Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Trav, galop og kørsel

 maxi´s og mit første stævne
Forfatter: 
Dato:  26-10-2009 21:10

Sikke en fed oplevelse.....og bestem ikke sidste gang mig og maxi skal i byen til stævne

dagen startede jo med dressuren--- nøj da hvor var jeg nervøs og det kneb lidt med kontrollen over mig selv men helt oki.. maxi var bare så sød !!mit abc skal vist bare pusses af så jeg også får læst progam korrekt men jo jo tegner de bløde buer gør

jeg da også ... det skulle de så ikke være !!og hvor kom den parade fra der har nok været midlertidig virus i mit program grin

keglerne det var bare super skæg der røj to bolde men vi fandt da vejen igennen banen

så når vi lige til mine problemer med det famøse alfabet

første bane i første afd gik super så var det at c sneg sig ind før a ja tænk sig engang jeg opdaget det ikke engang så meget for skolepengene men gik i skarp træning med abc så anden afd gik helt super og maxi var da bare i top humør han havde gerne taget nogen flere runder og jeg var helt høj det er bare så super skæg

Dagen var også fuldt med så søde mennesker der var så hjælpsomme og støttene en stor tak til jer, også de gode råd og vejleding jeg har fået her

Da dagen var ved at slutte og jeg skulle hente vores papir kikker sekretær på mig og siger hvor var det ærgeligt du køret forkert ellers havde det været en anden plads, det kom totalt bag på mig tror sq jeg stod og hoppede på stedet på trods af trætte ben er alså stolt af knægten SMIL oven i det blev jeg kaldt ind til en præmie for at som ny kusk at ha gjord det godt der var jeg så tæt på tudefjæs

Min kære hest og kørslen betyder så meget for mig når ting er svært og den modtagelse og støtte vi har fået i køresporten og bromme som vi er medlem af det er så stort...... TAK

Ja lovede jo billeder fra dagen men maden satte kamera på video og skal vist lige starte med at øve abc før jeg kan klare den så det bliver et andet billed af skønne maxi





Hilsner Henriette



www.123hjemmeside.dk/knabstrupper

MAIN COON KILLINGER SÆLGES
Bedækning tilbydes

ved
Majco`Equus-maximus

Matrialeprøve vinder 2008



0
0
Svar på denne tråd
 
 Hej Henriette
Forfatter: 
Dato:  27-10-2009 06:38

Du klarede det rigtigt fint og det samme gjorde Maxi. Ja bortset fra din ABC.


Vi ses en anden gang





Gotlandsruss fra www.hellestruplund.dk Sælges



0
0
Svar på denne tråd
 
 Ih hvor skønt
Forfatter: 
Dato:  27-10-2009 07:56

Hvor er det dejligt at høre, Henriette - godt at du kom i gang med kørslen :)


Det giver blod på tanden, synes du ikke? ;)


Hilsen Sif


Det er sjovt at tage fjordheste alvorligt




0
0
Svar på denne tråd
 
 tillykke
Forfatter: 
Dato:  27-10-2009 09:22

stærkt gået, men pas på, det er vanedannende, især når man er afskåret fra at blive høj på en gang "stub fræs"


Det gør ikke noget med lidt kraftig kulør

http://www.morkbak.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  27-10-2009 19:35

Godt gået - super smuk pony du har der.


Hvis jeg lige må spørge om noget - hvor finder man dressurprogrammerne ?



Gitte - nu som lykkelig røgfri.


Geder sælges - se præs.


www.westernportalen.dk



0
0
Svar på denne tråd
 
 Lidt billeder
Forfatter: 
Dato:  27-10-2009 21:13

Som sagt i søndags: Godt klaret. I var super fine.


Jeg har fundet en række billeder fra stævnet, så andre oså kan få syn for sagen. :-)

stutteri-irish.fotoz.dk/billeder/ album/i23321


Men hvor var det trist der ikke var gang i musikken og publikum om eftermiddagen. Marathonen var lidt tam uden drøn på musikken.


Jeg har også fundet datoerne på de kommende indendørs-stævner, så du kan finde ud af hvor du skal deltage næste gang. :-)

14. november SOK i Frederikssund

23. januar FKR i Fakse

20. februar SSK i Ringsted


Derudover plejer der at være et DKS-stævne i Vig i februar og Kalundborg plejer at holde et i marts. Så der skulle være rige muligheder for at komme ud og køre nogle flere indendørs-stævner.


Selv regner jeg med at springe SOK over, men muligvis tage afsted et par gange i det nye år.


Anna og de små (og de lidt større) sorte. :-)


0
0
Svar på denne tråd
 
 Der er også
Forfatter: 
Dato:  11-11-2009 16:24

... Nytårskegler og Kürning i Fakse den 3. januar :-)





Carina

Malmosegård

www.mrmagoo.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 takker for
Forfatter: 
Dato:  11-11-2009 17:57

alle jeres svar og keglekørsel i faxe overvejer jeg hvis ellers jeg har styr på min flytning men er det ikke 29 december



Hilsner Henriette



www.123hjemmeside.dk/knabstrupper

MAIN COON KILLINGER SÆLGES
Bedækning tilbydes

ved
Majco`Equus-maximus

Matrialeprøve vinder 2008



0
0
Svar på denne tråd
 
 Nytårskegler...
Forfatter: 
Dato:  15-11-2009 14:35

Nej. De har flyttet nytårskegler til søndag den 3/1 - dejligt for de af os som skal arbejde mellem jul og nytår :-)



Carina

Malmosegård

www.mrmagoo.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  18-11-2009 06:16

ej hvor fedt at se bileder af dig og din maxi... jeg har (nok uden du ved det) været med på sidelinjen da det er mig der har broderet din premie (køredækken) fra dagen... og jeg har igennem margrethe hørt om din nærvøsitet... så at du har klaret dig så godt er jo helt fantastisk... jeg håber virkeligt at vi ses endag... måske til et stevne engang i fremtiden...


ønsker dig alt held i fremtiden...


Mor til Ehlana 23-03-07 det smukkeste barn i verden


www.bl-art.dk borderier på næsten alt...

0
0
Svar på denne tråd
 
 takker
Forfatter: 
Dato:  18-11-2009 08:36

dækken var en gave fra en sød venninde og det er blevet rigtig fin med brodering

kunne da være rigtig skæg hvis vi møtes med de små syntes magrethe siger du også har en lille en du vil køre med smil

gittel jeg fik tilsendt dressur program ved tilmeldning ellers findes de inde på dansk køreforbundt finder dog det lidt forvirrende derinde men nok bare fordi jeg er nybegynder


Hilsner Henriette



www.123hjemmeside.dk/knabstrupper

MAIN COON KILLINGER SÆLGES 1000,-
Bedækning tilbydes

ved
Majco`Equus-maximus

Matrialeprøve vinder 2008



0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  20-11-2009 08:46

Ja jeg har en lille miniatyre pinto som meget gerne skulle tilkøres her vinteren over... det er ihvertfald planenen... siden han var ½ år har jeg ihvertfald trænet ham for at få en god kørepony ud af ham... :o) så jo der er en god chance for at vi mødes engang i fremtiden... :o) og du siger bare til hvis du gerne vil havde mere broderet... :o)


Mor til Ehlana 23-03-07 det smukkeste barn i verden


www.bl-art.dk borderier på næsten alt...

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider