Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Træning

 Underviser der kører ud ÅRHUS
Forfatter: 
Dato:  28-12-2013 19:47

Er der nogen der kender en dressur underviser der kører ud i Århus N, vi er en lille privat stald med 5 ryttere, skal kunne undervise fra LC-MA niveau - der er både ridehus og ridebane tilgænglig.:-)

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 kghczhmnvcc
Forfatter: 
Dato:  28-12-2013 21:35
Søg på Rudolf equistian services på Facebook
1
0
Svar på denne tråd
 
 bum bum
Forfatter: 
Dato:  29-12-2013 00:12

jeg kan også anbefale rudolf equestrian - men kun hvis i mener det seriøst - hvis i leder efter en pusse-nusse-underviser så er Claus ikke rigtig for jer

 

derimod, hvis i ønsker en kompetent underviser som tager jeres mål seriøst og arbejder mod det 100%, samt er ambitiøs på jeres vegne, så er Claus den HELT rigtige.

 

jeg stoppede kun hos ham fordi min hest blev skadet - og nu har jeg ikke råd..

 

men mine anbefalinger går til ham - og så snart jeg har råd, er det ham jeg sender mine penge efter igen.


nu med gule Hjalte Tidselbjerg

 

men savner min røde basse Apache

 

 

og husk så lige de tre fingre der peger mod dig selv, når du peger på andre!

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hejhek
Forfatter: 
Dato:  05-02-2014 07:53

Katrine, kan du fortælle mere om Claus?

har selv overvejet ham nemlig :-)


En gang fjordhest - altid fjordhest! <3

STALD KIELS ILD & MARIE ULF LYHNE!

0
0
Svar på denne tråd
 
 uh jeg leder også
Forfatter: 
Dato:  05-02-2014 11:12

jeg følger lige med her, da jeg også leder efter en dressur underrviser der kører ud i samme område. :)

0
0
Svar på denne tråd
 
 Claus Nielsen
Forfatter: 
Dato:  20-02-2014 19:22

Vil helt klart også anbefale Claus, men som Kathrine siger, kun hvis i er seriøse omkring jeres ridning. Jeg bor i Herning hvor Claus også kører til, men ved han kommer fra Århus området.

 

Han er virkelig god til min meget varme og hidsige springhest, som jeg har haft svært ved at ride førhen, men som nu er en helt anden hest efter jeg startede ved claus.

Claus har undervist i rigtig mange år, og har en erfaring der virkelig er guld værd. Han lytter til dine problemer og mål, og arbejder derudfra. Han får helt klart min anbefaling!

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider