Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

 gravid= ingen søvn...
Forfatter: 
Dato:  11-04-2007 16:55

Nøj hvor er jeg efterhånden frustreret og opgivende. jeg er gravid i 30.uge med tvillinger og kan nærmest ikke sove mere. Jeg vågner med en times mellerum og skal enten tisse, har ondt i ryggen eller er ved at dø af tørst. Er det bare naturens onde måde at vænne mig til at skulle være mor med amning manglende nattesøvn osv- Så kommer jeg da helt sikkert i toptræning!

Er der andre der har lignende gener og evt gode råd? Knus Dorthe


0
0
Svar på denne tråd
 
 546464
Forfatter: 
Dato:  11-04-2007 17:07

Hej Dorthe,

Din stakkel var selv igennem samme helvede. Jeg gik ud fra at det sluttede når baby kom (vores den 1ste sov igennem fra dag ét). Men snydt igen. Fra jeg var i uge 20 til lillemanden var 2 måneder måtte jeg nøjes med 2-3 timer om natten... HVER nat... Det er et rent helvede og man går jo rundt som en anden zombie og snerrer af folk overalt man kommer. Man kan ikke overskue noget og har ikke lyst til noget.

Jeg har desværre ikke nogle gode råd kun min dybeste medfølelse!!!

Jo, ét råd er at få passet bebserne så snart de kan klare det. Oliver blev passet første gang som 2½ måneders og dér fik jeg min første rigtige nattesøvn. Jeg sov fra det hele og har aldrig været så udhvilet før!

Held&Lykke med det og et stort tillykke til dig og manden!!


Mvh Bonnie

**Don't be sad that the world lost Steve Irwin. Be sad that the animals did**

Amatør fotograf søger hestemodeller til øvelse. Se mere i min præs./http://www.123hjemmeside.dk/bjfoto

0
0
Svar på denne tråd
 
 Stakkels dig..
Forfatter: 
Dato:  11-04-2007 17:21

Jeg kan fortælle dig at jeg føler årh så meget med dig.

Jeg fik selv tvillinger i juli sidste år og jeg kan sige dig, jeg fik også minimal med søvn det sidste stykke tid.

Jeg fandt ud af at jeg sov bedst på vores sofa, så sad jeg lidt op og de væreste gener var lidt væk der.


Der er ik andet for at holde ud, det er ski'e hårdt og jeg kan sagtens følge dig.


Du er velkommen til at skrive PB...


Annemarie

(Laura & Emma 20 juli 2006)

IF YOU CAN DREAM IT, YOU CAN DO IT.


0
0
Svar på denne tråd
 
 tak for opmuntringerne
Forfatter: 
Dato:  12-04-2007 10:58

Det hjælper lidt at høre at jeg ikke er den eneste og min kæreste er bestemt også glad for at høre at det ik kun er mig. han har indrømmet at han efterhånden også syntes det er blevet hårdt, for jeg er måske ikke den hyggeligste at være sammen med når jeg ik får sovet. Heldigvis kan vi da grine af os selv og vi glæder os jo som vanvittige til at børnene kommer!

Jeg må se på de lyse sider og det er da dejligt at vejret bliver bedre og bedre for det kan da få humøret op igen. Hilsen Dorthe

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider