Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Trav, galop og kørsel

 Vogn til meget lille pony
Forfatter: 
Dato:  17-08-2013 20:23

Hejsa alle sammen.

 

Jeg har fået mig en meget lille og smal (ikke spinkel)pony. Han måler mellem 75-80 cm. Mit spørgsmål er så, hvor finder jeg en vogn til sådan en lille en. Jeg er ikke så vild med sulky, bryder mig ikke om at vognen bevæger sig i takt med hesten, men jeg synes at 4 hjulet ofte kommer til at virke meget voldsomme til de helt små.

 

Er der nogen der ved, hvor man kan få nogle fine vogne til HELT små ponzer?

 

Og så lige et tillægsspørgsmål..... Hvor vigtig er det, at der er bremse på vognen?

 

Håber i kan hjælpe.

 

Hilsen Line

Billede




 

----- Line -----

 

 

Husk altid at have glæden med

Så er træningen bare MEGET sjovere

0
0
Svar på denne tråd
 
 12345½
Forfatter: 
Dato:  18-08-2013 22:38

Jeg ved desværre ikke hvor du kan få en både let og meget lille vogn til ham - jeg overvejer selv at bygge en til min egen.

 

Med hensyn til bremser så kommer det meget an på hvor stejle steder du kører. Der er en hel del vægt for en lille fyr at bremse ned ad bakke hvis der kommer vogn bagved og de bremser ikke så godt som de trækker.
Med en let firhjult vogn ville jeg gå efter at have bremser. Alt efter hvor åben den er kan det være en fordel også at have en parkeringsbremse så hesten bliver mindet om at den holder stille med bremsen når man skal af og på.


Hilsen

Jens

Mere grydelåg, MERE GRYDELÅG OG HOLD TEMPOET!

 

"Tænk det du vil, og gør det, du gør."

0
0
Svar på denne tråd
 
 let lille vogn
Forfatter: 
Dato:  19-08-2013 13:30

4hjulede vogne til så små ponyer er ikke lette at finde. Den letteste jeg er faldet over til de små, er denne:

www.fahrsport-wuppertal.de/ show_details.php?id=415

 

Den kunne nok gå an til sådan en lille fætter. Men jeg ved så ikke hvad du er villig til at give for en 4-hjulet, for de fås jo ikke til et par tusinde sådan som de billige "møldrup-sulkyer"



Mvh Michelle


www.altomhund.dk

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider