Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Alt om andre dyr

 Så skal vi sørme til Finland
Forfatter: 
Dato:  04-09-2015 20:27

Efter en ret intens forårssæson, der blev kronet med en 2. plads i årets hund i FS2, så er jeg endnu engang blevet overrasket af min lille prinsessepige.

 

Vi er nemlig blevet udtaget til at repræsentere DK ved de nordiske mesterskaber.

 

Så nu skal vi godt nok i træningslejr og til at tage os sammen... Glæder mig så meget til december...

 

Billede

 


Camilse

 

Hey, tjek lige min blog og følg med i mit hundeliv :D

camilse2.wordpress.com

9
0
Svar på denne tråd
 
 Tillykke...
Forfatter: 
Dato:  04-09-2015 23:38

Tillykke, hvor er det bare flot gået af jer begge to! Held og lykke!


 

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 I er da
Forfatter: 
Dato:  05-09-2015 09:30

I er da for seje.

Stort tillykke og knæk og bræk i Finland (y)

 

Venlig hilsen

Mia F.

 


Do not corner something that you know is meaner than you.

...

0
0
Svar på denne tråd
 
 Trads....
Forfatter: 
Dato:  19-09-2015 19:44

tak for lykønskningerne.

 

det bliver en stor oplevelse og super spændende. Nu skal jeg lige have styr på alt med vaccinationer osv. Ophold og transport er der styr på... Skal godt nok ud og køre på "fremmed" grund, men vi skulle vist være på motorvej det meste af vejen(og færge), så det går nok.

 

I næste uge skal vi ud og afprøve vores program i forlænget version med lidt nyere og mere avancerede øvelser i. Det bliver samtidigt vores debut i kl 3.


Camilse

 

Hey, tjek lige min blog og følg med i mit hundeliv :D

camilse2.wordpress.com

0
0
Svar på denne tråd
 
 border collie
Forfatter: 
Dato:  19-09-2015 20:25

Ih det bliver da spændende Camilse

 

I er bare så dygtige og jeg synes det er vildt sejt gået af jer

 

Pøj Pøj i Finland


Med Venlig Hilsen
Karina Both Andersen


De bedste kys kommer fra en varm mule

0
0
Svar på denne tråd
 
 Trads...
Forfatter: 
Dato:  27-09-2015 20:57

Cassi klarede sin debut i klasse tre helt perfekt. Hun var glad og på, og fik sit program godkendt, hvilket betyder vi kan føje endnu en titel på CV'et. Dejligt befriende at vide at vi godt kan være med i den højeste klasse også

 

Bette lillebror debuterede i klasse 1 og fik også sit program godkendt, og blav 3. Vinder ud af 14 hunde. Han var så sej min lille hundehvalp...


Camilse

 

Hey, tjek lige min blog og følg med i mit hundeliv :D

camilse2.wordpress.com

0
0
Svar på denne tråd
 
 Stort tillykke
Forfatter: 
Dato:  28-09-2015 08:50
Tillykke med udtagelsen. Godt gået.
Ang. Vaccinationer så skal du bare have de normale vaccinationer og rabies. Det der næsten er vigtigst er ormekur mod rævens lille bændelorm den skal hunden have min. 24 timer og Max 120 timer før ankomst til Finland. Du skal ikke bruge den i Sverige så bare du timer det med når i køre af færgen.
Ang. At køre i Finland så er deres veje super gode, bare husk i byerne at alt næsten er højrevigepligt. Og så er de meget hys med at fodgængere har første ret.
Jeg har lige været i alle 4 nordiske lande med Lord Maximo på diverse udstillinger.
Bare husk rigeligt med penge. Det er dyrt at spise og bo i Finland.

Hilsen Heidi

Dobergaarden Forever Lord Maximo

IDC Vice winner

Københavner vinder

Nordisk Vinder

Norsk Vinder

2014

0
0
Svar på denne tråd
 
 Trada...
Forfatter: 
Dato:  28-09-2015 21:39

Vi skal bo på hotel, det koster vist 105 euro om dagen og er med morgenmad. Vi har tre overnatninger. Heldigvis så skulle jeg meget gerne få udbetalt lidt ekstra til december, så der skulle gerne være rigeligt med penge.

 

Jeg skal alligevel ind forbi dyrlægen, for prinsessen har ikke noget pas. Hun er kun øremærket(hun er lige akkurat gammel at hun kunne nøjes med det), så vi skal også lige have en chip i hende.

 

Vi har fået det planlagt sådan at vi sejler om natten og kan køre i dagtimerne, hvilket er perfekt.

 

Kan næsten ikke vente...


Camilse

 

Hey, tjek lige min blog og følg med i mit hundeliv :D

camilse2.wordpress.com

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hej igen
Forfatter: 
Dato:  28-09-2015 21:53
Jeg kan godt forstå at du glæder dig. Du ville da også være lidt af et skarn hvis du ikke gjorde.
Hvilken færge overgang skal du med og hvor mange timer skal i sejle?
Vi sejlede fra Stockholm til Åbo der er sejlturen 12 timer.
Vi havde 13 hunde med så der var en del der skulle luftes, opnået er altså ikke nemt at overbevise renlige hunde om at det er ok at tisse og pølle på færgedækket. Ok hanhundene passede gladeligt op af alt, men pølle nej tak.
Jeg håber at du får en fed tur med massere af gode hunde oplevelser.

Hilsen Heidi

Dobergaarden Forever Lord Maximo

IDC Vice winner

Københavner vinder

Nordisk Vinder

Norsk Vinder

2014

0
0
Svar på denne tråd
 
 trada...
Forfatter: 
Dato:  29-09-2015 07:27

Vi skal over med samme færgeovergang. Regner med at vi er fremme i god tid, så vi kan lufte dem godt af inden vi sejler. Jeg tvivler kraftigt på at Cassi kan lokkes til hverken det ene eller det andet, for hun skal helst have en busk at sidde i. Men hvis hun virkelig ikke kan hole sig, så skal det nok komme. Det vigtigste er nu at hun får tisset lidt.

Overvejer også om hun ikke bare skal springe aftensmaden over, så hun ikke kommer ombord med fuld mave.


Camilse

 

Hey, tjek lige min blog og følg med i mit hundeliv :D

camilse2.wordpress.com

0
0
Svar på denne tråd
 
 En opdatering
Forfatter: 
Dato:  20-12-2015 16:20
Vi havde en rigtig god tur. Cassi havde ingen problemer med at gå på toilettet på færgen ;)

Hun tog det hele så fornuftigt og var cool. Det eneste hun ikke brød sig om var når vi skulle hen til området ved store ring. Mesterskabet blev afholdt samtidigt med dog fair Finland og der var 16000 hunde til stede over weekenden.

Resultatmæssigt kan vi ikke blære os, men hvad gør det når det skyldes en overkåd og glad Cassi. Det vigtigste mål fornys var helt klart at hun skulle have en fest og det havde hun i den grad.


Camilse

 

Hey, tjek lige min blog og følg med i mit hundeliv :D

camilse2.wordpress.com

4
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider