Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Alt om andre dyr

 SOLIDT kattelegetøj- pas på
Forfatter: 
Dato:  25-01-2018 17:49

Sidst, jeg var ved den dyre doktor købte jeg noget kattelegetøj- og det ene er ret farligt. Det er en mus (med piv i, hvilket jeg ikke opdagede) i elastik- med en slags metalbøjle, der gør, at det kan hænge i en dørkarm. (Mine er for brede!).

 

I dag fandt jeg musen revet åben og noget underligt plastic på gulvet, i to dele, der når bliver samlet siger PIV PIV PIIV.

 

Da jeg ikke så gerne vil hænge mine katte i elastiksnor, har legetøjet været monteret i et kradsebræt (kattemiljø) 40 cm over gulvhøjde. Der er leget meget med det- mest af en kat. Men det burde da ikke kunne sprættes op og flækkes på 20 dage?

 

Nå, men så må jeg selv lime og sy det sammen igen. At, det er solgt ved dr dyr er åbenbart ingen kvaltetsgaranti...

 

Så pas på derude!


Mvh

Tine

0
0
Svar på denne tråd
 
 Blide katte
Forfatter: 
Dato:  25-01-2018 20:21
Dine katte er mere blide end mine.

Men lidt entusiasme kan katte splitte overraskende meget ad...
Husk på, at det er rovdyr, der kan komme hjem med vilde harer og des lige.
Hvis kattene blev begejstrede over at der er piv i får udstyret en hårdere medfart - og jeg tror at det er svært at lave en ikke - massiv genstand som er umuligt at ødelægge.

Så jeg er desværre ikke chokeret - jeg har for meget tiltro til hund og kats destruktive færdigheder...
0
0
Svar på denne tråd
 
 Blide katte
Forfatter: 
Dato:  25-01-2018 21:57
Dine katte er mere blide end mine.

Men lidt entusiasme kan katte splitte overraskende meget ad...
Husk på, at det er rovdyr, der kan komme hjem med vilde harer og des lige.
Hvis kattene blev begejstrede over at der er piv i får udstyret en hårdere medfart - og jeg tror at det er svært at lave en ikke - massiv genstand som er umuligt at ødelægge.

Så jeg er desværre ikke chokeret - jeg har for meget tiltro til hund og kats destruktive færdigheder...
0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  27-01-2018 16:16

på det meste af legetøj - både til kat og til hund - står der faktisk at dyret kun må lege med det under opsyn.

 

jeg har selv 13 katte og har dermed et hav af legetøj. Noget af det får de kun lov at lege med når vi er sammen med dem

men jeg har ikke tal på hvor meget legetøj jeg har købt som ikke har holdt i en uge

 

det legetøj mine må lege med selv er bolde, baldrian puder og så naturlegetøj fra jekas.

fordelen med naturlegetøj er at de faktisk kan spise det uden problemer. det sker der ikke noget ved. det er kanin, mink, ræv og andre pelsdyr. har oplevet flere katte som har spist kaninører..



0
0
Svar på denne tråd
 
 Okay! Men mine
Forfatter: 
Dato:  31-01-2018 22:18

Plejer ikke at kunne rive ting i itu, og der stod godt nok, at katten kun må lege med dette stykke legetøj- under opsyn.

Det gjorde han så også, sådan da...

 

Deres legetøj plejer mest at blive spist af støvsugeren ellers. Som regel efter, det ligger under et tungt møbel.

 

De fleste af dem vil hellere fange mus/fugle og edderkopper. Og en af dem fanger (UFF) frøer, og æder dem (mere UFF frøernes hoveder).

 

Den, der legede mest med musepivedyret, er lidt en sølle stakkel, for han er på kant med to af de andre, så at lege for ham betyder: Ræse rundt et sikkert sted og jagte sin hale. Jo, jo...

 

Ja, jeg har kun 11. Og frøsnapperen er fhv vildkat. De er allesammen neutraliserede.


Mvh

Tine

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider