Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Træning

Min hest laver små sammen trækninger
Forfatter: 
Dato:  25-03-2012 11:56

Hej.

I går da jeg skulle ud og ride min hest joey, begyndte han at lave en masse små sammentrækninger/bukkespring. Men da min opstalder hoppede op på ham var der næsten ikke noget og han stoppede hurtigt. Da jeg hoppede op igen var de der stadig. valgte at hoppe af igen ( da jeg er gravid 24+3 ) min opstalder og jeg blev enige om at få min lillebror op på ham, da der er ca 7 kg forskel på os, måske han synes jeg er blevet for tung. Men der var ingenting. Ved ikke hvad der skete for ham, for sidste weekend blev han redet af både min søster og min veninde og der havde han stået stille i 3 uger. Forstår det virkelig ikke. Han er en traver vallak på 13 :) han er en ekstrem sød og rolig hest. Kan osse være jeg er begyndt at sidde længere tilbage så maven kan være der. Håber der er en der kan hjælpe mig.

Det skal lige siges at joey har gjordkrampe, men spændte dem

som jeg plejer, lidt først også når vi kommer op på banen spænder jeg den lidt mere, trækker lidt med ham og spænder den sidste gang. Måske det gik for stærkt for ham i går?

Mange hilsner den lidt bekymrede ejer,

0
0
Svar på denne tråd

Equisoft
Forfatter: 
Dato:  17-04-2012 11:50

Prøv at søg på den gjord som hedder EquiSoft.

Horselab har den bla. Du får en ny hest når du har prøvet den.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider