Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hesteejendomme

 Drømmegården fundet
Forfatter: 
Dato:  02-02-2012 21:58

men men men, der er hverken hestebokse eller ridehal. Så nu skal vi jo igang med at finde ud af hvordan pokker vi vil få det hele stykket sammen så der bliver plads til dette.

Nogen der ligger inde med nogle gode forslag? Vi overvejer at bygge det hele under 1 tag både hal og bokse. Eller måske vi skulle bygge længen til huset og så have ridehuset ved siden af.

Er der noget man skal være obs på ved sådan noget udover byggetilladelser?

Det er bestemt ikke nemt.

VH Rikke

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tillykke...
Forfatter: 
Dato:  03-02-2012 12:00

med drømmegården..

 

første forhindring er at finde ud af om kommunen overhovedet vil ha flere ridehaller i området.. nogle kommuner har faktisk lukket for nyerhvervelse af haller, medmindre det er erhverv..

 

Men ellers ses der jo en del haller med stald i den ene side..

 

jeg vil ikke anbefale at I laver bokse INDE i hallen, de stakkels heste bliver jo påvirket af støvet fra hallen.. så her er min mening at de to ting skal være adskilt af en mur.. og så kan man jo lave bokse i den ene ende og hal i den anden ende..


0
0
Svar på denne tråd
 
 Regler...
Forfatter: 
Dato:  06-02-2012 08:49

Så vidt jeg ved, er der også regler om hvor stor en del af ejendommen, der må udgøres af bygningsmasse - det handler også om, hvor meget jord, der er til ejendommen.

 

Tror det er fornuftig at undersøge alt sådan noget meget grundigt, inden I beslutter jer for at købe (hvis I da ikke allerede har købt )


Hilsen Inge

- med den mageløse Milo, den supersmukke Sully og den overskønne O'Malley...

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider