Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

 Gravid- ridebukser
Forfatter: 
Dato:  24-04-2015 18:56

Weeeee, jeg er gravid

 

idebukser, Jeg kan simpelthen ikke holde ud at have lukket mine ridebukser :(, Jeg er en str 38-40.

 

Hvad str rider i rundt med hvor i kan vokse og hvor det er behageligt?

 

Jeg er lidt på bar bund :/

 


Sisse

 

Jeg undskylder for stavefejl mm.

Rid islandsk hest, det er som en fest!

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Gravid..
Forfatter: 
Dato:  28-04-2015 17:52

Jeg red ikke særlig meget under min graviditet, da min egen hest på daværende tidspunkt ikke var tilredet.. Men de gange jeg red brugte jeg mine ridebukser - men undlod at lukke dem og havde en lang top/bluse ud over, så det ikke sås.. :P Jeg fandt ikke selv nogen bedre løsning.. :b

 




- Julie med Milagro <3

(Mimira - altid i hjertet gemt)

0
0
Svar på denne tråd
 
 hejhej
Forfatter: 
Dato:  02-05-2015 13:00

Åååh, ja jeg står i præcis samme situation...

 

Jeg har set at Montar laver graviditetsridebukser, men kan ikke helt finde ud af om jeg vil bruge 700 bobs på dem, eller om jeg bare skal sætte hesten tidligt på sommergræs.

 

Og tillykke


Don't tell me the sky is the limit,

when there are footprints on the moon!

0
0
Svar på denne tråd
 
 Seler....
Forfatter: 
Dato:  02-05-2015 20:08

Jeg brugte mine almindelige ridebukser sammen med et par seler til at holde dem oppe. Det fungerede perfekt, men kønt var det ikke

Og tillykke med graviditeten....

0
0
Svar på denne tråd
 
 Med den første
Forfatter: 
Dato:  03-05-2015 12:08

Red jeg indtil uge 35.. Det første lange stykke tid bare i mine alm ridebukser.. Da det begyndte at knibe købte jeg et par sorte graviditets gamacher og brugte som ride upser.. Det fungerede fint..

og tillykke med graviditeten


Hilsen Signe med prinsesserne Karolina, Josephina og Vicktoria

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Den grønne hest
Forfatter: 
Dato:  11-05-2015 13:35

Min mor syede et par af mine gamle ridebuker om, ved at klippe linningen af, og i stedet sætte et stykke ribstof ind.

 

Nu ved jeg ikke hvor du bor, men ellers kan den Grønne Hest i Havdrup også lave et par almindelige ridebukser om til vente ridebukser, men er det koster omkring kr. 300,00. Havde snakket med dem, inden min mor selv løste det

0
0
Svar på denne tråd
 
 Ridebukser
Forfatter: 
Dato:  23-05-2015 14:16

Jeg er 28 uger henne og rider stadig. Mine ridebukser er bare ikke lukket, men holdt op med seler ;) Ser ikke så fikst ud, men ingen kan jo se det under trøjen. Og så er jeg fri for at kaste penge efter et par ridebukser, jeg kun skulle bruge i kort tid ;)

Har brug det sådan siden jeg var 8-10 uger henne og ikke kunne holde ud at have bukserne lukket ;)


*** http://victoryrats.weebly.com - derfor tamrotter! <3 <3 <3 ***

 

 

Inter album et nigrum, varietate

 

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 kiler og seler
Forfatter: 
Dato:  29-05-2015 10:31

Jeg købte et par billige ridebukser hos Tika (150 kr), sprættede de øverste 10 cm op i hver side og syede en meget elastisk trekant-kile i.

Og så har jeg lånt min fars seler, som jeg brugte i starten :)

Det fungerer fint - har brugt dem siden uge 15, nu er jeg i uge 32, og de passer stadig - nu uden seler!
Satser på at ride i 3-4 uger endnu, eller indtil bukserne ikke kan lukkes mere.
(Jeg døjer dog også lidt med at komme af ponyen uden at støde maven - pt. rider jeg kun, når min kæreste er med, så han kan hjælpe med at "løfte" mig af)

0
0
Svar på denne tråd
 
 Elastik
Forfatter: 
Dato:  18-06-2015 22:37

Jeg satte bare et stk elastik i, der hvor man alm. vis hægter/lukker bukserne, og så hægtede/lukkede jeg den ved at "fange" elastikken. Det fungerede rigtig fint!


Mange hilsner Stinne
0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider