Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

 Status gravide
Forfatter: 
Dato:  04-04-2007 15:57

Hej alle I tykke derude bag skærmen.


Er det ikke ved at være længe siden vi har fået en status?


Hvordan går det med jer allesammen?


Jeg kan selv ligge ud. Jeg er i dag 31+4 - starter barsel fra på lørdag, og har så ferie her dagene op til påske - SKØNT! Har været til jordmoder i dag, hun skønnede bette pigen til 1900 gram, rigtig pæn størrelse, hun vender med hovedet nedad og har det rigtig fint.

Selv har jeg stadig en nem graviditet, lidt øm i halebenet og et temmelig nedsat energiniveau, men ellers er det bare nemt. Jeg har taget 10 kilo på - tror størstedelen har sat sig på mine lår og bag De må gåes væk efter den lille er født!


Vi fik igår købt autostol - som var den sidste store ting vi manglede. Jeg har lige fået en masse tøj fra en bekendt så det behøver jeg heller ikke at tænke mere på. Skal lige ud og have købt nogle småting, men regner med at det sidste bliver klaret med en tur i bilka i næste uge. Ellers skal jeg have det hele på plads, indrettet babyværelse, og så have gjort hovedrent i hus og have.


Så vi er lige så stille ved at være klar til ankomst!


Maria

(venter en pige d. 2. juni)



0
0
Svar på denne tråd
 
 bummelum
Forfatter: 
Dato:  04-04-2007 19:39

jeg er på mandag i uge 17...har ikke længere kvalme og hovedpine,til gengæld har jeg halsbrand døgnet rundt

så nu er alt som det plejer at være...

og så til stolte mig der spiser masser af sundt og næringsrigt mad,og stadig ikke har taget så meget som 100 gram på

men eftersom det er barn nummer tre vokser maven hurtigt,så jeg er pænt rund om maven...


*neisti fra munkhøj og mána fra ringeby*

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  04-04-2007 20:40

Jeg er 16. uge. Kvalmen er væk, men jeg er stadig voldsomt træt og har ofte hovedpine. Jeg synes, at jeg bliver større og større OVER navlen og ikke under - det ser godt nok underlig deformt ud . Jeg forsøger at spise sundt, men det går ikke altid så godt - til gengæld er jeg blevet helt god til at få gået nogle ture med klapvognen.


Jeg havde det jo meget svært med graviditeten i starten, da jeg jeg havde spiral og absolut ikke skulle være mor allerede igen - men efter NF scanningen har jeg helt affundet mig situationen og er begyndt at glæde mig rigtig meget .


Tror i øvrigt at jeg får en dreng mere - glæder mig til at finde ud af det til MD scanningen.







Nu med baby Sebastian i armene og ny baby i maven

- men uden Athene hest



Se Sebastians hjemmeside på www.123hjemmeside.dk/SebastianFBR

0
0
Svar på denne tråd
 
 36+0...
Forfatter: 
Dato:  04-04-2007 21:07

Og er i dag gået på barsel - underligt, trist, men også dejligt. Jeg er jo super glad for mit arbejde, så det har været trist at sige "på gensyn om 1 år" til mine kollegaer - men samtidig GLÆDER jeg mig til at kunne sove og hvile, når jeg har brug for det...


Energi-niveauet er dalet det sidste stykke tid - men ok - er også oppe 3-4 gange pr. nat for at tisse... (Velkommen til nattissernes klub )


Junior har ligget med hovedet nedad siden vi var til jordemoder sidst (31+5) - og mosler rundt nede i bækkenet - av av... Jeg ved endnu ikke om hovedet står fast, men det tror jeg det gør.


Slimproppen gik ved 34+1/34+2 og plukveerne er der ikke blevet mindre/færre af, men da jeg har haft dem siden uge 20, så er det ikke noget nyt for mig.


Vægten siger plus 9 kilo, ingen vand i kroppen og ingen strækmærker (7-9-13)... Juniors vægt blev hos lægen (34+0) skudt til 2200 g.


Den eneste gene jeg har haft, er en nerve i mellemgulvet der er kommet i klemme. Det giver smerter i ryggen, og ubehag i huden på forsiden af maven. Sygemelding har været på tale, men jeg har ikke benyttet mig af den...


Alt er klart til juniors ankomst - så nu er det kun ham/hende vi venter på... Jeg mangler dog at pakke tasken til sygehuset.


Nu skal påsken nydes med afslapning og lidt gæster, og så skal vi ellers til jordemoder d. 16. april, hvor vi også får besøg af en sundhedsplejerske.


Hilsen Gitte
-
Ytringsfrihed i DK? Åbenbart ikke...
-
Der tages forbehold for fejl af enhver art.
0
0
Svar på denne tråd
 
 opdatering på mig
Forfatter: 
Dato:  04-04-2007 21:58

Jeg er i dag 29+3.


Jeg er blevet sygemeldt fra i søndags, for at undgå stress (anbefaling fra jdm, psykolog, læge og læge på hospitalet), så nu har jeg god tid til at koble fra og få mine ridemærkeelever godt igennem deres sidste prøver, inden rideforbundet laver det hele om. Jeg er færdig med undervisningen i midten af maj, men prøverne ligger i slutningen af maj/starten af juni - håber jeg når det hele


Jeg har taget knap 7-8 kg på alt i alt (for en uge siden)(har fået ny vægt, så kan ikke sige det præcist - den nye skulle veje 1 kg for meget - det er min mors aflagte) - alt sidder på maven, som for længst har passeret en meter i omkreds .


Det er begyndt, at gå lidt langsomt, når jeg skal bevæge mig rundt, men jeg tager den med ro. (får let plukkeveer og sidesting, hvis det går for hurtigt nu).


Jeg var til 3D/4D scanning i fredags, og blev der skønnet til knap 1400 g, med en forventet fødselsvægt på de ca. 3500 g - hos jordemoren en uge tidligere blev jeg skønnet til 12-1300 g med en forventet fødselsvægt på 4500 g (av av av). Jeg skal scannes igen d. 12/4, fordi lægen på hospitalet synes det er bedst, så jeg har ro på mig selv. (vi har ikke fået kønnet at vide, og vil heller ikke vide det)


Til scanningen i fredags havde lægen store problemer med at få lyd på, samt nogle af billederne, da den er hyperaktiv (hvor den så får det fra...) Jeg får også masser af tæsk hele tiden, med mindre jeg går rundt - selv når jeg sidder mosler den rundt!


Min ryg, som jeg fik en diskosprolaps i i oktober, har det fint igen. Jeg er derfor også begyndt så småt med skridt-turene i ridehuset igen - dog ikke mere end få minutter ad gangen - nøj hvor er det skønt at være til hest igen! - og det gør ikke ondt eller er ubehageligt endnu, og hesten er bare super stabil og dejlig! Jeg har allerede lavet aftaler med min mor om, at hun kommer med ud på rideskolen, når jeg er klar til ridning igen efter fødslen, så hun kan være babysitter så længe jeg rider, og så er maden jo også tæt på, hvis barnet bliver sultent og min kæreste kan få lidt ro hjemme (min mor glæder sig - også til at gå med i skoven med barnevogn og mig til hest)


Vi har lige købt den første baby-ting - en tøjkanin! (kan jo lige så godt lære at tøjdyr og kaniner er dejlige fra starten). Jeg regner med at vi skal på shoppetur med min mor i næste uge, da hun har ferie og kæresten er ved at skrive speciale, så alle har fri (min mor og hendes mand giver os barnevognen, og min mor arbejder i en vuggestue, så hun har lidt fingeren på pulsen med hvad der er godt og hvad der er skidt).


Vi er lige kommet hjem fra første gangs fødselsforberedelse - en super jordemor med en god humor, så det var fedt!


Mit næste jordemorbesøg er med en anden end hende jeg plejer at gå hos, fordi hun er overbooked - håber virkelig jeg får en der er sød og ikke skal belære mig om alt muligt - det orker jeg bare ikke! - Hende jeg har fast, sagde første gang, at hun ikke gider at belære mig om noget, og at jeg jo allerede ved, hvad der er godt og skidt, og mht. vægten er det ikke noget hun går op i, da jeg selv kan se, om det pludselig bliver for meget! - Skønt!



Mette
0
0
Svar på denne tråd
 
 Hhhmmm
Forfatter: 
Dato:  04-04-2007 22:28

Jeg er nu i uge 35 (34+5) og lillepigen i mavsen har det godt, hun har ligget med hovedet nedad siden uge 27 ca, der var vi til 3D scanning men hun står ikke fast endnu... Jordemoder skønnede hende til at veje 2200 gram for en uge siden...


Jeg runder snart de +30 kg... har fået ekstremt meget vand i kroppen og er meget besværet af det. Elefantfødder der smerter når jeg går og Carpel Tunnel Syndrom (staves) i hænderne er de lækre følgesvende af væsken, det er meget belastende at fingerne sover og nerverne ikke virker så jeg taber ting...


Bliver tjekket hver uge nu pga. protein i urinen, den voldsomme væskemængde og et støt stigende blodtryk...sååå de næste 5 ugers tid må gerne gå lidt hurtigt...



Pøj pøj til dem står til at føde snarligt...




Venlige påskehilsner, Mia

0
0
Svar på denne tråd
 
 min status
Forfatter: 
Dato:  04-04-2007 23:07

Min status:


Jeg er idag i uge 23+4 og det går forrygende.

Det er min første graviditet.

Jeg fatter slet ikke man kan være så "symptomfri" som jeg er.


Har hørt mange skrækhistorier med kvalme 24/7 i 9 måneder.

Vand i hele kroppen.

Bækkenløsning.

Plukkeveer.

Blødninger.

osv.


Helt ærligt, jeg har INGEN negative erfaringer med min graviditet.

Jeg har mærket liv for første gang for lidt over en måned siden og der er dagligt en masse moslen rundt.


Jeg har haft kastet op ialt 4x i hele min graviditet. De 2x var det min morgenmad der røg sig en tur, kunne åbenbart ikke tåle min müsli.

Det kan jeg dog godt nu.


En enkelt gang forsvandt aftensmaden og middagsmaden.


Jeg tror 4x er for lidt til at jeg kan påstå jeg har haft ubehag og kvalme osv. :)


Men hvor er det dog dejligt, forløber fødslen lige så nemt som graviditeten kan det da kun gå godt!

Har termin den 28. juli.


Jeg er da ikke den eneste der er så "priviligeret"?

Eller hører man bare "kun" til dem der har det skidt?


Pøjpøj til alle jer andre :)







... Har termin den 28. juli - muligvis en bette pige :o)



Søger derfor med lys og lygte en part/rytter til Amigo.

se præs! Postnr. 8362/8660

0
0
Svar på denne tråd
 
 Status herfra
Forfatter: 
Dato:  04-04-2007 23:33

Jeg er i dag 24+2. Jeg har indimellem væske i benene, det kommer og går. Jeg har lidt ømhed i bækkenet, nogle dage er det ret træls, andre dage mærker jeg det næsten ikke. Indimellem har jeg halsbrand, det klares med Balancid.

Jeg har taget 12 kilo på Jeg synes nu ikke, man kan se det. Min røv er blevet større og kinderne rundere, men jeg synes ikke, jeg ser 12 kilo tungere ud. Det meste sidder på maven (og brysterne ).

Den værste gene pt. er faktisk min larmende vejrtrækning om natten, som holder min kæreste vågen. Det er vist noget med hævede slimhinder.

Lillemand trives og vokser. Han er meget aktiv og sparker hårdt, synes jeg, af sådan en bette skid


Alt i alt elsker jeg at være gravid, og jeg glæder mig helt vildt til at se vores søn.


Lea


Hvor voldelig handling ta'r fat,

der standser kunsten brat!

0
0
Svar på denne tråd
 
 sådan går det...
Forfatter: 
Dato:  05-04-2007 08:14

Jeg er 22+2 og har det rigtig godt. Da jeg kom forbi de 16 uger fortog kvalme, opkastning og træthed sig. Lige nu går jeg kun på toilettet 1 - 2 gange om natten mod de 4 i starten. Dejligt.


Kæresten nyder at jeg har fået mere energi og igen kan være en del af hverdagen.


Har desværre måtte opgive ridning. Havde ikke redet siden december, pga. hesten har ledforandringer og da jeg ville starte op igen blev jeg øm. Besluttede derfor at jeg må nøjes med at hygge, gå tur og klikkertræne. Heldigvis kan jeg stadig sidde bag på motorcyklen...


Ved ikke med vægten, ejer ikke sådan en. Sidst jeg vejede mig havde jeg taget 5 kilo på i forhold til startvægten.


Vi er så småt begyndt at købe lidt udstyr. Skal se på ny bil i morgen, håber det er noget.


Har sidste arbejdsdag d. 14/6 og glæder mig


Hilsen Tenna

0
0
Svar på denne tråd
 
 Status herfra
Forfatter: 
Dato:  05-04-2007 09:07

jeg er idag 15+0 og kvalmen er væk

Jeg synes jeg har fået mere energi og rider stadig på samme plan som sidst.. Har endda planer om et klubmester skab d. 21 april..

Nå men jeg har ikke taget noget på endnu, og forsøger at spise sundt, når jeg ikke gør mærker jeg det lynhurtigt.. maven sprænger i atomer ;(

Jeg er nyder min graviditet og vi kigger nu på hus/gård.. og en hvalp.. så alt i alt kan det ikke gå bedre lige pt.

Har dog lidt meget af kvalme de første 14 uge, og nu sys jeg at jeg oftere får hovedpine..

Mine humørsvingninger er osse at mærke.. men det sker altid sidst på aftenen hvor min energi er lavest..

Uge 30 kan jeg gå på barsel.. det blir lækkert, håber vi har en gård/hus der...(og hvalp)

Jeg skal til MD scan d.3 maj og 3d/4D Scan d. 15 juni der får vi nok helt sikkert at vide kønnet..

Slut herfra..

Pøj pøj til alle


Hilsen Sole

- Nu med en spire i kroppen..

Dit liv er som en tegning du selv tegner. Du har bare ikke noget viskelæder.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Ja jeg...
Forfatter: 
Dato:  05-04-2007 14:44

er jo så lige blevet mor

3 dage før termin.


***Pejtersen***
Flere gode heste og ponyer til salg.
Se mere på min
hjemmeside


STOP RODEO I DK.... Skriv under her

0
0
Svar på denne tråd
 
 Nyt herfra
Forfatter: 
Dato:  05-04-2007 17:27

Jeg er idag 19+0.

Jeg har slet ingen gener haft- bortset fra at jeg har et ekstremt lavt blodtryk og derfor generelt er meget træt- selvom jeg tager jerntabletter.

Har mærket baby sparke en smule, og glæder mig til der sker lidt mere :-D

Kan ikke længere ride, da jeg får smerter efter at have redet- lidt træls, men baby kommer selvfølgelig i første række!

Skal til MD-scanning om 14 dage- glæder mig til at se baby igen.

Jeg har taget 5 kg på- men når man var slank fra starten kan det ikke rigtigt ses endnu- selvom jeg er gået en størrelse op i BH . Alle bukser er dog udskiftet- de stramme jeans holder ikke længere- kviede mig lidt, da jeg for første gang i mit liv måtte købe et par bukser i str. 42!

Men jeg elsker at være gravid- bortset fra at næsen konstant stopper når jeg sover. Træls.

Vi glæder os rigtig meget til at se den lille- og når man nu er halvvejs, så er der lys for enden af tunnellen




0
0
Svar på denne tråd
 
 amirglory
Forfatter: 
Dato:  05-04-2007 18:35

Jeg er i dag...hmm *tænke tænke* 16+2 og har det vidunderligt. Jeg elsker elsker elsker at være gravid. Dog får jeg humørnedturer engang i mellem, men det tager kæresten med ophøjet ro ( fatter ikke han kan )


Derudover har jeg intet negativt mærket til at jeg er gravid. Kan allerede mærke at bebs mosler rundt dagligt.


Jeg har pt taget 7 kg på, men vægten har stået stille i ca 1 mdr. så prøver at holde den. Ville gerne ende på kun +10 kg, men det ser lidt sort ud. Rider stadig som jeg plejer og elsker det, ingen gener ved det endnu.


Kan alle i andre bare huske, uden kalender m.m. lige præcis hvad uge og dag i er i? Jeg kan altså ikke

0
0
Svar på denne tråd
 
 1234567
Forfatter: 
Dato:  05-04-2007 21:16

Hej hej.. jeg er i uge 35+5 idag, og er efterhånden temmelig tung, og træt af min store mave..

Jeg har ca taget 10 kg på nu, så det er jo ikke vildt..

Var ved 35 ugers ved lægen i mandags, alt så fint ud, den lille blev skønnet til ca 2500 gram, og hovedet stod ikke fast.

Jeg skal til jdm på torsdag, forhåbelig for sidste gang...

Jeg har intet energi efterhånden, og får slemme plukveer af næsten alt efterhånden...

Glæder mig helt vildt til at få min lille baby i armene.. min yngste blir 4 år imorgen, vildt.. og julie på 5 1/2 år, har lige fået sin første rokke tand... pøj pøj til jer alle...


0
0
Svar på denne tråd
 
 Opdatering
Forfatter: 
Dato:  05-04-2007 22:28

Jeg er 23+3 og her går det også fint - havde meget kvalme de første 3 måneder imodsætning til første gang, hvor der ingen gener var overhovedet -men det er heldigvis ovre nu Lille musen er godt aktiv derinde og jeg skal til lægetjek på tirsdag -så må vi se hvor meget vægten siger... Sidste gang tog jeg 24 kg. på og selvom de røg rimelig hurtigt, håber jeg det bliver lidt mindre denne gang!


AmigoCjn: Vi har næsten termin samtidig -det bliver spændende om vores 2 små får fødselsdag samtidig Håber at vi kan holde hinanden lidt opdateret...




Mor til Jasmin den 8. juni 2006

...og med termin den 29. juli 2007

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg går
Forfatter: 
Dato:  06-04-2007 11:28

...ind i ny uge hver mandag, så det er nemt at huske. De første 3-4 måneder viste jeg altid præcist hvor langt henne jeg var - nu er jeg nødt til tænke efter først


Lea


Hvor voldelig handling ta'r fat,

der standser kunsten brat!

0
0
Svar på denne tråd
 
 amirglory
Forfatter: 
Dato:  06-04-2007 16:24
Jeg har det skrevet ned på nogle enkelte datoer i min kalender i min mobil...så må jeg have den frem og kigge og tælle
0
0
Svar på denne tråd
 
 Status...
Forfatter: 
Dato:  06-04-2007 16:37

Hejsa,


Jeg er i uge 30 og føler graviditeten har været "let" indtil videre. Pludselig er tiden gået hurtigt, og om 3 uger kan jeg gå på orlov. Det bliver mærkeligt!

Jeg har haft det super godt, uden diverse kvalme gener mv. Dog har jeg lidt af plukke veer - men det er vist fordi jeg har presset mig selv til at lave for meget.

Det eneste jeg virkelig savner er rideturene, men det kommer jo igen!

Jeg har KUN fået bestilt barnevogn og autostol - intet andet. Og det er klart første prioritet når jeg går på orlov. Syntes ikk jeg kan overskue det mens jeg arbejder.

Babyen virker til at have det godt, den sparker og møfler rundt der inde - og jeg nyder hvert spark den giver (på nær når det er blæren der er boksepude).


Jeg syntes det er herligt at se så mange der har en graviditet uden de vilde gener - man hører nok bare mest om alle de "skræk" historier.


Rigtig god held til Jer alle.


Mvh

Lene

0
0
Svar på denne tråd
 
 status 30+2
Forfatter: 
Dato:  07-04-2007 08:10

Hej Allesammen

her er alt også i den fineste orden. jeg fik lavet en 3d Scanning den 20-3-2007, der kunne vi se, at det var en pige, der gemmer sig der inde, En stor pige en ligger 14 over tiden vægt mæssigt.

Men man kan godt mærke på kroppen, at alt ting er lidt mere besværgligt, trods vægten kun er steget med 2 kilo.

0
0
Svar på denne tråd
 
 bnlspææeag
Forfatter: 
Dato:  07-04-2007 10:23

Jeg er 26 uger henne og er netop blevet sygemeldt. Har bøvlet rigtig meget med bækkensmerter, så det var på tide at sætte tempoet ned. Den ene hest er blevet lånt ud og kæresten må døje med støvsugning og udmugning osv.

Det er rigtig dejligt at få lidt ro på, og nu hvor jeg kan gøre tingene i mit eget tempo, gør det heller ikke ondt mere.

Kvalme osv. er helt væk og selvom jeg har været temmelig træt den sidste uge, så nyder jeg graviditeten i fulde drag.

Er dog ved at være meget spændt og vil gerne snart se den lille blob, som desværre ikke ville vise os sit køn til scanningen (spændende...)



0
0
Svar på denne tråd
 
 min status
Forfatter: 
Dato:  07-04-2007 13:13

jeg er så i uge 35 og har det stadig godt.. har det bedst når jeg futter stille rundt i stalden og får muget ud i langsomt tempo og ordnet bokse..

bliver desværre efterhånden holdt vågen om natten da mine hænder er begyndt at svulme op øv...

jeg kan heller ikke sidde stille i længere tid mere.. så skal jeg ud og vade lidt.. men det nyder gemalen så kan jeg jo hjælpe lidt til i haven... som pt er ved at få den helt store tur...

så bortset fra vandet i hænderne kan jeg ikke klage ud over den bette af og til sparker så hårdt at jeg lige må stoppe op engang imellemm grrr...

vægten og jeg er ikke længere gode venner.. sidst havde jeg taget 12 kg på..

0
0
Svar på denne tråd
 
 Status herfra
Forfatter: 
Dato:  07-04-2007 20:56

Ja, jeg er vel omkring uge 23 (har minus styr på det præcise ugeantal denne gang) og har det generelt rigtig fint.


Jeg døjer med, at mit hjerte slår dobbeltslag; forstået sådan at pulsen bliver enormt uregelmæssig. Først et dobbeltslag, så pause, så normal puls, dobbeltslag osv. osv. Nogle dage er det galt flere gange i minuttet og for et par uger siden ringede jeg faktisk til lægevagten, fordi jeg var sikker på, at jeg skulle falde død om hvert øjeblik det skulle være ;-)


Men ellers har jeg det som nævnt glimrende. Føler mig ikke specielt træt, tager mig ikke særligt af småting, som jeg gjorde sidst, hvor jeg vist ind imellem var lidt hysterisk og frygtede bækkenløsning osv, hvor der i virkeligheden intet var galt. Erfaring = tryghed


Bebs er en vild krabat, hvilket er dejligt, da vi jo ved, at man fra læge og jordemoders side laver en masse ekstratjek, da der kun er 2 blodårer i navlesnoren i stedet for de normale 3 - så derfor er jeg jo også selv meget opmærksom på, om ballademageren viser livstegn. Og han er heldigvis temmelig stabil :-)


Storesøster går vældig op i at løfte op i min trøje, pege på maven og sige "baby", ligesom hun peger på sin egen mave og siger det samme. Lidt komisk

0
0
Svar på denne tråd
 
 Mavestatus
Forfatter: 
Dato:  10-04-2007 13:31

Jeg undrer mig stadig over, hvor nemt det kan være at være gravid. Jeg har nærmest ingen gener haft - kastede op en enkelt gang efter at have drukket et glas vand på tom mave, ellers intet. Jeg rundede igår uge 26 og rider stadig (i mine fikse graviditetsridebukser!). I søndags var jeg til distancestævne og gennemførte 29 km uden problemer. Jeg kan dog godt mærke, at energi og kondition ikke er, hvad den har været, men jeg nyder mine daglige rideture og håber at kunne blive ved længe endnu. Dog bliver det nok ikke til flere stævner i denne sæson.

MD-scanningen åbenbarede, at det er en lille prinsesse, der gemmer sig bag mit maveskind - mon ikke hun bliver en rigtig lille hestepige med al den ridning


Camilla



0
0
Svar på denne tråd
 
 Status herfra
Forfatter: 
Dato:  10-04-2007 16:48

Ja jeg er i 19. uge og trives stort set :-).


Ridningen er næsten droppet og bliver max til et par gange om ugen og mest skridt (andet gør simpelthen for ondt).


Jeg har taget aaalt for meget på (10 kg), men da jeg var lidt undervægtig inden jeg blev gravid og jeg samtidig stoppede med at ryge, undrer det mig ikke så meget.


Kvalme og træthed er stort set helt væk, og de eneste "gener" jeg har nu er lidt ligament smerter, få plukveer og lidt hård mave.. nå jo, og så er jeg ikke alt for god til at falde i søvn om natten.


Baby mærker jeg dagligt nu - og det er bare skønt :-). Skal til MD scanning om præcis en uge, hvilket jeg glæder mig rigtig meget til :-).




Mvh Christina og Riga


Medlem af SAK og D.Å.H.M


0
0
Svar på denne tråd
 
 opdatering
Forfatter: 
Dato:  10-04-2007 17:03

jeg er idag uge 33+2, har 4 dage tilbage på jobbet glæder mig til at gå hjemme, og få ordnet nogle af de ting man ikke når i hverdagen.

Vægten...+1,5 skyldes tildels en graviditets sukkersyge, der heldigvis kan klares med sund kost, så intet er så skidt at det ikke er godt for noget.


Har fået lidt kvalme igen, men det er til at klare, ingen vand i kroppen eller andre nævneværdige gener.


Gå pga. ovenstående til scanning ca. hver 14 dag, den lille er Meget livlig og blev for 10 dage siden skønnet til 1900g, så er spændt på jm i morgen og scanning om 9 dage.


Så glæder mig bare til den lille nye i famillien skal komme ud så vi kan se hvad han/hun er for en...


Ledige hestebokse se præsentation......
0
0
Svar på denne tråd
 
 Opdatering
Forfatter: 
Dato:  12-04-2007 14:25

Nu nævnte jeg tidligere, at kvalmen var overstået - men den er så her i uge 25 kommet tilbage med fuld styrke


Øv øv -håber ikke det bliver ved...så bliver det nogle lange 3 måneder + -




Mor til Jasmin den 8. juni 2006

...og med termin den 29. juli 2007

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider