Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

 Hvordan er det med plads i institution?
Forfatter: 
Dato:  03-12-2015 11:51

Hej

 

Jeg bor i Norge, men min kæreste og jeg vurderer at tilbringe min næste barsel i Danmark, formentlig storkøbenhavnsområdet. Jeg kan tage et års barsel, og har undersøgt at jeg godt kan få min norske barsel med mig til Dk, så længe vi ikke er der mere end maks 12 måneder. Min kæreste har søgt om at blive "udstationeret" i firmaets afdeling i DK, så der er gode chancer for at vi kan få det til at virke :)

 

Men -nu er det så at jeg er lidt blank. Vi har jo en datter som til den tid vil være 2 år og 9 mdr ca. Og hvordan er det så med institutionsplads?

Skal hun i vuggestue eller børnehave, og er det overhovedet muligt at få en plads i storkøbenhavn uden at skulle vente længe?

 

Nogen der kan fortælle mig lidt om systemet? Evt. hvem jeg kan henvende mig til og spørge...


Mvh Britt


The more you practice, the luckier you get....

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456789
Forfatter: 
Dato:  03-12-2015 13:44

Du skal henvende dig i pladsanvisningen i den kommune du ønsker at opskrive i. Hvis din datter er klar til børnehave kan hun starte der (i kommer dog til at betale vuggestuetakst indtil 3 år). Ellers kan hun starte i vuggestue. Hos de gode private instututioner er der meget lang ventetid, så det er nok ikke aktuelt. Kig dig rigtig godt for når du vælger instutution. Der er skåret HELT ind til benet nu de fleste steder. Snak gerne med de andre forældre.


Besøg min blog http://www.worthredoing.com

 

Jeg bruger Kingsmoor hundefoder fordi, det er baseret på årstidens lokale råvarer, er uden kunstigt fyld og fordi det egner sig til allergihunde

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider