Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

 Tøj til bryllup - med mave???
Forfatter: 
Dato:  12-08-2012 20:46

 

 

Jeg er i 7 sind!

 

Jeg skal til bryllup mindre end en måned før fødsel og aner ikke hvad jeg skal tage på!!

 

Er der ikke nogen der kunne tænke sig at hjælpe mig med enten ideer eller links til noget fedt tøj??

 

Jeg gider ikke være hende-den-gravide-der-ligner-Luna- med-jakketeltet-på! Hellere ej-hvor-ser-du-overskudsagtig-og- slet-ikke-hvalagtig-ud!

 

 

Hilfe hilfe hilfe

 

 

 


MVH Laila

SÆLGES BILLIGT!!:

Vallak 2010, vallak 2011

Hingsteføl e. Heart-Throb

Shetlænder hoppeføl 2012

Opstaldning ved Roskilde tilbydes

Se mere på www.staldlaurberg.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 Her...
Forfatter: 
Dato:  12-08-2012 23:15

Vi blev selv gift på rådhuset tæt på min termin, og fandt en super pæn kjole på mamalicius.dk

 

 



KH Christina :)


Sygeplejestuderende, mor til Isabella, ryttermærkedommer og part på Lady <3

 

 

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 HA....!
Forfatter: 
Dato:  13-08-2012 01:18

Det er fuldstændig ligemeget hvad du har på - du danser bare hele aftenen, så har du totalt vundet alles respekt og beundring. Siger hende, der var til venindes 25 års fødselsdag i forsamlingshus og kom som hende-den-tvillingegravide-med- indbygget-svømmehal-og-boksering-og- hele-herligheden-pakket-ind-i- lunalignende-kjoletelt Det sidste var der ikke nogen, der huskede dagen efter - men de huskede, at jeg dansede hele aftenen (inden jeg udmattet gik tidligt hjem - men det havde de også glemt :-D :-D :-D)

 

mvh. tina


Barylere rule!
0
0
Svar på denne tråd
 
 Kjole.
Forfatter: 
Dato:  13-08-2012 09:56

Jeg var til bryllup i weekenden, godt nok ikke så langt henne men med en fin maven. Planen var en lang fin kjole af velour som jo kan strække sig og derved give plads til maven uden at lave teltfacon, det endte godt nok med at manden fik mig overbevist om at jeg skulle klemme mig i min gallakjole fra sidste sommer, men det kan ikke anbefales at have en kjole på der sidder tæt omkring maven når der er i fast stof. Så her bliver det kjoler i stof der kan give sig fremover når jeg er i byen, især fordi jeg elsker den måde det fremhæver maven på. Jeg er så også ret slank og kiloene har indtil nu kun sat sig på maven, ud over de første der satte sig på hofter, lår og bryser.


Heidi K Nielsen


Avl og salg af shetlandsponyer

http://www.stutteri-bjorholm.dk


Lækker all around haflinger hoppe sælges, se her

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg tænker
Forfatter: 
Dato:  13-08-2012 10:17

en stram elastisk kjole og et skærft eller smykker i farver der matcher.



Sorry
The lifestyle you orderd
is currently out of stock.
0
0
Svar på denne tråd
 
 Ventetøj
Forfatter: 
Dato:  13-08-2012 13:00

Der findes en masse skønne kjoler til gravide, og med det rigtige tilbehør så bliver der ikke noget "Lunas Telt" over di

 

www.asos.com/Women/Maternity/Cat/ pgecategory.aspx?cid=5...&parentID=- 1&pge=0&pgeSize=200&sort=-1

 

mamalicious.dk/dresses/mm- dresses,da_DK,sc.html

 

Og så et par flotte sko/sandaler, clutch, smykker, lækkert hår og makeup og så kører det

0
0
Svar på denne tråd
 
 Glemte lige
Forfatter: 
Dato:  13-08-2012 13:41

Jeg binder gerne et tørklæde el. lign omkring maven i kontrastfarve til kjolen, i lørdags var det sjalet der blev lagt dobbelt og bundet om maven hvilket passede perfekt, og det er jo let at undværre sjalet her om sommeren.


Heidi K Nielsen


Avl og salg af shetlandsponyer

http://www.stutteri-bjorholm.dk


Lækker all around haflinger hoppe sælges, se her

0
0
Svar på denne tråd
 
 Ventetøj
Forfatter: 
Dato:  13-08-2012 14:19

Medmindre man gerne vil se KÆMPE stor ud i stedet for bare stor, så skal man ikke fremhæve maven med et tørklæde eller andet blikfang lige der hvor man er størst

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hejsa.
Forfatter: 
Dato:  13-08-2012 14:24

Jeg havde nogle Mamalicious kjoler da jeg var gravid :-)
De laver nogle søde kjoler der ikke er for dyre!


Mor til Merle

25/01-2012

  • Narnia fra Lille Nørregård IS
  • Álfur fra Danefeld IS
  • Harpa fra Ytra-Vallholti IS (R.I.P.)
  • Diamant DV866 (R.I.P)

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 *overskrift*
Forfatter: 
Dato:  13-08-2012 20:28

 

 

I lyder bare SÅ kreative "så gjorde jeg bare lige..." hmmmm....

 

 

Nu er det også bare sådan at jeg synes mine babsenutter er blevet VIRKELIG store her på det sidste, så dem ønsker jeg ikke fremhævet overhovedet!

 

Synes sgu det er svært - især når man er en der normalt aldrig går i kjole, men af en eller anden (helt sikkert hormonel) årsag lige pludselig synes at NU må da være tidspunktet til lidt kjole/støvledans...

 

Der er stadig tid til at smide et link - eller hvad med et BILLEDE af jer i jeres kreative outfits???

 

 

 


MVH Laila

SÆLGES BILLIGT!!:

Vallak 2010, vallak 2011

Hingsteføl e. Heart-Throb

Shetlænder hoppeføl 2012

Opstaldning ved Roskilde tilbydes

Se mere på www.staldlaurberg.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 *overskrift*
Forfatter: 
Dato:  13-08-2012 20:34

 

 

Glemte jeg at skrive at jeg har et overarms kompleks?? For det har jeg, hvilket (igen) gør det en anelse mere besværligt...

 

Har fundet et par stykker jeg synes der er ok, men synes også det er svært at forudse hvordan de sidder på en dødelig...

 

Ved ik rigtig med den her:

www.purlogpersille.dk/shop/amme-- ventekjole-fra-16394p.html

 

Er egentlig ret vild med den her:

 

mamalicious.dk/mama-licious/dresses/ PHOENIXTEARSMIXEDDRESS/ 20000519,da_DK,pd.html...forceScope=

 

For meget blonde?:

 

mamalicious.dk/mama-licious/dresses/ MIOLACES/SDRESS/ 20000544,da_DK,pd.html?forceScope=

 

 

iiiiiihhhhh altså....

 

 

 


MVH Laila

SÆLGES BILLIGT!!:

Vallak 2010, vallak 2011

Hingsteføl e. Heart-Throb

Shetlænder hoppeføl 2012

Opstaldning ved Roskilde tilbydes

Se mere på www.staldlaurberg.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 Ventetøj
Forfatter: 
Dato:  13-08-2012 20:58

De sidste 2 er virkelig fine

 

Så kan du tage en fin halskæde på, en masse armbånd, måske et fint pandebånd/facinator og en lille clutch i hånden

Hvis du ikke er så god til høje hæle, så kan et par pæne sandaler sagtens bruges

0
0
Svar på denne tråd
 
 mammashop
Forfatter: 
Dato:  14-08-2012 07:49

De har en masse gode ventekjoler her: http://mammashop.se

 

De har også babyting og ammetøj når du når dertil :)

 

Merete


Under uddannelse til BBH basisinstruktør

Se mere på min hjemmeside: www.stenner.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 Ventekjoler fra Milker.dk
Forfatter: 
Dato:  24-08-2019 23:00

Du kan også finde ventekjoler hos Milker her: www.milker.dk/shop/ammekjoler-til- fest-87c1.html Alle kjoler kan du bruge som ammekjole bagefter.

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider