øjet og masser af personlighed.
Han forekom mig ikke at være ilter; mere som en hest med det ekstra gear og som sagt masser af selvtillid, charme og lækkert hår :D

Mvh Jeanne :)

0
0
Svar på denne tråd

Video´er
Forfatter: 
Dato:  15-02-2012 09:34

Der er to video´er af afkom efter ham i årets Auktions kollektion. Den ene under rytter, den anden i longe

Annette

Kvalitets avl af springheste

Heste af super springafstamning sælges

Se mere på vores hjemmeside

Ung top springhoppe søger rytter til efteråret

www.stutteritaldorf.dk

0
0
Svar på denne tråd

afkom efter tempatation
Forfatter: 
Dato:  08-03-2013 09:30

hej. dejlige afkom efter temptation. Jeg har selv to afkom en hingst og hoppe på 2 og 1 år og venter en mere i år på samme linje. Det er temptation /romanov med en mor som også kan være ilter men super når hun er i ridning.

Vores hingstføl er total cool og viser sig bare frem og ikke overfølsom, men hoppeføllet er meget speciel. den får hurtig hjertebanken ved at dyrlægen måler hendes hjerterytme, når hun så har stået der lidt kunne hun høre hvordan slagene faldt som hun blev tryg ved det. :-) hun er følsom men super loyal og faktisk nemmere at arbejde med end vores zack afkom, da hun så gerne vil behage:-) men hun er speciel, men ekstrem godt gående og smuk. ligner sin far helt mærkebrun næsten sort med blis og lidt sokker. meget langbenet og ædel. :-)

så der er nogen som har det der speedy gear, hvor de bare tænker vildt hurtigt:-)) hi hi. glæd dig de er fantastiske heste med stor personlighed:-)

0
0
Svar på denne tråd

Jeg har..
Forfatter: 
Dato:  08-03-2013 12:19

En Temtation hoppe, som fylder 3 i år. Hun er ikke blevet ret stor og ligner ikke en færdig hest endnu. Jeg har dog en forventning om, at hun nok skal vokse lidt endnu, da hendes mor ligeledes voksede meget fra hun var 3 til 4 år.

Dog er jeg så småt begyndt tilridning. Hun er også en meget vågen hest, som liige skal se tingene lidt an. Hun reagerer på mine mindste bevægelser og kommandoer. Lidt besværligt lige nu, men jeg er helt sikker på, at det bliver en force senere. Hun virker desuden meget intelligent og samarbejdsvillig.

Jeg har desværre ikke nogle nyere billeder..

Hvad sker der egentlig med Tamptation selv?? Jeg synes ikke, man har hørt noget til ham meget længe og jeg kan se, at han ikke står til avlsbenyttelse hos Katrinelund i år...

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider