|
|
| Military kursus/terræn |
|
|
Hej HN. Er der nogle af jer der ved hvor og hvem der ved noget om hvor der bliver holdt kurser eller undervisning i terrænspring? Jeg er hest grøn i det med terrænspring/military, men jeg synes det kunne være sjovt at prøve kræfter med. Gerne på sjælland og i nærheden af nordsjælland.
//Siv
Alis af Østerholm og Søgårdens Irish Spring :'( R.I.P. d. 27/3-2008 og 30/9-2009 Elskede og savnede! To små stykker af himmelen.
Hvis du ikke kan stå frem som et godt eksempel, så SÆT dig ned!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hephey |
|
|
Carina Overgaard... Militaryrytter Change the voices, in your head Make them like you, instead klip tilbydes, lydsvag klipper ...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Mange tak for svaret. Er der nogle undervisere der er værd at anbefale? 
//Siv
Alis af Østerholm og Søgårdens Irish Spring :'( R.I.P. d. 27/3-2008 og 30/9-2009 Elskede og savnede! To små stykker af himmelen.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| undervisere |
|
|
Du skal holde øje med hvornår Eric Smiley kommer til Søborggård i Gilleleje!  Han er knald dygtigt. Han skulle have været her i foråret, men havde desværre for travlt. Jeg håber han kommer til efteråret i stedet. Han kommer fra Irland et par gange om året 
Nynne med Grumse - RIP Celeste Liva
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Mange tak for svaret  men er det det bedste valg til en helt nybegynder? 
//Siv
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| som helt nybegynder |
|
|
synes jeg du skal vælge enten Nia Osterman eller Mia Hastrup. De underviser begge på Haslev, er rigtigt søde, uddannede terræntrænere (nia er også træner, altså halvejs beridder). De har begge redet med hvor det er lidt sjovt, Mia større end Nia. og er meget søde og pædagogiske. Jeg synes de begge er gode til at vurdere både hest og rytters niveau, så man ikke skal springe noget der er større end man selv er klar til. Derudover er haslevs bane rigtigt god til unge heste og nye ryttere da der er mange rigtigt små spring og mulighed for at prøve alting på lille højde førend det bliver sat op.
Med venstre hånd Line http://linebergmann.dk/ Islænder søger part i Helsinge. Sød og nem, redet i både dressur, spring og skoven. Har gået T1 med placering. Skriv for nærmere info
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| military |
|
|
Ja jeg synes bestemt det er et kursus man skal unde sig selv Man bliver inddelt på hold efter niveau, og så Søborggård er der spring i mange forskellige højder  Det kommer selvfølgelig lidt an på om man i forvejen er vant til at springe sin hest, og til at ride den i terrænet, eller om ALT er nyt. For man skal selvfølgelig ikke føle at man kaster sig hovedkulds ud i noget. Men jeg red hos Eric efter jeg kun havde redet i terrænet en gang, så jeg var bestemt nybegynder, og det var en super oplevelse 
Nynne med Grumse - RIP Celeste Liva
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Mange tak for jeres svar  Hvad koster det at ride hos de forskellige? Og er det noget med at man samtidigt skal betale for leje af banen? Vi er ikke nybegyndere i springning, men terrænet har jeg aldrig prøvet at være i (ud over skoven selvfølgelig, men på terrænbane).
//Siv
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hos Nia |
|
|
har jeg på haslev haft givet 275 i sidste uge, pr hest. Jeg vil tro at Mia tager det samme. Smiley er så vidt jeg husker lidt dyrere, om han overhovedet når til DK i år er uvidst med OL og sådan.
Med venstre hånd Line http://linebergmann.dk/ Islænder søger part i Helsinge. Sød og nem, redet i både dressur, spring og skoven. Har gået T1 med placering. Skriv for nærmere info
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Line, er det med betaling for lån af bane? 
//Siv
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeps, det er det |
|
|
så det er ikke fordi det er så vanvittigt dyrt.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Nej det var da en yderst overkommelig pris  Hvem skal man ringe til? Det bliver nok først til sommer det bliver helt aktuelt 
//Siv
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| enten nia eller mia |
|
|
jeg tror du kan finde begge numre på http://www.hkrnyt.dk. ellers har jeg dem og kan svare via PB.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Når je går ind på hjemmesiden står der at jeg skal ringe til Karin Semberlund er det rigtigt?
//Siv
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Karin. |
|
|
Er mias mor - så du ender det rigtige sted
Vicky Mathiesen & fantastiske Dejó, & Kuhlmanns Liva. Billig Welsh bedækning 2012: Fronbach Hello Casanova Sponsored by Kopenhagen Fur - Sadelmager B. K. Rützou - HERI Ll. Haspeholm hestefoder - Kronborggaard.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|