Manden og jeg drog til 3d/4d scanning i går sammen med forældre og søskende. Det var en kæmpe oplevelse...ja, for alle mand og kvinder, er jeg sikker på!
Det viste sig straks, at der gemmer sig en lille prinsesse inde i maven...og en bestemet én af slagsen! Godt nok ville hun denne gang vise sit køn, men så lå hun til gengæld meget af tiden med hænder og fødder foran hovedet. Vi prøvede endda at stikke lidt til hende og drikke isvand...men lige lidt hjalp det. Heldigvis var hun sød, at vise sit ansigt engang imellem, så vi kunne få nogle gode billeder med hjem
Men alt i alt en super fed oplevelse...og rigtig mærkeligt at se lidt af sit kommende barn. Nu er der kun knap 12 uger til termin og der er liv og glade dage derinde, hvilket er rigtig dejligt og beroligende
Nååå jo...og til sidst, inden billedet...så fik vi også et enkelt lille smil og en kysmund at se
DÅrh hvor er hun fin - det er simpelthen så utroligt at se dem i 3D.. ..
Vi skal selv afsted på mandag - godt nok ret tidligt da vi kun er 24 uger henne, men det var anbefalingen fordi moderkagen ligger ud mod maveskindet og jeg er ret lille/slank så det var dumt at vente for længe... ...
Vi så hende også lidt i 3D i uge 15 og uge 20 så det bliver rigtig skægt at se hvor meget der er sket derinde ..
ManEater, Queen of the Fucking Universe, Any Questions?
Stengers Maskinservice- reperation af alle former for biler, maskiner og alt i svejseopgaver-værkstedet der har åbent når du har tid!